dodatkowy pierscien ? |
Autor |
Wiadomość |
Miaziu
0 RH+
Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy Wiek: 24 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 233 Skąd: Krawce
|
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-01-03, 17:31
|
|
|
"Dobrym sposobem zwiększenia mocy w Simsonie bez skrócenia żywotności silnika jest założenie wypełniaczy wału korbowego. Wypełniacze te powodują zmniejszenie szkodliwej objętości skrzyni korbowej, a co za tym idzie większe sprężanie wstępne mieszanki."
"Dobrym sposobem zwiększenia mocy w naszym motorze, bez skrócenia żywotności silnika, jest zamontowanie wypełniaczy wału korbowego. Wymontowując wał zauważysz na pewno w jego przeciwwagach otwory. Należy jak najdokładniej wypełnić je korkiem ( koniecznie takim od wina ). Wypełniacze te powodują zmniejszenie szkodliwej objętości skrzyni korbowej, a co za tym idzie, większe sprężanie wstępne. "
to jest to o co mi chodzi z 2 różnych stron ale jednei rzeczy nie romumiem jest ty napisane ze NIE SKRACA ŻYWOTNOŚCI a jest to nie możliwe bo na wał dziła wtedy większa siła i musi sie złużywac szybciej a poza tym to tak jak powiedziałhubertbaran,
Cytat: | ale maszdużo szerszą stope. To bardzo złożony proces. Pozatym co dobre dla sportu nie zawsze sprawdza sie na ulicy. |
a poza tym to jeszcze kiedyś o tym czytałem i jednoak wyszło że się bardziej złużywa |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-01-03, 17:35
|
|
|
Dziś debatowałem z kolegami...
wynik .. zakałdać wypełniacz...dlaczego teraz mamy dużo lepsze oleje... |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-01-03, 17:54
|
|
|
[quote="adi_adi"]witam
mam znajomego ktury dorobił 4 pierścień. a mianowicie bodał go nad orginalnymi pierścieniami.pierścień pochodził od suzuki gn250 i był przerabiany aby pasował na zabazpieczenie gdyż ten pierścień jest do 4sówów jest on bardzo wąski (połowa pierścienia od MZtki).po tej przerubce i planowaniu głowicy i poszerzeniu kanałów w karterach i cylindrze MZetk jedzie jakieś 170km/h ale nigdy nie wyciągnoł nią maxa bo ta rama nie jest do tego wogule przystosowana.na przyspieszeniu odstawia inne motory takie jak suzuki GN400 czy honde NSR125.jedyną wadą jest to że przy ostrych startach ukręca sie wałek zdawczy i silnik musi chodzić conajmniej na 3 tys.obrotów[/quote]
dostrojenie silnika 2T to wyższa szkoła jazdy .....wiec czytają text o MZ ze splanowaną głowica i zmodyfikowanymi kanałami pomykającą 170km/h rozbawił mnie maxymalnie Adi z całym szcunkiem przekaż kumplowi aby nie posyłał takich pierodoletów dalej bo jeśli trafi na zlocie przy kuflu gościa obitego w temacie to go śmiechem zabije
w silnikach 2T drzemie olbrzymi potencjał , jednak jego uzyskanie nie do końca jest możliwe w warunkach garażowych , owszem można usprawnić lub podnieśc znacząco moc , ale extremalny tunning to już robota kowalska , polecam zapoznać sie chocby z opracowaniami p.Sała w archiwalnych nr.ŚM zanim coś sie napisze w tym temacie
[ Dodano: 2006-01-03, 17:55 ]
soraz literówa mi sie wkradła miało być : "nie robota kowalska " o oczywiście chodzi o p.Sałka |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
Czeri666
Motocykl: MZ ETZ 150,2xSimson
Wiek: 36 Dołączył: 20 Gru 2005 Posty: 5 Skąd: Krawce
|
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
Czeri666
Motocykl: MZ ETZ 150,2xSimson
Wiek: 36 Dołączył: 20 Gru 2005 Posty: 5 Skąd: Krawce
|
Wysłany: 2006-01-03, 19:46
|
|
|
KOmary sa niezawodnymi maszynami mój dzidek jezdzi 20 lat na komarch i nie narzeka chodz najwiksza prendkosc jaka osiagna na tym komaze wybosi 35km/h |
_________________ Moja MZ- www.bikepics.com/members/miaziu/87etz150/
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-01-03, 20:06
|
|
|
czy wy czytacie to co ja pisze... wydarł by mniej.. bo obroty silnika by sie znacznie zmnieszyły... |
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
Wysłany: 2006-01-06, 20:39
|
|
|
moim zdaniem to nie wiem po co 4 pierścień skoro są już 3 to chyba wystarczająco. mam kumpla który dorobił 3 pierścień do wski 125 i naprawde dało to wiele ale pewnie silnik już miał pare lat i ten pierścień pomógł zwiększyć kompresje. inny kumpel zrobił tak tyle że przy zupełnie nowych częściach (moim zdaniem to głupota) silnik miał ciężej, bo wszystko nowe i szczelne, a w dodatku moc spadła i to dużo. pozdrawiam zwolenników 4 pierścieni |
_________________ http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/ |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-01-06, 21:07
|
|
|
1 pierscień jest pierscieniem uszczelniajacym.... a przy odpowienim projekcie tłoka... teoretycznie możnabysie obyć bez pierscieni..problemem jest ceipło i tarcie |
|
|
|
|
pawel1987
Motocykl: mz 150
Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 27 Skąd: koscierzyna
|
|
|
|
|
pawel1987
Motocykl: mz 150
Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 27 Skąd: koscierzyna
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-03-09, 17:51
|
|
|
pawel1987, przydał by Ci sie słownik języka polskiego |
|
|
|
|
|