Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:16 |
Gaźnik - ustawianie gaźnika - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2005-10-31, 19:15 Gaźnik - ustawianie gaźnika - MZ ETZ 150
|
|
|
Cześć. Mam prośbę. Pomóżcie mi ustawić gaźnik w 150-tce. O ile obrotów powinna być wykręcana śruba, nie ta od wolnych obrotów, która dzwiga przepustnice, tylko ta druga? Na, którym ząbku od góry powinna być iglica? Ja mam na 2 od góry. A co do gaźnika to w książce jeżdżę motocyklem Mz piszę, że to tylko serwis może ustawiać i nic więcej. Proszę o odpowiedź |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-19, 13:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-10-31, 19:27
|
|
|
A masz serwis MZ?? NIe wiec ustawiasz sam. Iglice masz dobrze. Sruba(nie ta od wolnych obrotów) powinna byc wykrecona o 1,5 obrotu!! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-10-31, 22:42
|
|
|
raczej normalne, nie będzie Ci się przecież zmbierać jak Honda czy Yamaha |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2005-11-01, 09:40
|
|
|
1,5 obrotu, a iglica najlepiej powinna znajdować się na środkowym ząbku |
_________________
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-11-01, 11:18
|
|
|
te dane są nie aktualne dla 15 letniego silnika takie ustawienie nie daje zadnego efektu:] |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-11-01, 11:22
|
|
|
hubertbaran, raczej dla 15 letniego gaźnika... bo w sumie silnik może być po generalce i będzie chodził jak z fabryki... a gaxniki mało kto robie przy generalce... ja osobiście polecam BING'a sam zaczynam zbierać już na niego. |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-11-01, 12:09
|
|
|
dla 15 letniego silnika w gaźniku nic sie nie zużywa oprucz przepustnicy i iglicy |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-11-01, 13:59
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | dla 15 letniego silnika w gaźniku nic sie nie zużywa oprucz przepustnicy i iglicy |
sam sobie zaprzeczasz,
A jednak coś się zużywa. |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-11-01, 17:15
|
|
|
widzisz gaźnik to zespół wielu rządzeń korpus główny sie nie zuzywa :/ to tak jakby w motocyklu zuzywały sie tylko pierścienie:) |
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-11-01, 22:07
|
|
|
Zapłon |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-11-01, 22:20
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | dla 15 letniego silnika w gaźniku nic sie nie zużywa oprucz przepustnicy i iglicy |
Właśnie zużywa się erozja tzn wypłukiwanie dlatego na gaźnikach przy dużym przebiegu , skrajnie dużym nie daje nic wymiana dysz |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-11-02, 07:29
|
|
|
zła regulacja gaźnika Masz zła mieszanke biegu jałowego:) |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2005-11-02, 17:21
|
|
|
Jeśli dalej ci sie dławi to jest jeden prosty sposób wkręć gaz na full ireguluj śrubką od powietrza tak rzeby weszła na jak największe obroty. Powina ci po tej regulacji chodzić jak rzyleta. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339 |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-16, 19:52
|
|
|
matlis.masz za maly poziom paliwa |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
|