Wozek boczny w etz 250 |
Autor |
Wiadomość |
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-04, 22:56 Wozek boczny w etz 250
|
|
|
witajcie mam pytanko. Wiem ze byly ETZ 250 z wozkami bocznymi. Ale czy mozna przyczepic wózek jak ma sie ETZ250 bez wozka seryjnie??? i czy są porzebne jakies specjalne mocowania dodatkowe?? Da sie taki cwanc zrobic?? Bo mam chetke na wózek zeby panne wozic |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
rider41
Motocykl: kilka starych
Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 28 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2006-04-05, 08:22
|
|
|
Hej! Pewnie, że da się dołączyć wózek, ale będą potrzebne mocowania. Poza tym konieczna będzie zmiana zębatki zdawczej na mniejszą, aby moto miało moc - ucierpi na tym prędkość max. A co, panna nie mieści się z tyłu |
_________________
|
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-05, 15:36
|
|
|
hehe panna sie miesci ale chcialem wózek bo ona woli w wózku smigac(spodobalo sie jej jak na Junaczku z nia jechalem:P) ma ktos moze jakis schemacik czy zdj. mocowania wozka w ETZ?? |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-04-05, 22:35
|
|
|
masz wózek (jaki) ? to raz
masz dobrego slusarza ? to dwa ?
jakiekolwiek pojęcie o sidecarach ? to trzy ?
jak chociaż na dwa padła odp. nie to sobie daruj
a dupeczki mozesz zawsze brać na plecy przynajmniej w nerki bedzie Ci cieplej |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-06, 14:52
|
|
|
wózka jescze nie mam ale mam okazje kupic za grosze wózek jest od ETZ 250 na bank tyle ze MZ zostala sprzedana a wózek zostal. Dobrym slusarzem to mysle ze ja jestem (wystarczy chyba fakt ze sam buduje motocykle na podzespolach a co wazne proste i jezdzace:D ) i wiem co to sa sidecary wogole to wiem jak sie jezdzi (balast, dobor opon, podnoszenie i nurkowanie wózak (jezdzilem junakiem niestety nie swoim:( ))
interesuje mnie tylko mocowanie tego zaprzegu |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-04-06, 15:20
|
|
|
Te motocykle budujesz tak na oko? |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-06, 15:37
|
|
|
na oko to chlop w szpitalu umarl . rame sie przerabia.. nie wiele jest z nia roboty cos uciac... dospawac... i dziala:P wiadomo ze nie na oko, mam rozne przymiary katowe... moze ktos z was zauwazyl ze np. glowka ramy jest w dwoch plaszczyznach podstawowych pion czyli 90stopni do poziomu i kat pochylenia glowki ramy...tak jest prawie ze wszystkim a jak cos mam lekko zwichrowane to qmpel z ktorym bawimy sie w te klocki ma sprzeta do prostowania ram to przed montazem sprawdzam ja sobie i Git |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
|
|
|
|
tomek.350
Motocykl: MZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 25 Mar 2006 Posty: 8 Skąd: Brześć Kujawski
|
Wysłany: 2006-04-06, 19:30
|
|
|
MZ 250 bardzo ładnie wyglądają z wózkiem od Jawy Volerox:) Tylko ze rame trzeba przerobić i mocowania wuzka. Troche roboty ale po tym mozemy śmigać z wanienką obok bez obaw ze odfrunie na bok:) |
_________________ <MZ King of the motocyckle> |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-04-06, 22:01
|
|
|
[quote="tomek.350"]MZ 250 bardzo ładnie wyglądają z wózkiem od Jawy Volerox:) Tylko ze rame trzeba przerobić i mocowania wuzka. Troche roboty ale po tym mozemy śmigać z wanienką obok bez obaw ze odfrunie na bok:)[/quote
wózek dedykowany do Jawy to Velorex dla ścisłości , a MZ wyglada najlepiiej z Superelastikiem i nie trzeba przerabiać ramy ani mocowan wózka |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-06, 22:27
|
|
|
ja tez jestem za superelastikiem ale chcialbym widziec raczej jak to ma wygladac jakie odleglosci kolek wozka od ramy ile poczatek gondoli od przedniego kola i jakie pochylenie wozka jaki przeswit itp. |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-04-07, 19:18
|
|
|
wyprzedzeniem i rozstawem kół sobie raczej glowy nie zaprzataj - zakładam ze pozostawisz fabryczne mocowania zaciskowe Superelastika ( szczerze powiedziawszy nie widze wiekszego sensu ich przebudowy ! ) - wiec to masz fabrycznie ustawione nawet jesli przez dorobienie uchwytu kulowego i ewentualne niewielkie rozbieżności w fabrycznym rozstawie kół - nie wypłynie to ujemnie na właściowści trakcyjne
pewnie wiesz jak wyglada wózek Supe... i jego zestaw mocowań
górne - jest odpowiedzialne za pochylenie motocykla które powinno wynosić ok. 3stopni chyba ze zdecydujesz drastyczną przebudowe i na zamiane kół w zaprzegu na np.samochodowe 15'' w tym wypadku wartoś pochylenia 0stopni
przednie - za zbieżność ustaw ok 3cm mierzone wzdłuż osi przedniego koła
te dane są wyjściowe w czasie jazdy skorygujesz je wg.uznania
jeśli myślisz poważnie o przebudowie bika ( nie jak 80% tematów na tym forum tylko teoria badz napedzanie licznika z postami zero efektów ) to postaraj sie także o amortyzator cierny lub zainwestuj w uniwersalny amor skretu do japoni o dużym skoku - jak posmigasz wstepnie bez amora zrozumiesz czemu Ci go polecałem
druga sprawa to zawiecho z przodu . polecałbym Ci wachacz i tutaj masz pole do popisu o ile nie były to tylko przechwałki o umiejetnosciach i znajomości zagadnień mechaniki ,
pozdro
bedziesz miał problem wal jak w gaz
pozwole sobie na sofcikspam ponizej foto moich dwóch sidecarów |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-08, 12:06
|
|
|
heh nie chwale sie umiejetnosciami wychodza w praniu. tylko od czego wachacz z przodu wlozyc?? zeby sztyca miala ta sama srednice. od Tropika?? wolal bym tarczowke zachowac chyba ze by sie zrobilo stope do zacisku hampla...
ładne CB750 ja mam teraz do poskladania CB500 byla po wypadku i prostowanie ramy i półek. ale juz skladam i git...
[ Dodano: 2006-04-08, 12:11 ]
ahaa jak by ktos sprzedawal honde CB500 taki zloty metalic to jej nie kupujcie... jest po srogim dzwonie ale ja robile ja wiec jest prosta... ale co po wypadku to po wypadku... |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-04-08, 16:20
|
|
|
[quote="petro21"]. tylko od czego wachacz z przodu wlozyc?? zeby sztyca miala ta sama srednice. od Tropika?? wolal bym tarczowke zachowac chyba ze by sie zrobilo stope do zacisku hampla... [/quote]
czasem trzeba sie troche postarać nie wszystko na gotowo
co do Twoich kowalskich zapędów to mam prośbe nie pisz o tym na forum , bo tępie takie postepowanie i strasznie mnie wkurwia igranie z czyimś życiem
[ Dodano: 2006-04-08, 16:42 ]
a tak bardziej w temacie musisz wykonać kryze mocującą zacisk ruchomo na ośce , wszystko jest do zrobienia , jesli bedziesz potrzebował wiecej fotek daj znaka |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-04-08, 23:40
|
|
|
jezeli chodzi o moje kowalskie zapedy to czemu nie mam o nich mowic... jeszcze przez nie nikt nie ucierpial(mam nadzieje ze nikt nie ucierpi) co najwyzej to wielu osoba pomoglem doradzilem...jestesmy to wkoncu aby pytac i pomagac wiec trzeba wiedziec do kogo pisac z danym pytaniem
a co do tematu to ten zacisk bym zamontowal pod wachaczem wtedy by byl dociskany a nie ciagniety. ale wtedy inny problem... jak go odpowietrzyc jak jest obrocony |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-04-09, 02:05
|
|
|
[quote="petro21"]jezeli chodzi o moje kowalskie zapedy to czemu nie mam o nich mowic.[/quote]
bo za dużo sie skurw*** nagladałem w tym kraju , tak sie składa ze motocyklami zajmuje sie dłużej i siła rzeczy znam temat troche lepiej a wystawianie motocykla prostowanego w w stodole lub bóg wie gdzie i sprzedawanie jak 'używany turystycznie" to lekkie przegiecie pały ...... w sumie to histori mógłbym opisac mnóstwo ale rzuce jedną jako przykład w tym temacie : swego czasu mój znajomy uparł sie na zakup FJ1200 po dłuższych poszukiwaniach znalazł w idealnym stanie ( servisówka ) pech chciał Szczecin , jeden fon , drugi , zdjecia mailem wszycho git no to sie pakujemy i walimy 600km ..... na miejscu sie okazało ze moto był po dzwonie koleś myślał ze rzuci podpicówe i trafi na frajerów , dojazd troche nas kosztował nie wspominając o poświeconym czasie i nerwach , wiec kolo dostał liścia i zwrócił za paliwo , jakby stawiał sie bardziej to w najlepszym przypadku inwestycja u protetyka .....
[quote="petro21"]a co do tematu to ten zacisk bym zamontowal pod wachaczem wtedy by byl dociskany a nie ciagniety. ale wtedy inny problem... jak go odpowietrzyc jak jest obrocony [/quote]
przyjżyj sie jeszcze raz , pomyśl jakie reakcje wystepują przy hamowaniu ..... i co byś najlepszego zrobił
nawet jeśli .... z odpowietrzeniem nie było by problemu |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
scora
Motocykl: ETZ 251e
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 22 Skąd: Pomorskie - Reda
|
|
|
|
|
|