» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 11:35
Elektryka - brak ładowania - ETZ
Autor Wiadomość
młodymz 


Motocykl: cbr F2
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie/śląsk
Wysłany: 2004-12-08, 17:59   Elektryka - brak ładowania - ETZ

cześć
no i kurna nie mam ładowania /kontrolka cały czas świeci; niezależnie od obrotów/
jak myslicie gdzie leży przyczyna takiego stanu rzeczy dodam tylko że kiedyś nie gasła tylko na wolnych obrotach ale po przegazówce gasła no ale teraz nic z tego. Może ktos mi pomóc
Ostatnio zmieniony przez Qba 2006-09-01, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-12-08, 18:03   

Temat juz byl wiec poszukaj!
A przyczyn jest wiele!

SZCZOTKI
WIRNIK
REGULATOR NAPIECIA
PROSTOWNIK
LUB JAKIS KABELEK SIE ODŁACZYŁ

Pozdro!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Krzych_Olsztyn 
mod_team
czas na Baghire


Motocykl: Supermoto
Wiek: 42
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: OLSZTYN city
Wysłany: 2004-12-08, 20:27   

Ja miałem to samo u siebie w ETZ 250. Jajzęsciej to jest regulator alternatora. Sprawdz na klemach akumulatora jakie jest napiecie, ale pewnie będzie tylko malało, a powinno byc pod 14 Volt o ile pamietam . Ja wstawiłem sobie Elektroniczny regulator polski do dostanie w sklepach z czesciami do MZ i jest pieknie. Polecam. Mi tez gasła na wyzszych az potem cały czas sie świecić zaczeła, a motor bardziej zaczoł dymić.

Instrukcje podłączenia szukaj na forum, a jak byłby problem, to mam gdzieś na 100% to na komputerze, takze pomódz moge jak cos to wyslij mi na Prywatną Wiadomość , mam piękna instrukcję podłączenia tego Elektronicznego Polskiego regulatora

Powdzenia w kombinowaniu, ale najczesciej jest to własnie regulator, szczególnie jak jest taki stary jeszcze z uswojeniami itp szmelcem, wstaw Elegtroniczny i powinno byc git, tylko uważnie go podłaczaj

Pozdro Krzych
_________________
"Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą" :)

FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 :) MZ 4 life
 
 
     
Doman1978 
Immortal...


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 45
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 18
Skąd: Wawa - Śródmieście
Wysłany: 2004-12-08, 20:38   

Podloaczenie elektronicznego zaplonu jest bardzo proste bo sa na nim takie same oznaczenia przewodow jak i w oryginalnym.podlacz wedlug numeracji a pozostale dwa ktore Ci zostana musisz polaczyc ze soba jak dobrze pamietam sa to plusy.Ja tak mam u siebie i jest wszystko ok.
Pozdrawiam Doman
_________________
http://www.bikepics.com/members/doman1978/
 
 
     
Krzych_Olsztyn 
mod_team
czas na Baghire


Motocykl: Supermoto
Wiek: 42
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: OLSZTYN city
Wysłany: 2004-12-08, 22:11   

Lepiej napisz do mnie na PW jak bedziesz miał to czarne pudełko w ręku to podesle instrukcję krok po kroku :D
_________________
"Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą" :)

FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 :) MZ 4 life
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-09, 08:25   

Bardzo często e ETZ siadają puszki z bezpiecznikami. Tam radzę najpierw zajrzeć. Niby wszystko wygląda OK ale jest lipa. Podłącz tam na krótko ALE TYLKO NA CZAS TESTU i zobacz czy ładuje :mrgreen:
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2004-12-10, 22:56   

glupie pytanie :oops: : jest jakis szybszy sposob sprawdzania ladowania(np. miernikiem itp)niz wkladanie rozladowanego akumulatora?:>
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-12-11, 12:10   

Wystaryczy odpalic motor na dobrym akumulatorze dac troche gazu i wyciągnąc kabel ,,+,, od akumulatora z puszki bezpieczników!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2004-12-11, 12:19   

i co wtedy sie stanie?zganie jak jest zle naladowany?:>

[ Dodano: 2004-12-11, 12:19 ]
tzn jak jest zle ladowanie:)
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-12-11, 12:38   

Jak niema to zgasnie!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2004-12-15, 16:29   

siema ja mam inny problem .. od jakiegoś czasu nie mam ładowania na wolnych obrotach .. 1200 - 1500 jakoś tak .. ktoś zna moze przyczyne ?
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-12-15, 17:30   

Ja tez od niedawna Nie mam :/
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-17, 10:26   

To może być regulator... Ja mam 3 regulatory i na każdym trochę inaczej ładuje wybrałem najlepszy... :twisted:
 
     
Krzych_Olsztyn 
mod_team
czas na Baghire


Motocykl: Supermoto
Wiek: 42
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: OLSZTYN city
Wysłany: 2004-12-19, 23:48   

hmmm tylko wyzej ładuje? hmmmmmm, albo szczotki dogorywają, ale to chyba watpliwe, Mysle ze jezeli masz Regulator taki stary, to moze byc to, bo mi tez siadał NA RATY ten mój jak jechałem było ok, czasem lampla zamrugała, ale jak sie zatrzymałem, na jałowym to tragedia, prawie cały czas sie paliła i przygasała tylko na ułamki sekund, po wymianie na nowy Elektroniczny Polski ELEGANCJA ;) zero problemów ładowanie bajer, moto sprawne w 100% moja perła :mrgreen: W najbliższym czasie ZDJĘCIA zapodam nowe :) Jak cos to mam Instrukcje wymiany starego regulatora, na ten Polski w czarnej plastikowej obudowie.

POZDRO :mrgreen:
_________________
"Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą" :)

FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 :) MZ 4 life
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-12-20, 19:05   

Ile on Krzychu kosztuje? bo chyba i ja wymienie bo ten czasem jest dobrze a czesem na jałowym nie mam.
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
halaputek 


Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 10
Skąd: tarnowskie góry
Wysłany: 2004-12-28, 22:09   tez kupilem...

Veteranos napisał/a:
Ile on Krzychu kosztuje? bo chyba i ja wymienie bo ten czasem jest dobrze a czesem na jałowym nie mam.


Mają w agmocie toto, 20 kilka zlotych, takie male gowno , duzo mniejsze od tej archaicznej puchy. Zamówiłem to na czuja ale widze ze sa dobre opinie o tym regulatorze. To cieszy....
 
 
     
tomy 

Motocykl: ETZ 250
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lis 2004
Posty: 8
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2004-12-29, 19:49   

A u mnie zawiesiła się szczotka, co się tego G.... naszukałem, już myślałem o zmianie tego całego regulatora napięcia. Sugeruję też sprawdzić bezpiecznik, bo pierwszy (z lewej) jest tylko od napięcia wzbudzenia alternatora.
Czy mogę prosic o dokładny typ tego regulatora za 20 PLN (i w dziale których saamochodów go szukać) i jakiś konkretny opis podłączenia? Może sę kiedyś przykuszę na zamianę.
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-31, 22:07   

Idziesz do motocyklowego i mówisz ładnie : "Pszem pani/pana poproszę taki wie pani regulator napięcia ładowania do ETZ elektroniczny" Ona powie : "Proszę kosztuje XXzł" I tu ważny moment musi kosztować tak 20-30zł bo inaczej coś może być nie tak jakiś inny może dawać... Chyba że da ci do niego instrukcje to tylko oblookaj czy od tego regulatora. Za pazuche i w nogi :lol: . Żartuje płacisz i masz :mrgreen:
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-07, 15:25   

kurde ladowanie mi poszlo w mz;/ dzisiaj patrzylem i nie chodzi:( kurde posprawdzam przewody---boje sie ze to bedzie kolejna rzecz przy ktorej bede musial siedziec;/
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Krzych_Olsztyn 
mod_team
czas na Baghire


Motocykl: Supermoto
Wiek: 42
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: OLSZTYN city
Wysłany: 2005-01-07, 19:03   

Jak ktos chce instrukcje dokładna podłączenia Regulatora elektronicznego to mam 8) jak cos to moge zapodac tutaj zainteresowanym. Takie czarne pudełko z napisami wyciśnietymi w plastiku :mrgreen: u mnie sprawuje sie b dobrze od samego poczatku. tez zanim kupiłem wszystko inne posprawszałem, ale było ok wiec stwierdziłem ze to bankowo regulator i trafiłem w 10 tke 8) u nas w Olsztynie kosztował coś coło 30 zł zdziercy :? no ale. Polski to jest i sa na nim polskie napisy :lol:

Oto instrukcja która tu wklejam, a nie pisze od nowa, wiec bankowo jest tak samo jak ja podłączałem i uwaznie czytajac, napewno będzie dobrze i nic sie spalic nie powinno.

Oto ona:

Wymiana regulatora mechanicznego na elektroniczny 3-stykowy - zdjąć przewód z akumulatora (ja wyjalem wszystkie bezpieczniki) - przed zdemontowaniem starego regulatora zdjąć końcówkę przewodu czerwono-żółtego z zacisku "D+". Z zacisku 51 zdjąć przewód czerwony i znaleźć miejsce, do którego podłączony jest drugi jego koniec, zdjąć go także, a na jego miejsce nasunąć przewód czerwono-żółty, zdjęty z "D+". Odcinek czerwonego przewodu jest przy tym regulatorze niepotrzebny.
Kolejne przewody zdejmować z zacisków starego regulatora i nasuwać na zaciski nowego: brązowy "D-" (masa), zielono-niebieski "DF" (wzbudzenia) oraz podwójny zielono-czerwony "61".
Teraz mozesz zdemontować stary regulator i na jego miejsce założyć nowy z podłączonymi przewodami.
No i zostaje uruchomić silnik. Po dodaniu gazu kontrolka ładowania powinna zgasnąć...

U mnie wszystko zrobilem wg. opisu i po odpaleniu kontrolka zgasla. Nie zauwazylem zadnej negatywnej roznicy w jego pracy, a wydaje mi sie, ze swiatlo swieci mocniej.

Pozdrawiam :mrgreen:
_________________
"Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą" :)

FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 :) MZ 4 life
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15