Przeszczep stacyjki. |
Autor |
Wiadomość |
Zenek
I love MZ
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 61 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 7 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-04-28, 21:25
|
|
|
Mój syn w swojej wsk kiedy stawia ją na parking na dłuższy czas odkręca wajche od biegów może i Ciebie to zainspiruje jak zabezpieczyć moto przed bratem
[ Dodano: 2006-04-28, 21:28 ]
mój syn jak stawia swą wsk na przykład na cały dzień na parking to wykręca wajche od biegów. może i Ciebie to zainspiruje jak w prosty sposób zabezpieczyć moto przed młodszym bratem |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2006-04-28, 21:30
|
|
|
ja na prawko śmigałem yamahą tw i tam był niezły bajer , stacyjka miała położenie 0 , zapłon, i na tym położeniu można była włączyć światła za pomoca suwaka w lewej manetce. nie mówię o takim szaleństwie w etz ( o manetce) ale o wkomponowaniu w deske takiego właśnie przełącznika. ja mam teraz trochę wolnego to pobawie sie schematem, jesli macie wskazówki albo pomysły to jestem otwarty |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
|
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-04-28, 21:35
|
|
|
Niestety nie podejdzie . chodzi mi o zabezpieczenie CZ 350, a jak brat będzie chciał pojeździć to zawsze może ze swojej CZ 175 wyciągnąć... Zresztą w garażu jest taka kupa częsci że cokolwiek bym nie odkręcił to mój brat znajdzie tam ze 2 zamienniki . Aczkolwiek pomysł dobry... |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2006-04-28, 21:49
|
|
|
wiecie co ja mam pewnien pomysł mimo ze stare i być moze juz było ale tak Bierzemy albo kupujemy przeącznik guzikowy badz pstryczek zwyczajny taki:) tniemy kabel od cewki ale nie WN:) PODłACZAMY GO DO PRZEłACZNIKA A TEN ZAś CHOWAMY GDZIEć W DOBRYM MIEJSCU TRUDNO DOSTEPNYM DLA SZYBKICH ODPALACZY MOTO:) np poz siedzieniem na jakiejś wolnej blaszce do tego przystosowanej co wy na to wtredy ani pych ani śrubokret aani nic a i oczywiscie warto by było zrobić odciecie za bespiecznyukiem od świateł klaksonu itp:) |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-04-28, 21:55
|
|
|
Zapłon na pych to po prostu bezpośrednie połączenie cewki z AQ. W tej pozycji nie są podłączone żadne inne urządzenia elektryczne (klakson itp). oto spokojnie da rade zapalić na normalnym położeniu stacyjki, nie ma co sobie tym głowy kłopotać...
Kamil5 - z choiniki sie urwałeś czy co?? My tu o tym juz dłuższy czas gadamy... |
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2006-04-28, 22:30
|
|
|
sorki ale z deka przysypiałem:) i niezabardzo dovzytałem heh:) ale mówiłem ze mozliwe ze juz było;D |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-29, 11:44
|
|
|
a widzieliscie ETZ przeznaczone na rynek angielski?? one maja stacyjki normalnie na kluczyk w tym miejscu co nasze ETZ i taka stacyjke mozna sobie sprawic. ma te same mocowania tylko nie wiem jak z instalacja. wtedy jest tylko klopot z kad taka stacyjke znalesc |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
luqasss
Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 299 Skąd: Dębica
|
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
luqasss
Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 299 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2006-04-30, 11:29
|
|
|
hehe a wiesz ze nie wiem w sumie u nas troszke duzo jest pozycji ale kazdy moto ma jakis standard
[ Dodano: 2006-04-30, 11:36 ]
ja znalazłęm cos na allegro i mysle ze to sie bedze swietnie nadawac pod jednym warunkiem ze to jest tylko wkłądka i po wlozeniu kluczyka bedzie sie obracac niezaleznie do okola !!! Wtedy to naprawde bedze dobry patent !!! Wystarczy rozwiercic dosc grubo pułkę i ta wkładka bedze na miejscu naszego kluczyka !! Co o tym sadzicie ?? |
|
|
|
|
OlseN
born to ride ....
Motocykl: CBR 900 RR
Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 282 Skąd: Nisko/Lublin
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-04-30, 12:47
|
|
|
taka stacyjka musi wytrzymać duzy prad
przez zapłon płynie do 10 A
a przez swiatła dodatkowe 5A
a w razie zwarcia płynie 10 x tyle
nowoczesne stacyjki sterują przekaznikami, które przelaczają duze prady
i same styki ich nie wytrzymają |
|
|
|
|
luqasss
Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 299 Skąd: Dębica
|
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2006-04-30, 14:02
|
|
|
OlseN, tam chłop pisze że satcyjka ma położenia 0 -I -II -III i mogłoby chyba być, bo pod I podpinamy zapalnie bez aq, II zapłon z aq i III zapalanie, i światła tylko tu musiałby być przełącznik od świateł żeby je wyłączyć, włączyć pozycyjne, a potem światła do jazdy.
jesli jest na forum jakiś elektryk albo pasjonat elektryki to może sie wypowie?? |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
|
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-04-30, 14:50
|
|
|
Ja bym robił tak:
0 nic
I zapłon
II zapłon + postojówki
III zapłon + światła drogowe
Położenie zapalania na pych to po prostu zwykłe połączenie cewki, ale bez podłączania innych pierduł takich jak klakson czy kierunki. Ogólnie dziła to tak samo. Ja zawsze jak emze pchałem na pych to z normalnego położenia paliła bezproblemowo. Nprawdę nie ma co sobie tym położeniem d*** zawracac |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|