Smochody inne niz wszystkie :D |
Autor |
Wiadomość |
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-19, 01:54
|
|
|
daniel1621 napisał/a: | fajnie wygląda
orginalnie takie wychodziły, czy to taka przeróbka |
z reguły jak golf II ma przod od Jetty to akurat zaliczył dzwona i tylko taki przodek był pod reka,albo komus zawsze sie taki marzył to przy okazji zalozył sobie
[ Dodano: 2008-01-19, 01:56 ]
swoja droga mi w golfie podoba sie oryginalny przod z podwojnymi lampami ,i ten piekny emblemat po prawej stronie grila GTD ,mowił sam za siebie |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2008-01-19, 09:53
|
|
|
daniel1621, ogólnie mój to był przeróbka,ale była limitowana wersja golfów 2 "rallye" które miały silnik 2,8 VR6 pod maską i własnie bardzo podobny przód
[ Dodano: 2008-01-19, 09:54 ]
SOVIETVW, jak swojego sprzedawałem to też z przodem z podwójnymi lampami - ten od jetty pchnąłem za nieeeeezła kase - znajomu kupił Jette i nigdzie, ale to nigdzie nie mógł znaleźc tego pasa przedniego,a jak był to za bardzo chore pieniadze |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2008-01-19, 12:46
|
|
|
Śpiewak, rallye miał zupełnie inny przód, i zupełnie inny silnik
a najładniejszy przód to miał golf 2 w wersji US |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-19, 16:46
|
|
|
Mk 2 nigdy nie miały fabrycznie montowanych silnikow VR6 nawet w wewrsji dla USA,pozatym z tego co czytalem na ten temat to wersja ta w usa nie miala zbytniego powodzenia i sprzedano sladowe ilosci, silnik VR6 zaprezentowano dopiero w Mk3 w 91 roku i passacie B3.
[ Dodano: 2008-01-19, 16:47 ]
wszelkie Mk2 z VR6 pod maska to poprostu przekladka motoru,bo on tam poprostu pasuje bez problemu,wkladasz i siedzi na poduszkach,kwestia dopasowania polosi i zrobienia eelektryki to najwiekszy problem,ale nie do nieprzeskoczenia |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2008-01-19, 17:11
|
|
|
SOVIETVW, fakt,patrzyłem w Autodacie i czegoś takiego nie ma. Zwracam honor swoją drogą jestem ciekaw jak zamiata G60 |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-19, 21:15
|
|
|
G 60 fajnie zmiata do puki kompresor nie zdechnie. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2008-01-19, 21:20
|
|
|
To prawda, że w G60 kompresor był napędzany paskiem? Ostatnio znajomy mechanik przyjechał i się śmiał, żebym przerobił w maluchu dolot, na kompresor napędzany paskiem jak w G60 |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2008-01-19, 21:41
|
|
|
Z tego co doczytałem to paskiem. Ale ten kompresor dobrej opinii nie ma, szybko zdycha. A silnik malucha chyba by odleciał z nim. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-19, 21:48
|
|
|
Był i jest napedzany krotkim paskiem zębatym,bo jest kompresor mechaniczny,nazwa G60 to wlasciwie nazwa samego kompresora,silnik to 1.8 litra,8V doladowany kompresorem mechanicznym typu G,tak to sie ladnie nazywa.Wyszedł tez silnik 1.8 z tym samym kompresorem ale 16V o mocy juz nie 160KM ale 210KM,wiec robi wrazenie jak na 1.8,ale wyprodukowany w ilosci kilkudziesieciu egzemplazy.Niestety kompresory czesto zdychaja i juz wiele razy spotkalem sie z tym ze ludzie zapinaja do tego motorka poprostu turbospręzarke,zamiast awaryjnego kompresora. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2008-01-20, 18:42
|
|
|
SOVIETVW, a czytałeś może o nowych silnikach VW o skrócie bodajrze TSI ? kompresor i turbina przy jednym silniku - czyli but od samego dołu do samego końca |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-20, 21:22
|
|
|
czytalem,ciekawa konstrukcja 1.4 TSI 170 koni jak dobrze pamietam.
[ Dodano: 2008-01-20, 21:26 ]
to było w jakims polo sport czy cos takiego,sa jeszcze slabsze wersje tego motoru. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Plonek
wujek samo ZŁO
Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 486 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2008-01-21, 18:31
|
|
|
Golf V TSI. Podobno zamierzali wsadzić 1.8 TSI do Tourana - i tak miałby koło 250 koni. W auto świecie wyczytałem że zrezygnowali z niego nieco, bo okazał się mało żywotny ( ciekawe dlaczego ) Mimo wszystko, zrobiłbym kilka rundek takim Golfem z tsi, ciekaw jestem jak dobrze pozgrywali ze sobą moment wyłączania kompresora i turbodziurę |
_________________ The power of dreams. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2008-01-21, 18:34
|
|
|
spreżarka mechaniczna połaczona z turbem to rozwiazanie tak skomplikowane i kłopotliwe ze głowa mała bo spreżarka mechaniczna była sprzegana sprzegłem które przy pewnych obrotach musiało ja rozłaczyć;P Pozatym poco to komu jak wymyslono "zmienna geometrie łopatek" ;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-21, 21:18
|
|
|
Plonek napisał/a: | ciekaw jestem jak dobrze pozgrywali ze sobą moment wyłączania kompresora i turbodziurę |
normalnie i zgrywa to ze soba specjalnie pod to napisany program w sterowniku silnika,kopresor pompuje od startu czyli np do 2.800 obr,zostaje wylaczony,dalej juz tłoczy turbina,wten sposób masz cigle doladowanie i powalajacy moment obrotowy dostepny praktycznie od samego dołu po sam koniec obrotow.
hubertbaran napisał/a: | preżarka mechaniczna połaczona z turbem to rozwiazanie tak skomplikowane i kłopotliwe ze głowa mała bo spreżarka mechaniczna była sprzegana sprzegłem które przy pewnych obrotach musiało ja rozłaczyć |
Hubert dzis sa w autach tak zaawansowane rozwiazania techniczne ze zrobienie czegos takiego to zaden problem.
hubertbaran napisał/a: | Pozatym poco to komu jak wymyslono "zmienna geometrie łopatek" ;] |
powiersze to rozwiazanie tez nie jest wstanie dac takiego cisnienia doladowania i tak rownomiernego przy tak niskich obrotach jak kompresor,inaczej sprawa ma sie w dieslu gdzie silnik ma zupelnie inna charakterystyke,i ma spory moment odrazu,a swoja drogą widziales kiedys zmienną geometrie w benzynie ??Raczej niekt tego niestosuje,z tego co mi wiadomo to japonczycy cis probowali ale nie wiem jakie sa tego efekty. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
|