300 na sterydach. Koncepcja i realizacja numer 2. |
Autor |
Wiadomość |
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2018-10-16, 10:33
|
|
|
Zrobilim próby wydechu rajsing co krążył po emzeciarzach i trafił do nas.
Niestety dużo hałasu a jazdy nic. Na samym początku wydawało się, że górą lepiej idzie, i jest żwawa na pierwszych biegach, bardziej liniowo przyspiesza i wyżej kręci. Halas rzutuje na odbiór mocy bez dwóch zdań.
Niemniej próba prędkości maksymalnej wszystko wyjaśniła
Najlepsze co nam wyszyło, to poniższe zdjęcie. To be continued |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2019-05-30, 23:08
|
|
|
Byłem swoją 300 na hamowni. Zwykle 300 robione u intra. |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
Mario-150
Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy Wiek: 27 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 329 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-05-31, 00:04
|
|
|
Az sie prosi o zawor membranowy. |
_________________ Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" |
|
|
|
|
jaroquest
Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 513 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2020-03-20, 16:46
|
|
|
intr napisał/a: | Zgodnie ze zlotowymi rozprawkami na temat przeróbki na 300 wychodzi dodatkowo, że tłok w DMP ma w niektórych przypadkach możliwość uderzenia o karter, tj pojawiający się w świetle cylindra przy wytoczeniu na 300 nadlew. Należy więc sprawdzić, czy w żadnym możliwym położeniu tłoka nie występuję w/w kolizja. Korekcji można dokonać albo podpiłowując tłoka albo frezując dremlem karter. Przy czym lepiej zawsze zdejmować z karteru, gdyż piłowanie tłoka wpływa na czas rozrządu na ssaniu. |
Na zdjeciu poniżej zaznaczyłem na czerwono miejsca które trzeba podszlifować. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2020-03-23, 13:05
|
|
|
Popieram wykonanie Jaroquesta oraz zlotowiczów, silnik Michallresa 251/300, 1mm wystarczy.
|
Ostatnio zmieniony przez Wolf 2020-03-23, 13:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2020-03-23, 13:08
|
|
|
U Oriona również szlifowalismy kartery w tym miejscu dremlem . |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2020-03-23, 13:17
|
|
|
Zapobiegawczo warto przed złożeniem a dodaje tyle z pojemności podciśnienia co pół odwiertu pod zawór dozownika. |
|
|
|
|
jaroquest
Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 513 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2020-03-23, 19:41
|
|
|
Bo jak nie to wiecie co Was czeka |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-03-23, 20:25
|
|
|
Tłok jebiot w karterot i maszina nie idiot. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1053 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2020-03-24, 03:39
|
|
|
Maszinu niet idiot. Operator idiot |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2020-03-24, 09:19
|
|
|
To jest właśnie kara za to że na trasie się co 100km nie zatrzymuje bo te silniki się przegrzewają! |
|
|
|
|
lipton
Kocham Cię życie.
Motocykl: etz 251,saxon, gsxr.
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 822 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2020-03-25, 22:29
|
|
|
I tak już przedmuchy miał widać po bokach. |
_________________ WPI |
|
|
|
|
tomek@1966
Motocykl: MZ es 250/1
Pomógł: 4 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 870 Skąd: Szczejkowice
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-03-26, 20:48
|
|
|
Pewnie widziałeś na rodzinnych fotografiach w albumie rodowym. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
jaroquest
Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 513 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2024-03-08, 14:23
|
|
|
Ja się mogę pochwalić ,że już swoją 300 od 2021r. zrobiłem lekko ponad 10 tys km.
Zaliczyłem już dwa widowiskowe zatarcia z zablokowaniem tylnego koła.
Pierwsze w 2022r w drodze na rozpoczęcie do Zgona, drugie w 2023. Oba przy prędkościach grubo ponad 130km/h.
Za każdym razem po ok 5min bez problemu etka znowu odpalała. Ciśnienie sprężania cały czas ponad 10 bar. I etkę cały czas użytkuję normalnie.
Dopiero w tym roku przed rozpoczęciem sezonu postanowiłem zajrzeć do tłoka (Almot)...
Prezentuję się on tak jak na zdjęciach poniżej:
Zdjęcia od góry lewa strona, prawa strona, przód i ostatnie tył tłoka...
Co o tym myślicie |
Ostatnio zmieniony przez jaroquest 2024-03-08, 18:43, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2024-03-08, 17:50
|
|
|
Jak na almota wygląda wyśmienicie, zgodnie z normą mój po zacierce na A1 wyglądał bardzo podobnie ale w moim przypadku zacier był solidny bo już nie miała ciśnienia i nie odpaliła. U Ciebie jak odpuściła za każdym razem to ok. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7508 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2024-03-08, 19:04
|
|
|
Ideanalnie |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
boaooooo
Zlotowicz Turysta
Motocykl: wózek boczny do saxo
Wiek: 44 Dołączył: 09 Lis 2016 Posty: 96 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2024-03-08, 19:27
|
|
|
pocos go wyciagal drugie 10 tys by polatal |
_________________ Only platynka |
|
|
|
|
evil866
Motocykl: MZ ETZ 150&250
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 93 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 2024-03-08, 19:35
|
|
|
Zastanawia mnie czy jest jakaś alternatywa dla tłoka od Almotu dla ETZ 300? |
|
|
|
|
jaroquest
Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 513 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2024-03-08, 19:50
|
|
|
Spoko , też uważam ,że źle nie wygląda .
Po czyszczeniu i delikatnym wyrównaniu zadziorów papierem 400 tłok ląduje z powrotem na swoje miejsce i kręcimy kolejne kilometry . |
|
|
|
|
|