» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2019-08-07, 21:21
MZ ETZ 251 saxon
Autor Wiadomość
Pavel 

Motocykl: 5x etz 250
Wiek: 51
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 110
Skąd: Dania-wielkopolska
Wysłany: 2013-01-25, 19:46   Saxon Tour 251 na sprzedaz

Witam.
Otrzymalem propozycje zakupu ETZ-251 Saxon (sam niedawno stalem sie wlascicielem podobnej).
Silnik ma problem ze sprzeglem i pompka Mikuni.
Z pobieznych ogledzin wynika ze stozek sprzegla siedzi ciasno na wale.
Nie mam mozliwosci zrobienia zdjec,wersja ze skretna lampa (mam na mysli zamocowanie lampy w owiewce,ktora przymocowana jest do kierownicy) inna wersja ma rozwiazanie podobne do Trophy.Kolor niebieski metalic.
Cena zakupu zalezna od kursu DKK okolo 1500zl.

http://www.motorcykelgall..._saxon_tour_301

UWAGA LINK JEST POGLADOWY.
PRZEDMIOTOWY MOTOCYKL JEST W STANIE TECHNICZNYM PODOBNYM
DO ZAMIESZCZONEGO W LINKU.

Jesli jest ktos zainteresowany zakupem moge jakos pomoc.
600194231 tylko sms.
_________________
Istnieje realne zagrozenie ze zobacze Wasze profile na NK.
Ostatnio zmieniony przez Pavel 2013-01-25, 20:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4145
Skąd: Grudziądz, Olsztyn
Wysłany: 2013-01-25, 20:08   

Nikt nie jest wróżką, link pogladowy nic tu nie da. Czekamy na zdjęcia i szczegółowe informacje.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 52 razy
Wiek: 21
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1540
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-01-26, 08:41   

Tak jak motomaciey, dawaj zdjęcia.
 
 
     
John 


Motocykl: MZ, XX
Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 1266
Skąd: Sierpc/Stargard
Wysłany: 2013-01-26, 08:53   

A co Wy saxona nie widzieliście :?: :razz:

Pavel, jaki przebieg?
I zastanawiam się jaki będzie koszt transportu do PL.
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 52 razy
Wiek: 21
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1540
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-01-26, 10:12   

Saxon saxonowi nie równy :mrgreen: . A tak na poważnie to w Polsce byle jakaś 250 kosztuje mniej więcej 1500zł więc saxona za taką cenę jak podałeś myślę, że warto.
 
 
     
Pavel 

Motocykl: 5x etz 250
Wiek: 51
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 110
Skąd: Dania-wielkopolska
Wysłany: 2013-01-26, 10:47   

Witam.
Nie mam w tej chwili mozliwosci zrobienia zdjec,motocykl stoi okolo 200km od mojego miejsca zamieszkania w Danii,w poblizu Aalborg,jest tam filia zakladu mego pracodawcy i
byly pracownik posiada tem motocykl do sprzedania.
przebieg okolo 35000 km i sadze ze jest wiarygodny.Lakier jest oryginalny,ma oczywiscie przetarcia i zadrapania.rocznik 1993,Jest wymontowana pomka dozownik oleju-jezdzil na mieszance,nie dziala sprzeglo,wgiecie na tlumiku na wysokosci amortyzatora.
Posiada dunski Registrierings Atest-ale nie jest zarejestrowany.

Naprawde szkoda zeby tego nie wziac,te ogloszone na Allegro to naprawde (nic nikomu nie ujmujac) nawet nie staly kolo takiej MZ,nie mowiac juz o wersji w jakiej jest wykonany.
Nie mam kasy aby go kupic (tez tu pracuje aby splacac kredyt zaciagniety na budowe),
zaoferowalem pomoc w zakupie ktora widze w ten sposob:Jesli jest ktos zainteresowany i zaryzukuje to moge MZ w imieniu nabywcy zakupic i przywiezc na Swieta Wielkanocne
do Polski na trasie Swiecko-Poznan.Istnieje mozliwosc przewozu dalej po trasie do Rzeszowa i Bochni (mam tam do odbioru 2 silniki stacjonarne,ktore kolekcjonuje)
Dodatkowa gratyfikacja 500zl.
004575644922 po 20 wieczorem,stacjonarny.



Dla porownania -tak wyglada moja Saxonka,opisana powyzej jest naprawde w niewiele rozniacym sie stanie,problem w Danii to korozja.
_________________
Istnieje realne zagrozenie ze zobacze Wasze profile na NK.
 
     
beduin929 

Motocykl: ETZ 251
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 20
Skąd: Praszka
Wysłany: 2019-08-07, 10:24   MZ ETZ 251 saxon

Mam pewny dylemat . Mianowicie rozglądam się za etz 251 i natrafiłem na etz 251 saxon z 94r.. Tak zastanawiam się nad jakością wykonania tego motocykla , różnicach w częściach. Bo wizualnie to wiadomo. Czy za podobne pieniądze warto kupić saxona czy lepiej "zwykłą" 251?
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301
Pomógł: 7 razy
Wiek: 27
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 268
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2019-08-07, 21:24   

Saxon ma dozownik i układ ładowania zapłonu PVL w skrócie wszystko w alternatorze raczej się nie psuje chyba że jakieś zwarcie od zewnętrznych czynników, wykonanie wszystko na dobrym poziomie, bak już plastikowy tak samo boczek prawy i błotnik przód, ale jest to dobry plastik nie ma co się przejmować. Co do reszty wykonania to podobnie jak 251.
 
     
GRU ETZ 125 


Motocykl: Ciągle za mało
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 111
Skąd: Londyn/Wroclaw
Wysłany: 2019-08-08, 11:29   

Witam.

Mam 2 Saxony 251 i 301.
301 FUN teraz się remontuje, ale był na chodzie jak go przytuliłem.
Generalnie wykonanie super, nie odbiega niczym od starszych ETZ.
W 251 mam silnik od ETZ250, więc nie mam tam PVL-a, ale używam zapłonu od CHJanka, w 301 jest PVL prostownik/regulator ale bez elektronicznego zapłonu, więc też muszę coś wykombinować. Instalacja jest lepsza niż w starych MZ, konektory wyższej jakości. Jeżeli twój potencjalny Saxon ma składane podnóżki kierowcy, to też lepiej, bo mniej przenoszą wibracje i się składają, co pomaga jak musisz pchać, a miałem okazję się przekonać. Koła są bardzo fajne, lubię szprychowe, ale z odlewami jest mniej zabawy przy utrzymaniu w dobrej kondycji. Fotel z małą wypustką z przodu też daje radę. Elektroniczny obrotomierz działa stabilniej niż z linką, a oryginalna pompa hamulcowa nie cieknie tak jak często okrągła.
Dozownik oleju, to super sprawa, nie martwisz się o mieszankę i jest bezawaryjny na Japońskiej pompce Mikuni.

Generalnie jak nie masz sentymentu do strszych modeli to polecam.

Pozdrawiam.
_________________
ETZ125/ETZ150/ETZ301/ES250JASKÓŁKA/SAXON251/SAXON 301/SHL M-17 GAZELA/HONDA TRANSALP 600/HONDA NT700VA DEAUVILLE/MOTO GUZZI V85TT/
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1663
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2019-08-08, 21:44   

Osobiście brał bym Saxona , Alu felgi są mniej kłopotliwe, dozownik zdecydowanie wydłuża żywotność silnika. Ale pod warunkiem że działa... I tutaj polecam jakiś mechanizm jego kontroli 😀
Natomiast co do elektroniki to rozwiązanie DDR jest lepsze poza tym że części dobrane jak do czołgu to co najlepsze oddalone od temperatury, ci wpływa na ich żywotność.
_________________

  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15