» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
dodatkowy pierscien ?
Autor Wiadomość
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-01-03, 11:08   

tomasz102, stopien sprężania się nie zwiększa , ale z tą żywotnością może się myle :wink: (przekonaliście mnie)
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-01-03, 17:31   

"Dobrym sposobem zwiększenia mocy w Simsonie bez skrócenia żywotności silnika jest założenie wypełniaczy wału korbowego. Wypełniacze te powodują zmniejszenie szkodliwej objętości skrzyni korbowej, a co za tym idzie większe sprężanie wstępne mieszanki."

"Dobrym sposobem zwiększenia mocy w naszym motorze, bez skrócenia żywotności silnika, jest zamontowanie wypełniaczy wału korbowego. Wymontowując wał zauważysz na pewno w jego przeciwwagach otwory. Należy jak najdokładniej wypełnić je korkiem ( koniecznie takim od wina ). Wypełniacze te powodują zmniejszenie szkodliwej objętości skrzyni korbowej, a co za tym idzie, większe sprężanie wstępne. "

to jest to o co mi chodzi z 2 różnych stron ale jednei rzeczy nie romumiem :roll: :| jest ty napisane ze NIE SKRACA ŻYWOTNOŚCI a jest to nie możliwe bo na wał dziła wtedy większa siła i musi sie złużywac szybciej a poza tym to tak jak powiedziałhubertbaran,
Cytat:
ale maszdużo szerszą stope. To bardzo złożony proces. Pozatym co dobre dla sportu nie zawsze sprawdza sie na ulicy.

a poza tym to jeszcze kiedyś o tym czytałem i jednoak wyszło że się bardziej złużywa :twisted:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-01-03, 17:35   

Dziś debatowałem z kolegami...

wynik .. zakałdać wypełniacz...dlaczego teraz mamy dużo lepsze oleje...
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-01-03, 17:54   

[quote="adi_adi"]witam
mam znajomego ktury dorobił 4 pierścień. a mianowicie bodał go nad orginalnymi pierścieniami.pierścień pochodził od suzuki gn250 i był przerabiany aby pasował na zabazpieczenie gdyż ten pierścień jest do 4sówów jest on bardzo wąski (połowa pierścienia od MZtki).po tej przerubce i planowaniu głowicy i poszerzeniu kanałów w karterach i cylindrze MZetk jedzie jakieś 170km/h ale nigdy nie wyciągnoł nią maxa bo ta rama nie jest do tego wogule przystosowana.na przyspieszeniu odstawia inne motory takie jak suzuki GN400 czy honde NSR125.jedyną wadą jest to że przy ostrych startach ukręca sie wałek zdawczy i silnik musi chodzić conajmniej na 3 tys.obrotów[/quote]

dostrojenie silnika 2T to wyższa szkoła jazdy .....wiec czytają text o MZ ze splanowaną głowica i zmodyfikowanymi kanałami pomykającą 170km/h rozbawił mnie maxymalnie :D Adi z całym szcunkiem przekaż kumplowi aby nie posyłał takich pierodoletów dalej bo jeśli trafi na zlocie przy kuflu gościa obitego w temacie to go śmiechem zabije :!:

w silnikach 2T drzemie olbrzymi potencjał , jednak jego uzyskanie nie do końca jest możliwe w warunkach garażowych , owszem można usprawnić lub podnieśc znacząco moc , ale extremalny tunning to już robota kowalska , polecam zapoznać sie chocby z opracowaniami p.Sała w archiwalnych nr.ŚM zanim coś sie napisze w tym temacie

[ Dodano: 2006-01-03, 17:55 ]
soraz literówa mi sie wkradła miało być : "nie robota kowalska " o oczywiście chodzi o p.Sałka
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
Czeri666 


Motocykl: MZ ETZ 150,2xSimson
Wiek: 36
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 5
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-01-03, 18:45   

Ja znalazłem w Garażu tłok do komara przetoczony na 3 pierścienie ciekawo ile by komar wydar na tym tłoku :wink:
_________________
Moja MZ- www.bikepics.com/members/miaziu/87etz150/
 
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-01-03, 18:55   

Wydarł by tyle samo, może by był troszkę mocniejszy, ale ja tak zrobiłem w motorynce na tokarce i tylko troszkę lepiej chodziło, bo było za duże tarcie jak na taką maszyne :P
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
Czeri666 


Motocykl: MZ ETZ 150,2xSimson
Wiek: 36
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 5
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-01-03, 19:46   

KOmary sa niezawodnymi maszynami mój dzidek jezdzi 20 lat na komarch i nie narzeka chodz najwiksza prendkosc jaka osiagna na tym komaze wybosi 35km/h 8)
_________________
Moja MZ- www.bikepics.com/members/miaziu/87etz150/
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-01-03, 20:06   

czy wy czytacie to co ja pisze... wydarł by mniej.. bo obroty silnika by sie znacznie zmnieszyły...
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-01-06, 20:39   

moim zdaniem to nie wiem po co 4 pierścień skoro są już 3 to chyba wystarczająco. mam kumpla który dorobił 3 pierścień do wski 125 i naprawde dało to wiele ale pewnie silnik już miał pare lat i ten pierścień pomógł zwiększyć kompresje. inny kumpel zrobił tak tyle że przy zupełnie nowych częściach (moim zdaniem to głupota) silnik miał ciężej, bo wszystko nowe i szczelne, a w dodatku moc spadła i to dużo. pozdrawiam zwolenników 4 pierścieni :)
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-01-06, 21:07   

1 pierscień jest pierscieniem uszczelniajacym.... a przy odpowienim projekcie tłoka... teoretycznie możnabysie obyć bez pierscieni..problemem jest ceipło i tarcie
 
 
     
pawel1987 


Motocykl: mz 150
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 27
Skąd: koscierzyna
Wysłany: 2006-03-09, 17:11   

witam jak ty jechałes mz 250\51 to ja jechałem komare 300 km !! kolego nie wkrecaj filmów bo kazdy wie dokładnie poleci 250\51 !! 125km to max !!!!
_________________
http://bikepics.com/members/pawel198777/
___________________________________
A to kumpla Ogar 200 (rakieta :P :P) - =>
http://bikepics.com/members/zika178544/85ogar/
 
     
pawel1987 


Motocykl: mz 150
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 27
Skąd: koscierzyna
Wysłany: 2006-03-09, 17:11   

witam jak ty jechałes mz 250\51 to ja jechałem komare 300 km !! kolego nie wkrecaj filmów bo kazdy wie dokładnie poleci 250\51 !! 125km to max !!!!
_________________
http://bikepics.com/members/pawel198777/
___________________________________
A to kumpla Ogar 200 (rakieta :P :P) - =>
http://bikepics.com/members/zika178544/85ogar/
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-03-09, 17:51   

pawel1987, przydał by Ci sie słownik języka polskiego
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13