» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana łożyska koła przód w Passat B4.
Autor Wiadomość
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-04, 13:53   

Mam tarcze, to dobrze że da rade zrobić to bez prasy, a i jeszcze jedno pytanko dokręcamy łożysko do końca i odkręcamy o 1/3 czy 1/4 bo już zapomniałem... :?
_________________
Mz 150 etz
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-05-04, 13:59   

Grzechu66 napisał/a:
dokręcamy łożysko do końca i odkręcamy o 1/3 czy 1/4 bo już zapomniałem... :?
Popuszczasz jak najmniej, sprawdzając jak się kręci.
 
     
grajko91 


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 826
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-05-04, 14:09   

adamoq21, Dlatego dopisałem ,że nie doczytałem ;P
 
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-05-04, 18:07   

Grzechu66, z tyłu się banalnie wymienia jak jest tarcza.Kręcisz kołem.Musi chodzic luzno.Jak nie będzie luzów to wsadz zawleczkę i tyle.
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-04, 22:05   

To czyli mam nie zwracać uwagi ile odkręcić czy 1/3 czy 1/4 tylko dokręcić do oporu i delikatnie luzować i zobaczyć czy lekko się obkręca...?? :twisted:
_________________
Mz 150 etz
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-05-04, 22:08   

Grzechu66, Tak.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-04, 23:58   

CZARNA MAGIA HA HA HA HA... :twisted: Nie no, rozumie,dzięki panowie :piwo:
_________________
Mz 150 etz
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7518
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-05-09, 17:00   

Grzechu66 napisał/a:
To czyli mam nie zwracać uwagi ile odkręcić czy 1/3 czy 1/4 tylko dokręcić do oporu i delikatnie luzować i zobaczyć czy lekko się obkręca...?? :twisted:


NIE! Pisałem już o tym na forum - przy dokręceniu do oporu i poluzowaniu kulki już się odkształcą i łożysko traci żywotność. Dokręcasz kluczem naciskając palcem wskazującym na koniec klucza. Po jakichś 500 km możesz jeszcze raz dociągnąć w ten sam sposób, jeśli się wyluzuje za bardzo. Z doświadczenia Ci mogę powiedzieć, że te łożyska muszą mieć minimalny luz.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14