» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Wozek boczny w etz 250
Autor Wiadomość
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-04-04, 22:56   Wozek boczny w etz 250

witajcie mam pytanko. Wiem ze byly ETZ 250 z wozkami bocznymi. Ale czy mozna przyczepic wózek jak ma sie ETZ250 bez wozka seryjnie??? i czy są porzebne jakies specjalne mocowania dodatkowe?? Da sie taki cwanc zrobic?? Bo mam chetke na wózek zeby panne wozic :mrgreen:
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
rider41 

Motocykl: kilka starych
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 28
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2006-04-05, 08:22   

Hej! Pewnie, że da się dołączyć wózek, ale będą potrzebne mocowania. Poza tym konieczna będzie zmiana zębatki zdawczej na mniejszą, aby moto miało moc - ucierpi na tym prędkość max. A co, panna nie mieści się z tyłu :o
_________________

 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-04-05, 15:36   

hehe panna sie miesci ale chcialem wózek bo ona woli w wózku smigac(spodobalo sie jej jak na Junaczku z nia jechalem:P) ma ktos moze jakis schemacik czy zdj. mocowania wozka w ETZ??
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-04-05, 22:35   

masz wózek (jaki) ? to raz
masz dobrego slusarza ? to dwa ?
jakiekolwiek pojęcie o sidecarach ? to trzy ?

jak chociaż na dwa padła odp. nie to sobie daruj :P
a dupeczki mozesz zawsze brać na plecy przynajmniej w nerki bedzie Ci cieplej :lol: :lol:
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-04-06, 14:52   

wózka jescze nie mam ale mam okazje kupic za grosze wózek jest od ETZ 250 na bank tyle ze MZ zostala sprzedana a wózek zostal. Dobrym slusarzem to mysle ze ja jestem (wystarczy chyba fakt ze sam buduje motocykle na podzespolach a co wazne proste i jezdzace:D ) i wiem co to sa sidecary :) wogole to wiem jak sie jezdzi (balast, dobor opon, podnoszenie i nurkowanie wózak (jezdzilem junakiem niestety nie swoim:( ))
interesuje mnie tylko mocowanie tego zaprzegu
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-06, 15:20   

Te motocykle budujesz tak na oko?
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-04-06, 15:37   

na oko to chlop w szpitalu umarl :twisted: . rame sie przerabia.. nie wiele jest z nia roboty cos uciac... dospawac... i dziala:P wiadomo ze nie na oko, mam rozne przymiary katowe... moze ktos z was zauwazyl ze np. glowka ramy jest w dwoch plaszczyznach podstawowych pion czyli 90stopni do poziomu i kat pochylenia glowki ramy...tak jest prawie ze wszystkim a jak cos mam lekko zwichrowane to qmpel z ktorym bawimy sie w te klocki ma sprzeta do prostowania ram to przed montazem sprawdzam ja sobie i Git :mrgreen:
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-04-06, 18:48   

eeeee to jak taki jesteś dziarski to po siux Ci pomoc ? :lol: :lol: przykładasz wózek do sprzeta i po krzyku :P
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
tomek.350 


Motocykl: MZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 8
Skąd: Brześć Kujawski
Wysłany: 2006-04-06, 19:30   

MZ 250 bardzo ładnie wyglądają z wózkiem od Jawy Volerox:) Tylko ze rame trzeba przerobić i mocowania wuzka. Troche roboty ale po tym mozemy śmigać z wanienką obok bez obaw ze odfrunie na bok:)
_________________
<MZ King of the motocyckle>
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-04-06, 22:01   

[quote="tomek.350"]MZ 250 bardzo ładnie wyglądają z wózkiem od Jawy Volerox:) Tylko ze rame trzeba przerobić i mocowania wuzka. Troche roboty ale po tym mozemy śmigać z wanienką obok bez obaw ze odfrunie na bok:)[/quote

wózek dedykowany do Jawy to Velorex dla ścisłości , a MZ wyglada najlepiiej z Superelastikiem i nie trzeba przerabiać ramy ani mocowan wózka
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-04-06, 22:27   

ja tez jestem za superelastikiem ale chcialbym widziec raczej jak to ma wygladac jakie odleglosci kolek wozka od ramy ile poczatek gondoli od przedniego kola i jakie pochylenie wozka jaki przeswit itp.
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-04-07, 19:18   

wyprzedzeniem i rozstawem kół sobie raczej glowy nie zaprzataj - zakładam ze pozostawisz fabryczne mocowania zaciskowe Superelastika ( szczerze powiedziawszy nie widze wiekszego sensu ich przebudowy ! ) - wiec to masz fabrycznie ustawione nawet jesli przez dorobienie uchwytu kulowego i ewentualne niewielkie rozbieżności w fabrycznym rozstawie kół - nie wypłynie to ujemnie na właściowści trakcyjne
pewnie wiesz jak wyglada wózek Supe... i jego zestaw mocowań
górne - jest odpowiedzialne za pochylenie motocykla które powinno wynosić ok. 3stopni chyba ze zdecydujesz drastyczną przebudowe i na zamiane kół w zaprzegu na np.samochodowe 15'' w tym wypadku wartoś pochylenia 0stopni
przednie - za zbieżność ustaw ok 3cm mierzone wzdłuż osi przedniego koła

te dane są wyjściowe w czasie jazdy skorygujesz je wg.uznania

jeśli myślisz poważnie o przebudowie bika ( nie jak 80% tematów na tym forum :twisted: tylko teoria badz napedzanie licznika z postami :lol: zero efektów ) to postaraj sie także o amortyzator cierny lub zainwestuj w uniwersalny amor skretu do japoni o dużym skoku - jak posmigasz wstepnie bez amora zrozumiesz czemu Ci go polecałem :lol:
druga sprawa to zawiecho z przodu . polecałbym Ci wachacz i tutaj masz pole do popisu o ile nie były to tylko przechwałki o umiejetnosciach i znajomości zagadnień mechaniki ,
pozdro
bedziesz miał problem wal jak w gaz
pozwole sobie na sofcikspam :lol: ponizej foto moich dwóch sidecarów
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-04-08, 12:06   

heh nie chwale sie umiejetnosciami :twisted: wychodza w praniu. tylko od czego wachacz z przodu wlozyc?? zeby sztyca miala ta sama srednice. od Tropika?? :D wolal bym tarczowke zachowac chyba ze by sie zrobilo stope do zacisku hampla...

ładne CB750 ja mam teraz do poskladania CB500 byla po wypadku i prostowanie ramy i półek. ale juz skladam i git...

[ Dodano: 2006-04-08, 12:11 ]
ahaa jak by ktos sprzedawal honde CB500 taki zloty metalic to jej nie kupujcie... jest po srogim dzwonie :? ale ja robile ja wiec jest prosta... :twisted: ale co po wypadku to po wypadku... :wink:
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-04-08, 16:20   

[quote="petro21"]. tylko od czego wachacz z przodu wlozyc?? zeby sztyca miala ta sama srednice. od Tropika?? wolal bym tarczowke zachowac chyba ze by sie zrobilo stope do zacisku hampla... [/quote]
czasem trzeba sie troche postarać :lol: nie wszystko na gotowo :P :lol:

co do Twoich kowalskich zapędów to mam prośbe nie pisz o tym na forum , bo tępie takie postepowanie i strasznie mnie wkurwia igranie z czyimś życiem :!:

[ Dodano: 2006-04-08, 16:42 ]
a tak bardziej w temacie musisz wykonać kryze mocującą zacisk ruchomo na ośce , wszystko jest do zrobienia , jesli bedziesz potrzebował wiecej fotek daj znaka
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-04-08, 23:40   

jezeli chodzi o moje kowalskie zapedy to czemu nie mam o nich mowic... :) jeszcze przez nie nikt nie ucierpial(mam nadzieje ze nikt nie ucierpi) co najwyzej to wielu osoba pomoglem doradzilem...jestesmy to wkoncu aby pytac i pomagac :mrgreen: wiec trzeba wiedziec do kogo pisac z danym pytaniem :wink:
a co do tematu to ten zacisk bym zamontowal pod wachaczem wtedy by byl dociskany a nie ciagniety. ale wtedy inny problem... jak go odpowietrzyc jak jest obrocony :?
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-04-09, 02:05   

[quote="petro21"]jezeli chodzi o moje kowalskie zapedy to czemu nie mam o nich mowic.[/quote]
bo za dużo sie skurw*** nagladałem w tym kraju , tak sie składa ze motocyklami zajmuje sie dłużej i siła rzeczy znam temat troche lepiej a wystawianie motocykla prostowanego w w stodole lub bóg wie gdzie i sprzedawanie jak 'używany turystycznie" to lekkie przegiecie pały ...... w sumie to histori mógłbym opisac mnóstwo ale rzuce jedną jako przykład w tym temacie : swego czasu mój znajomy uparł sie na zakup FJ1200 po dłuższych poszukiwaniach znalazł w idealnym stanie ( servisówka ) pech chciał Szczecin , jeden fon , drugi , zdjecia mailem wszycho git no to sie pakujemy i walimy 600km ..... na miejscu sie okazało ze moto był po dzwonie koleś myślał ze rzuci podpicówe i trafi na frajerów , dojazd troche nas kosztował nie wspominając o poświeconym czasie i nerwach , wiec kolo dostał liścia i zwrócił za paliwo , jakby stawiał sie bardziej to w najlepszym przypadku inwestycja u protetyka .....


[quote="petro21"]a co do tematu to ten zacisk bym zamontowal pod wachaczem wtedy by byl dociskany a nie ciagniety. ale wtedy inny problem... jak go odpowietrzyc jak jest obrocony [/quote]

przyjżyj sie jeszcze raz , pomyśl jakie reakcje wystepują przy hamowaniu ..... :!: :!: i co byś najlepszego zrobił
nawet jeśli .... z odpowietrzeniem nie było by problemu
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
scora 


Motocykl: ETZ 251e
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 22
Skąd: Pomorskie - Reda
Wysłany: 2006-10-02, 11:57   

dla poszukaujacych:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=131460489
:roll:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13