Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:16 |
Gaźnik - ustawienie iglicy - MZ ETZ 250 |
Autor |
Wiadomość |
dawid482
Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38 Dołączył: 31 Paź 2005 Posty: 265 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2005-11-06, 16:18 Gaźnik - ustawienie iglicy - MZ ETZ 250
|
|
|
Witam ponownie.Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie ustawienia iglicy,bo nie wiem czy im wyżej jest zalożona to więcej pali czy im niżej niżej to więcej spala? Jeśli możecie to pomóżcie.Z góry wielkie dzięki. |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-17, 12:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-11-06, 16:25
|
|
|
Było już o tym
Im iglica jest wyżej tym pali więcej i osiągi leprze, im niżej osiągi słabsze i mniej pali |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2005-11-06, 16:56
|
|
|
Njalepiej ją ustawić pośrodku ! |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Merh
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 53 Skąd: Lubartow/lublin
|
Wysłany: 2005-11-06, 18:14
|
|
|
osiągi nie są wcale dużo lepsze,prawie sie tego nie odczuwa szczególnie na polskim paliwie :/ ustaw na środek i bedzie dobrze |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-11-06, 18:25
|
|
|
maeko napisał/a: | Było już o tym
Im iglica jest wyżej tym pali więcej i osiągi leprze, im niżej osiągi słabsze i mniej pali |
Mylisz się iglicą reguluje się skłąd mieszanki paliwowo-powietrznej jeśli źle ją ustawisz motor nie będzie miał dobrych osiągów będzie za to więcej palił lub grzał się |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-11-07, 17:42
|
|
|
gaźnik to wile urządzeń połączonych w jedno iglica odpowiada za mieszanke od 1/4 uniesienia przepustnicy do 3/4. |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-19, 11:52
|
|
|
jak podniesiesz za wysoko iglice to motor na wolnych moze sie dusic. a osiagi czuc troche. |
|
|
|
|
Wnuczas
251 4ever
Motocykl: Mz ETZ 251 `90
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2006 Posty: 171 Skąd: (WLKP) Złotów
|
Wysłany: 2006-06-19, 13:42
|
|
|
Ja wiem z doswiadczenia ze jesli ustawisz na najmiejsze spalanie to motor idze jak motorynka !!! Musisz sobie sam zobaczec jak bedzie Ci najlepiej czy jesli bedzie ustawiona najnizej czy bedzie sie dobrze jezdzic czy to CI bedzie pasowac...a jesli nie to sobie przestaw na jak najwyzsza i tyle a jesli to Ci nie bedzie pasowac to po srodku..wybiez jakis warjant i tyle na ten temat. Kazda mz reaguje choc w 10% inaczej :p
Pozdro All |
_________________ Czerwona Mz ETZ 251 1990r.
http://s119.photobucket.c...Mz%20Etz%20251/
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-19, 17:17
|
|
|
jak ustawilem na najwyzej to mi oj duuuzo paliii. |
|
|
|
|
|