Przesunięty przez: AdEk2007 2009-10-17, 23:52 |
Silnik - coś brzęczy po remoncie - MZ 251 |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekmz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: gol
|
Wysłany: 2016-02-23, 19:42
|
|
|
Witam kupilem taki specjalny klej anaerobowy do gwintów do 150 stopni chyba się nada jak myślicie. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
krzysiekmz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: gol
|
Wysłany: 2016-02-24, 20:39
|
|
|
Witam ponownie,dalszy ciąg problemów uporałem się z głowicą ,chciałem już wszystko składać i okazało się że ten kołnierz co wystaje z cylindra jest za wysoki i głowica nie dolega. Mam pytanie czy trzeba cylinder brać na warsztat i ten kołnierz przetoczyć czy można go w domu np.pilnikiem spiłować ale wtedy nierówno będzie a po drugie jak domowym sposobem wcisnąć sworzeń w tłok bez użycia młotka.proszę o radę. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
marek175x
Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 113 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 2016-02-24, 20:58
|
|
|
krzysiekmz napisał/a: | jak domowym sposobem wcisnąć sworzeń w tłok bez użycia młotka. |
Podgrzej tłok, np. na kuchence elektrycznej do temperatury około 50'C. Przy sprawnie przeprowadzonej akcji sworzeń daje się wcisnąć palcami. Jeśli jednak Ci się to nie uda możesz zakombinować i zrobić sobie prowizoryczny wciskacz sworznia zrobiony ze ścisku śłusarskiego.
Zastanawiałeś się co jest powodem niepoprawnego dolegania głowicy oraz cylindra? Masz planowaną głowicę? |
|
|
|
|
krzysiekmz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: gol
|
Wysłany: 2016-02-24, 21:24
|
|
|
Dzięki za radę na temat wciskania sworznia,a co do głowicy to wiadomo po z frezowaniu ten próg na niej się zmniejszył i mimo uszczelki 0,2 a grubszej nie mogę dać żeby zmieśćić śie w tolerancji 0,9. 1,2 głowica mi nie dolega i muszę zmniejszyć próg na cylindze. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
krzysiekmz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: gol
|
Wysłany: 2016-03-13, 17:17
|
|
|
Witam ponownie,złożyłem wszystko dałem odpowiednią uszczelkę pod głowicę ustawilłem zapłon motor ładnie pali zimny czy ciepły, ale jest mały problem mianowicie podczas jazdy słychać dziwne gwizdanie jakby z cylindra słychać pracujący tłok,wcześniej tego nie było. Proszę o radę,jaka może być przyczyna. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
łojek
Motocykl: GS 1200, MZ ES 250/2
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 48 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-04-08, 21:06
|
|
|
krzysiekmz napisał/a: | Dzięki za radę na temat wciskania sworznia,a co do głowicy to wiadomo po z frezowaniu ten próg na niej się zmniejszył i mimo uszczelki 0,2 a grubszej nie mogę dać żeby zmieśćić śie w tolerancji 0,9. 1,2 głowica mi nie dolega i muszę zmniejszyć próg na cylindze. Pozdrawiam. |
Jak dobrać , zmierzyć ten wymiar o którym piszećie 0,9-1,2 . Muszę dopasować uszczelkę ale nie wiem jak to zmierzyć. |
_________________ MZ ES 250/2 1972r
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
|
|
|
|
łojek
Motocykl: GS 1200, MZ ES 250/2
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 48 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-04-09, 08:27
|
|
|
[quote="januszj23"] łojek napisał/a: | Jak dobrać , zmierzyć ten wymiar o którym piszećie 0,9-1,2 . Muszę dopasować uszczelkę ale nie wiem jak to zmierzyć |
Najlepiej drutem ołowianym lub cynowym. W instrukcji naprawy motocykla wszystko jest opisane. [/quote
Znalazłem dzięki teraz jeszcze musze to przetłumaczyć ] |
_________________ MZ ES 250/2 1972r
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
|
|
|
|
|