Tłumik w MZ. |
Autor |
Wiadomość |
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2008-02-03, 15:34
|
|
|
Paweł150, jest taki jak powinien być |
|
|
|
|
Paweł150
Mz Rulezzzz
Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 337 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
|
|
|
|
Rufusetz150e
Motocykl: Mz Etz 150e itp.
Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 269 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 2008-02-03, 20:16 Zębatka
|
|
|
mam zebatke 17z zdawcza i na niej MZ kreci sie do jakichs 110-120km/h mysle ze wynik dobry... Obroty przy tym to zapewne ponad 5,5tys... nie moge okreslic bo moze dwa razy pałowałem ja do tej predkosci wiec nie zwrocilem uwagi
Pytanie do przemekpiotr.
Gdzie dorwałeś zebatke zdawczą 17 zębów? Ja poluje już ponad rok i jeszcze nawet na trop nietrafiłem . Ja mam oryginalną 16 zębów i raz spróbowałem to MZ poszła 115 ale miała prawie 7 tys obrotów. |
|
|
|
|
Paweł150
Mz Rulezzzz
Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 337 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
|
|
|
|
Majki
Motocykl: ETZ250
Wiek: 46 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-02-04, 22:18
|
|
|
A'propos tłumika..
Chcę się zapytać czy ktokolwiek z Was mazał już tłumik lakierem żaroodpornym. Większość producentów tych farb podaje, że po malowaniu dobrze jest wygrzać malowany element w temperaturze (tu różnie) od 160 do 220 stopni w celu uzyskania lepszej odporności na: warunki atmosferyczne, kontakt z benzyną, ścieralność, etc.
Teraz tak, do piekarnika nie wejdzie... bawić się z opalarką? Czy też może wystarczy samo nagrzanie się tych elementów (kolano również chcę malować) podczas pracy?
Nie zamierza kupować nowego (oryginału nie dostane, "sportowy" - bez komentarza, a węgierski ponoć nie brzmi i będzie wyglądał za chwilę tak jak mój teraz) zwłaszcza, że jest sprawny, szczelny, ładnie brzmi i jest prawie nie obity (patrz zdjęcie: http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232).
Proszę o sugestię, dzieki |
|
|
|
|
adrian90_15
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 245 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2008-02-04, 23:56
|
|
|
Ja na twoim miejscu wolał zostawić taki tłumik jak jest, niż go malować. Jakoś mi się to nie widzi, będzie dziwnie wyglądać. Sam planuję kupić tłumik dla siebie, jak skończę z innymi sprawami, i chyba wezmę węgra. |
|
|
|
|
Michał_22
Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 791 Skąd: Okolice Łańcuta
|
Wysłany: 2008-02-05, 00:03
|
|
|
adrian90_15, dobrze pisze. Nie maluj. Ja tam na wegra nie narzekam |
_________________ W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2. |
|
|
|
|
Paweł150
Mz Rulezzzz
Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 337 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
|
|
|
|
Majki
Motocykl: ETZ250
Wiek: 46 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-02-05, 08:46
|
|
|
Coś jednak muszę z nim zrobić, jakby nie było swoje lata ma i jest skorodowany (zwłaszcza od spodu). Jak go tak zostawie to rdza mi wyżre dziurę, więc jedynym chyba sensownym sposobem będzie zabezpieczyć go lakierem żaroodpornym. Zdaje sobie sprawę, że najlepiej oddać do chromowania, tyle że nie za bardzo jest gdzie a już na pewno nie chce mysleć za ile Na pewno będzie wyglądał lepiej po pociągnięciu go czarnym półmatem niż teraz (zdjęcia nie oddają w pełni liczby ognisk korozji). Pozostaje problem jak go wygrzać. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232 |
|
|
|
|
Paweł150
Mz Rulezzzz
Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 337 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 2008-02-05, 13:44
|
|
|
kup paste polerska i cos do polerowania reka i jedzziesz mozesz w miejscach rdzy papierem 2500 wodnym przejechac delikatnie i polerke zobaczysz efekt |
_________________ "Jak krasc to miliony, jak kochac to ksiezniczke, jak jezdzic to na MZ..."
Moja pieszczoszka na zawsze w mojej pamięci
W garazyku
Yamaha XJ 600
http://www.polskajazda.pl...MZ,ETZ,150/7761
XJ-> http://picasaweb.google.c...ahaXJ60051J86r#
|
|
|
|
|
adrian90_15
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 245 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2008-02-05, 19:01
|
|
|
A na rdze dobry jest fosol. Da się to kupić w większości sklepów z farbami i/lub lakierami. |
|
|
|
|
Majki
Motocykl: ETZ250
Wiek: 46 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
adrian90_15
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 245 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2008-02-05, 22:14
|
|
|
Można spróbować te plamiki wypolerować (skąd one się wogóle wzięły?). Można też oddać do ponownego chromowania (droga sprawa, ale jak masz oryginalny i prosty tłumik to wydaje mi się, że warto). Można też tak je zostawić, i od czasu do czasu przemywać czymś, żeby rdza nie chwyciła (i tak będzie to wyglądało, o niebo lepiej niż gdybyś pomalował cały tłumik na czarno). |
|
|
|
|
Majki
Motocykl: ETZ250
Wiek: 46 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-02-05, 22:30
|
|
|
Plamek jeszcze nie ma, ale powstaną w miejscu rdzy jeżeli potraktować ją fosolem (w tych miejscach po prostu już nie ma chromu). Od wewnetrznej strony i od spodu jest tego o wiele więcej dlatego polerka "raz na jakiś czas" też odpada.
Krótko mówiąc, jakby nie usuwać rdzy (chemicznie czy też mechanicznie), zostanie goła blacha tłumika (i to w wielu miejscach), którą mogę pochromować lub pomalować. Jako że nie mam możliwości dać do chromowania, zostaje malowanie. Chyba czarnym najlepiej (srebrny/chrom może nie zaciekawie wyglądać i nie będzie błyszczący a czerwony... - żartowałem).
Pytanie tylko jak po machnięciu żaroodpornym lakierem taki tłumik wygrzać? |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232 |
|
|
|
|
adrian90_15
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 245 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2008-02-05, 22:33
|
|
|
Przejechać się w dłuższą trasę. Chyba, że masz piekarnik do zasmrodzenia. |
|
|
|
|
Majki
Motocykl: ETZ250
Wiek: 46 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-02-05, 22:43
|
|
|
Do mojego nie wejdzie ale zawsze można pojechać do PizzaHut i zasadzić im do pieca blisko półtorametrową rurę od Ety
Trasa wydaje się być niezłym pomysłem i chyba lepszym od pastwienia się opalarką. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232 |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2008-02-05, 23:00 Re: Zębatka
|
|
|
Rufusetz150e napisał/a: | mam zebatke 17z zdawcza
Gdzie dorwałeś zebatke zdawczą 17 zębów? Ja poluje już ponad rok |
coś ci się to nie kleji
Rufusetz150e napisał/a: | mam zebatke 17z zdawcza i na niej MZ kreci sie do jakichs 110-120km/h mysle ze wynik dobry... | tak, tak I poszła by więcej, ale był zakręt........znamy już tą bajke |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
Majki
Motocykl: ETZ250
Wiek: 46 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
Paweł150
Mz Rulezzzz
Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 337 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 2008-02-06, 17:09
|
|
|
jak chcesz moim zdaniem jest to zly pomysł i nie bedzie pasowac czarny tłumik do takiej mz na chwile jeszcze moge zrozumiec ale na stałe bez sens i bez obrazy ja tylko wyrazam swoje zdanie |
_________________ "Jak krasc to miliony, jak kochac to ksiezniczke, jak jezdzic to na MZ..."
Moja pieszczoszka na zawsze w mojej pamięci
W garazyku
Yamaha XJ 600
http://www.polskajazda.pl...MZ,ETZ,150/7761
XJ-> http://picasaweb.google.c...ahaXJ60051J86r#
|
|
|
|
|
Majki
Motocykl: ETZ250
Wiek: 46 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|