Wv passat B5 - problemy z układem wtryskowym |
Autor |
Wiadomość |
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-12-19, 19:54 Wv passat B5 - problemy z układem wtryskowym
|
|
|
Mam problem z naprawą uklady wtryskowego w samochodzie brata. Problemy zaczeły się od nieszczelnego przewodu zwrotnego przypompowtryskach. PO naprawie udało się go odpalić i wszystko wskazywało na to, że będzie ok. jednak po przejechaniu ok 40 km i kilkukrotnym uruchomieniu podczas jazdy nastąpił spadek mocy, brak wolnych obrotów i zgasł całkowicie nie dająć się już uruchomić. KOlejnym elementem, poddanym ogledzinom był filtr paliwa, w którym faktycznie zalegała woda. NOwe opaski, filtr zalany ropą i kolejna próba zakończona niepowodzeniem. Auto raptem kilka razy zakichało na holu i dalej jest martwe. Co dalej sprawdzać. Samochód to Wv passat B5 1.9 tdi z 1998 roku.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Rafal1480
Rafal
Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 231 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2009-12-19, 23:45
|
|
|
Sprawdż rozrząd czy nie jest przestawiony? i nie odpalaj go na hol, bo narobisz sobie szkód. |
_________________ - niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
|
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2009-12-20, 08:48
|
|
|
jannex napisał/a: | i kilkukrotnym uruchomieniu podczas jazdy nastąpił spadek mocy, brak wolnych obrotów i zgasł całkowicie nie dająć się już uruchomić. |
Przeskoczył rozrząd na pasku, albo ścięło klin, na którymś kole zębatym. Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz co się stało. Ps. Kiedy zmieniany był rozrząd? |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
nicek27
Janka najmłodszy
Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 336 Skąd: Frankfurt/M
|
Wysłany: 2009-12-20, 13:21
|
|
|
A przepływomierz? W takim samochodzie to nie ma się co domyślać. Podłącz do komputera i będzie wszystko jasne bez żadnych domysłów. |
_________________ Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku. |
|
|
|
|
Magic
Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 622 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-12-22, 17:24
|
|
|
jannex, już koledzy wyżej napisali, ale potwierdze - 1. sprawdzić (póki co wizualnie) rozrząd czy nie widać jakiś zniszczeń 2. podpiąć komputer, wtedy powinno się udać znaleźć przyczynę |
_________________ była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499 |
|
|
|
|
Marcin D
Motocykl: ETZ 251,Hornet 919
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 13 Lip 2008 Posty: 105 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2009-12-23, 19:07
|
|
|
Dodatkowe przyczyny niepalnosci vw na pompowtryskach
-pompa paliwa wstepna w zbiorniku jezeli posiada
-nieszczelne oringi na pompowtryskiwaczach,jak ktos je wyjmował to mogly sie uszkodzic przy wkładaniu,takie prażkowane to orygnały,ewentualnie walniety pompowtryskiwacz,elektronicznie lub mechanicznie
-lipne paliwo
-nieszczelnosc w ukladzie paliwowym
Moja rada tak jak wyzej podpiac pod kompa ewentualnie VAG i to wykluczy ci elektronike albo wskaze przyczyne i na boga nie ciagaj tego auta na sznurku bo zalatwisz rozrzad i zaworki. |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-12-23, 19:55
|
|
|
Auto zrobione. Przyczyną był uszkdzony czujnik temperatury paliwa na filtrze - przez pęknięcie zasysało lewe powietrze. Po wymianie auto zapaliło na kluczyk.
Dzięki, teraz tylko rozgrzać turbo |
|
|
|
|
|