Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 19:45 |
Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy? |
Autor |
Wiadomość |
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2012-05-15, 16:52
|
|
|
BeerfaN napisał/a: | Peterek przywlókł swoją etkę z mazur i...objeżdża mnie na niej jak chce. |
To zapytaj go u kogo na mazurach ją serwisował |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2012-05-15, 21:40
|
|
|
troche sie zagalopowałem i calokształt moich wypowiedzi wyszedł dziwnie... zamiast głowica napisałem z rozpedu cylinder...
Cytat: | odległosc pomiedzy tłokiem a głowicą reguluje sie uszczelką pod cylindrem | wiadomo chodzi o regulacje stopinia sprezania , jednak w tej syt glowica jest za blisko tłoka - co powoduje zwiekszony stopien spręzania,- jak w instrukcji piszą ze też niekorzystny.- podkładka pod cylidrem działa tutaj jakby dać 2 podkładke pod głowice.
Fakt faktem kosior i reszta chlopaków macie racje
W całej tej syt albo ktoś włożył kilka uszczelek papierowych pod cylinder albo tłok to znowu jakaś nowa wydumka z innymi wymiarami
PS a jak w zdrowym silniku (poprawna odleglość pomiedzy tłokiem a glowicą) ma sie sytuacja kiedy wkreci sie świece z długim gwintem ? Czy wtedy tłok zawsze koliduje ? |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
__Karol__
Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 411 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2012-05-15, 21:46
|
|
|
W silniku EM250 głowica ma kształt kapelusza, świeca z długim gwintem ma jeszcze sporo zapasu elektroda-tłok |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2012-05-16, 09:13
|
|
|
Z tego co pamiętam, to było kilka grubości uszczelek pod głowicę i to właśnie nimi regulowało się ów odstęp między tłokiem, a głowicą. Wkładając grubsze uszczelki pod cylinder zmienią się fazy rozrządu |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
stachu272
Stachu
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 141 Skąd: Biskupnica/Człuchów
|
Wysłany: 2015-08-16, 21:06
|
|
|
Jakiej grubości uszczelka pod cylinder do EM 250 była stosowana fabrycznie? Nigdzie nie mogę znaleźć. Dorobiłem o grubości 0,5 mm z gambitu i się teraz zastanawiam czy będzie dobra. |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=23265 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5282 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2015-08-16, 21:27
|
|
|
Dobierasz tak, żeby dolna krawędź okna wydechowego zgrywała się na równo z początkiem denka tłoka bez żadnych stopni, następnie dobierasz uszczelkę pod głowicę tak, żeby odstęp denka tłoka od głowicy był w granicy 0.9 - 1.2mm |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
stachu272
Stachu
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 141 Skąd: Biskupnica/Człuchów
|
|
|
|
|
|