WSK 125 Problem z płynną reakcja na gaz ////FILM/// |
Autor |
Wiadomość |
Fuga
Motocykl: Mz etz 251 91.
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 295 Skąd: Klonowa
|
Wysłany: 2018-04-07, 14:25 WSK 125 Problem z płynną reakcja na gaz ////FILM///
|
|
|
Witam mam dość duży problem z swoją świeżo odrestaurowana WSK, silnik po remoncie szlif, ori tłok zimeringi łożyska ogólnie podstawy wał został oryginalny bo był w dobrej kondycji ale do rzeczy mam z nią problem bo żadna regulacja jej nie pomaga gaźnik zapłon cały czas tak samo, wydech ściągnąłem sami zobaczcie jak to wygląda był bym wdzięczny za pomoc bo włożyłem dużo serca w ten motor a nie mogę się cieszyć w całości bo nie mogę pojeździć https://youtu.be/0-rRSK7yY2o |
_________________ http://www.polskajazda.pl...1,WSK,125/44944 |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1045 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2018-04-07, 16:48
|
|
|
Jesteś pewny że to wina gaźnika a nie zapłonu?- Podmień kondensator... Można założyć od 0,15µF do 0,25µF znajdziesz je w Romecie, Fiat 125P i 126P. Chińskie szybko padają kondensatory. |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
herrq666
Grupa podlasie
Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: Dudki
|
Wysłany: 2018-04-07, 17:52
|
|
|
Masz koło magnetyczne na podmianę? |
_________________ Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER. |
|
|
|
|
Fuga
Motocykl: Mz etz 251 91.
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 295 Skąd: Klonowa
|
Wysłany: 2018-04-07, 19:30
|
|
|
Nie mam na podmiane niestety, nie mam pewności czy gaźnik czy zapłon, regulacja gaźnika za wiele nie zmienia mówię o zwiększeniu lub zmniejszenie dopływu powietrza, na mój gust coś zapłonem, kondesator mam oryginalny praktycznie nowy, założyłem równiez już nowy ale chiński I podobnie to wygląda |
_________________ http://www.polskajazda.pl...1,WSK,125/44944 |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2018-04-07, 19:35
|
|
|
Masz przebicie na tych zasranych przelotkach kabli przez karter albo na stacyjce. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2018-04-08, 00:48
|
|
|
jannex, Albo na cewce WN? Miałem to samo. Wstawiłem cewkę od silnika zaburtowego i gra wyśmienicie. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2018-04-08, 08:16
|
|
|
Wypierdziel ten średniowieczny gowniany zapłon i kup sobie cdi. Te zaplony zmd to zmora tych motorów |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2018-04-08, 09:07
|
|
|
Zmorą nie zmorą poprostu nie ma części zamiennych |
|
|
|
|
czeresss
Motocykl: MZ TS 250/1 x2
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 18 Skąd: Wiśniowa
|
Wysłany: 2018-04-08, 10:32
|
|
|
Wystarczy odrobina uwagi (trochę czasu aby wszystko dokładnie wyczyścić i posprawdzać) i na oryginalnym zapłonie można jeździć bez najmniejszych problemów.
Osobiście mam chyba 3 znalezione na złomie (usyfione do granic możliwości). Po wymyciu w benzynie eksttakcyjnej są jak najbardziej sprawne.
Jedyną bolączką są platynki. Te współczesne są g... warte. Ten plastikowy ślizg po kilkuset kilometrach ściera się i zapłon do regulacji.
Trzeba szukać oryginalnych prlowskich (ślizg z bakelitu/tekstolitu). |
_________________ Czy to ptak? Samolot??
NIE!!! To dwusuw szosą mnie |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2018-04-08, 20:18
|
|
|
czeresss napisał/a: | Wystarczy odrobina uwagi (trochę czasu aby wszystko dokładnie wyczyścić i posprawdzać) i na oryginalnym zapłonie można jeździć bez najmniejszych problemów.
Osobiście mam chyba 3 znalezione na złomie (usyfione do granic możliwości). Po wymyciu w benzynie eksttakcyjnej są jak najbardziej sprawne.
Jedyną bolączką są platynki. Te współczesne są g... warte. Ten plastikowy ślizg po kilkuset kilometrach ściera się i zapłon do regulacji.
Trzeba szukać oryginalnych prlowskich (ślizg z bakelitu/tekstolitu). |
Właśnie wyeksploatowanie i nieraz słaba jakość wykonania sprawiają że ten zapłon potrafi napsuć krwi pomimo poświęcenia znaczenie więcej niż paru chwil. |
|
|
|
|
czeresss
Motocykl: MZ TS 250/1 x2
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 18 Skąd: Wiśniowa
|
Wysłany: 2018-04-10, 20:14
|
|
|
jannex napisał/a: | Właśnie wyeksploatowanie i nieraz słaba jakość wykonania sprawiają że ten zapłon potrafi napsuć krwi pomimo poświęcenia znaczenie więcej niż paru chwil. |
Absolutnie się nie zgodzę z teorią, że oryginalne prl-owskie zapłony były słabej jakości.
Żaden współczesny (dostępny na allegro - a zrobiony za wielkim murem) zapłon CDI nie wytrzyma choćby połowy tych przebiegów, jakie WSKi robiły (i nadal robią) na oryginałach. |
_________________ Czy to ptak? Samolot??
NIE!!! To dwusuw szosą mnie |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2018-04-12, 22:29
|
|
|
Nie chce mi się dyskitować, za dużo na CDI przejechałem.
A jak autor, jak stoi z problemem? |
|
|
|
|
Jack89
Motocykl: es 250/2
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2017 Posty: 5 Skąd: Szlachtowa
|
Wysłany: 2018-04-14, 13:01
|
|
|
Miałem podobny problem z trophy nie chciał się wkręcić na obroty , dusiło go . Dopiero jak zmieniłem przerwę na świecy na 0.3-0.4 problem zniknął . |
_________________ Jack89 |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2018-04-14, 21:08
|
|
|
Padające kondensatory , cewki wn. Wycierajace się platyny , gubienie iskry itd.. te zaplony to złom i przeżytek tak samo jak platyny w etz. Zakładasz elektronika, regulujesz raz i więcej pod dekiel nie zagladasz więc o czym tu gadać.. chyba że ma to być w 1000% oryginał głównie co jeździ wokół komina to luzzz ale na trasy to ten zapłon to totalny szmelc |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2018-04-14, 21:59
|
|
|
Cytat: | .. te zaplony to złom i przeżytek tak samo jak platyny w etz. | Nie prawda. Jeżdżę na platynkach od zawsze. Mam je do dziś w 150-tce i od czasu remontu od jakiś 2-3 lat(?) nie regulowałem nic poza sprzęgłem. Jeśli ktoś nie potrafi ustawić platynek tak, żeby pracowały z wytycznymi normami to nigdy nie będą pracowały jak należy. Dobrze ustawiony przerywacz nie sprawia problemów. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
elektryk111
agroturysta
Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy Wiek: 48 Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 470 Skąd: żarnowiec n/pilicą
|
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2018-04-14, 23:30
|
|
|
A dlaczego platynki? Te styki są platynowe? |
|
|
|
|
elektryk111
agroturysta
Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy Wiek: 48 Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 470 Skąd: żarnowiec n/pilicą
|
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2018-04-15, 09:18
|
|
|
E tam. Może platyny jako część mechaniczna jest prosta w budowie i łatwo je ustawić ale to nie oznacza cofania się do tyłu z technologią bo Japończycy w latach 70 mieli elektroniki 12v.. i to jeździ i się nie psuje i nie ma tam nawet poruszania tematu o zapłonie bo nigdy nie było z tym problemu. |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
MZSIMSON
MoTóR NASZ PAN
Motocykl: S51,ETZ 250,GSX 1400
Pomógł: 7 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 695 Skąd: Okolice /Mogilno
|
Wysłany: 2018-04-16, 08:12
|
|
|
ETZ_PRORIDER, Moja etka też zapierdziela na platynach |
_________________ JAZDA NA ETZ-cie JEST NAJLEPSZĄ JAZDĄ NA ŚWIECIE |
|
|
|
|
|