|
Przesunięty przez: kosior30 2019-08-07, 21:21 |
MZ ETZ 251 saxon |
Autor |
Wiadomość |
Pavel
Motocykl: 5x etz 250
Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Dania-wielkopolska
|
Wysłany: 2013-01-25, 19:46 Saxon Tour 251 na sprzedaz
|
|
|
Witam.
Otrzymalem propozycje zakupu ETZ-251 Saxon (sam niedawno stalem sie wlascicielem podobnej).
Silnik ma problem ze sprzeglem i pompka Mikuni.
Z pobieznych ogledzin wynika ze stozek sprzegla siedzi ciasno na wale.
Nie mam mozliwosci zrobienia zdjec,wersja ze skretna lampa (mam na mysli zamocowanie lampy w owiewce,ktora przymocowana jest do kierownicy) inna wersja ma rozwiazanie podobne do Trophy.Kolor niebieski metalic.
Cena zakupu zalezna od kursu DKK okolo 1500zl.
http://www.motorcykelgall..._saxon_tour_301
UWAGA LINK JEST POGLADOWY.
PRZEDMIOTOWY MOTOCYKL JEST W STANIE TECHNICZNYM PODOBNYM
DO ZAMIESZCZONEGO W LINKU.
Jesli jest ktos zainteresowany zakupem moge jakos pomoc.
600194231 tylko sms. |
_________________ Istnieje realne zagrozenie ze zobacze Wasze profile na NK. |
Ostatnio zmieniony przez Pavel 2013-01-25, 20:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2013-01-25, 20:08
|
|
|
Nikt nie jest wróżką, link pogladowy nic tu nie da. Czekamy na zdjęcia i szczegółowe informacje. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2013-01-26, 08:41
|
|
|
Tak jak motomaciey, dawaj zdjęcia. |
|
|
|
|
John
Motocykl: MZ, XX
Pomógł: 8 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 1275 Skąd: Sierpc/Oleśnica
|
Wysłany: 2013-01-26, 08:53
|
|
|
A co Wy saxona nie widzieliście
Pavel, jaki przebieg?
I zastanawiam się jaki będzie koszt transportu do PL. |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2013-01-26, 10:12
|
|
|
Saxon saxonowi nie równy . A tak na poważnie to w Polsce byle jakaś 250 kosztuje mniej więcej 1500zł więc saxona za taką cenę jak podałeś myślę, że warto. |
|
|
|
|
Pavel
Motocykl: 5x etz 250
Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Dania-wielkopolska
|
Wysłany: 2013-01-26, 10:47
|
|
|
Witam.
Nie mam w tej chwili mozliwosci zrobienia zdjec,motocykl stoi okolo 200km od mojego miejsca zamieszkania w Danii,w poblizu Aalborg,jest tam filia zakladu mego pracodawcy i
byly pracownik posiada tem motocykl do sprzedania.
przebieg okolo 35000 km i sadze ze jest wiarygodny.Lakier jest oryginalny,ma oczywiscie przetarcia i zadrapania.rocznik 1993,Jest wymontowana pomka dozownik oleju-jezdzil na mieszance,nie dziala sprzeglo,wgiecie na tlumiku na wysokosci amortyzatora.
Posiada dunski Registrierings Atest-ale nie jest zarejestrowany.
Naprawde szkoda zeby tego nie wziac,te ogloszone na Allegro to naprawde (nic nikomu nie ujmujac) nawet nie staly kolo takiej MZ,nie mowiac juz o wersji w jakiej jest wykonany.
Nie mam kasy aby go kupic (tez tu pracuje aby splacac kredyt zaciagniety na budowe),
zaoferowalem pomoc w zakupie ktora widze w ten sposob:Jesli jest ktos zainteresowany i zaryzukuje to moge MZ w imieniu nabywcy zakupic i przywiezc na Swieta Wielkanocne
do Polski na trasie Swiecko-Poznan.Istnieje mozliwosc przewozu dalej po trasie do Rzeszowa i Bochni (mam tam do odbioru 2 silniki stacjonarne,ktore kolekcjonuje)
Dodatkowa gratyfikacja 500zl.
004575644922 po 20 wieczorem,stacjonarny.
Dla porownania -tak wyglada moja Saxonka,opisana powyzej jest naprawde w niewiele rozniacym sie stanie,problem w Danii to korozja. |
_________________ Istnieje realne zagrozenie ze zobacze Wasze profile na NK. |
|
|
|
|
beduin929
Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 25 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2019-08-07, 10:24 MZ ETZ 251 saxon
|
|
|
Mam pewny dylemat . Mianowicie rozglądam się za etz 251 i natrafiłem na etz 251 saxon z 94r.. Tak zastanawiam się nad jakością wykonania tego motocykla , różnicach w częściach. Bo wizualnie to wiadomo. Czy za podobne pieniądze warto kupić saxona czy lepiej "zwykłą" 251? |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2019-08-07, 21:24
|
|
|
Saxon ma dozownik i układ ładowania zapłonu PVL w skrócie wszystko w alternatorze raczej się nie psuje chyba że jakieś zwarcie od zewnętrznych czynników, wykonanie wszystko na dobrym poziomie, bak już plastikowy tak samo boczek prawy i błotnik przód, ale jest to dobry plastik nie ma co się przejmować. Co do reszty wykonania to podobnie jak 251. |
|
|
|
|
GRU ETZ 125
Motocykl: Ciągle za mało
Pomógł: 6 razy Wiek: 51 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 124 Skąd: Londyn/Wroclaw
|
Wysłany: 2019-08-08, 11:29
|
|
|
Witam.
Mam 2 Saxony 251 i 301.
301 FUN teraz się remontuje, ale był na chodzie jak go przytuliłem.
Generalnie wykonanie super, nie odbiega niczym od starszych ETZ.
W 251 mam silnik od ETZ250, więc nie mam tam PVL-a, ale używam zapłonu od CHJanka, w 301 jest PVL prostownik/regulator ale bez elektronicznego zapłonu, więc też muszę coś wykombinować. Instalacja jest lepsza niż w starych MZ, konektory wyższej jakości. Jeżeli twój potencjalny Saxon ma składane podnóżki kierowcy, to też lepiej, bo mniej przenoszą wibracje i się składają, co pomaga jak musisz pchać, a miałem okazję się przekonać. Koła są bardzo fajne, lubię szprychowe, ale z odlewami jest mniej zabawy przy utrzymaniu w dobrej kondycji. Fotel z małą wypustką z przodu też daje radę. Elektroniczny obrotomierz działa stabilniej niż z linką, a oryginalna pompa hamulcowa nie cieknie tak jak często okrągła.
Dozownik oleju, to super sprawa, nie martwisz się o mieszankę i jest bezawaryjny na Japońskiej pompce Mikuni.
Generalnie jak nie masz sentymentu do strszych modeli to polecam.
Pozdrawiam. |
_________________ ETZ125/ETZ150/ETZ301/ES250JASKÓŁKA/SAXON251/SAXON 301/SHL M-17 GAZELA/HONDA TRANSALP 600/HONDA NT700VA DEAUVILLE/MOTO GUZZI V85TT/ |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2019-08-08, 21:44
|
|
|
Osobiście brał bym Saxona , Alu felgi są mniej kłopotliwe, dozownik zdecydowanie wydłuża żywotność silnika. Ale pod warunkiem że działa... I tutaj polecam jakiś mechanizm jego kontroli 😀
Natomiast co do elektroniki to rozwiązanie DDR jest lepsze poza tym że części dobrane jak do czołgu to co najlepsze oddalone od temperatury, ci wpływa na ich żywotność. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15 |
|
|
|