Ładowanie - słabe - ETZ 250 |
Autor |
Wiadomość |
krukoski
DOA M766
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32 Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-08-08, 12:59 Ładowanie - słabe - ETZ 250
|
|
|
Cześć.
Posiadam Etz 250 89r. z instalacją 12V.
Przeczytałem już chyba wszystkie tematy dotyczące problemów z ładowaniem, niestety mojego nie mogę dalej rozwiązać. Mój problem jest taki:
Ładowanie bez włączonych świateł przy obrotach:
~1500 = 13.5V
~2000 = 14.3V
Włączone światła:
~1500 = 12.8V
~2300 = 14.1V
Wirnik wrócił nie dawno z regeneracji od Marcina W, więc wykluczam jego winę.
Sprawdzałem przejścia elektryczne, kable i wszystkie pierdoły na drodze altek -> prostownik -> regulator -> akumulator. Aku nowy 9Ah.
Teraz do sedna sprawy. Nie chodzi mi o pomoc na odległość, bo tak to chyba tylko Nowak uzdrawiał przez tv. Szukam dobrego człowieka z okolic Wrocławia, Oławy z etką z dobrym ładowaniem, który byłby skory podjechać do mnie - Siedlce i użyczyć stojana i/lub innych części na podmiankę żeby sprawdzić co jest winne.
W zamian za pomoc oferuję zimny browar, wyżywienie, a nawet zakwaterowanie jak będzie taka potrzeba
Kontakt: tu, mailem, pw..
Pozdro! |
_________________
Moja eMZecia |
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2013-08-08, 14:20
|
|
|
Przecież ładowanie masz dobre. W 150-tce bez świateł mam 14,2V do 14,4V przy 3000-4000 obr./nim
Na światłach przy 3000-4000 tys. ~14V.
Ty przy 2300 obr/min masz 14,1V na światłach, czyli jest ok. |
_________________
|
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2013-08-08, 17:46
|
|
|
krukoski napisał/a: | Ładowanie bez włączonych świateł przy obrotach:
~1500 = 13.5V
~2000 = 14.3V
Włączone światła:
~1500 = 12.8V
~2300 = 14.1V | Takie ładowanie jest ok. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Wiek: 45 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1046 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-08-08, 17:54
|
|
|
Witam
motocyklista, i wojtek.mz, jestem tego samego zdania jak wy... |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2013-08-08, 18:16
|
|
|
krukoski, dokładnie popieram zdanie chłopaków - ładowanie jak najbardziej w porządku
- na chińskim wirniku to byś miał ładowanie - 13 v ale dopiero od jakiś 2500 obrotów |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2013-08-08, 19:33
|
|
|
kurkowski w innym temacie widziałem że pisałeś o gaśnięciu na światłach więc to nie przez ładowanie. Patrz na cewkę, zapłon, świeca, gaźnik. U mnie mz nie chce trzymać obrotów na zimnym jak i na ciepłym silniku. Jak się rozgrzeje to też gubi zapłon na wolnych jak chwilę utrzyma ale wiem że to jest przez gaźnik. |
|
|
|
|
krukoski
DOA M766
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32 Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-08-08, 23:06
|
|
|
Ok. To elegancko, dzięki panowie za uspokojenie i szerokości
A co do przygasania na wolnych obrotach po rozgrzewce, będę dalej szukać przyczyny. |
_________________
Moja eMZecia |
|
|
|
|
|