» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
300ccm w MZ
Autor Wiadomość
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-07-08, 19:55   

1l - 10km... o rotfl... gdzie ty jeździsz?? Sprawdzałes stan gaxnika??
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Radzio89 
WilkuWDZ


Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 162
Skąd: Łódź-Widzew
Wysłany: 2006-07-08, 20:16   

hubertbaran, nie mam 3 biegu przez co troche trzeba gazowac na 4 zeby jakos szła...a wiadomo pierwsze kilometry to gaz do konca... jak jakies dupeczki sie spotkalo to nie bylo bata zeby nie rwała, tak ciagnalem ze na2 biegu przy 5tys rpm jeszcze leciał piach spod kół:D Na asfalcie tez jesli pusta droga to 120 nie schodzilo z zegara:P Ale wyszalalem sie juz, koniec ze szpanowaniem,szkoda sprzeta i paliwka. Teraz przy spokojnej jeździe pali mi 5-5,5l

[ Dodano: 2006-07-08, 20:18 ]
no czasami zejde do 4l...
_________________
Moja Etullka ;)
http://www.tagworld.com/Mitas/World/MyWeb.aspx
lub
http://zb.net.lodz.pl/~miziala/mz/index.html
 
 
     
Pastor 


Motocykl: MZ ETZ251
Wiek: 36
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 82
Skąd: Bulkowo
Wysłany: 2006-07-08, 21:34   

Co wy ludzie o spalaniu gadacie? Ja tu temat chciałem pogłębiać a wy ow-topik
_________________
Sprzedam MZ ETZ 251:
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
www.anastasja.republika.pl
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-07-09, 13:19   

iewiem czy to miało tak byc ale chyba pisze sie off-topic. A najlepiej napisać po polsku nie na temat.


Powiem tak tłok ma tyle zeby miał pojemnosc 29ileś ccm jest zapewne wiekszy od standartu. Przeróbke nalezy dokonywac na zdrowym silniku.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Pastor 


Motocykl: MZ ETZ251
Wiek: 36
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 82
Skąd: Bulkowo
Wysłany: 2006-07-09, 15:35   

Wiem jak to się pisze, pożartować chyba można :-P . Wiec nikt nie chce kupić tłoka?
_________________
Sprzedam MZ ETZ 251:
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
www.anastasja.republika.pl
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
 
 
     
sihijofens 


Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 41
Skąd: Płock i okolice
Wysłany: 2006-10-14, 23:36   i po sezonie...

Wracając do tematu - tłok produkcji niemieckiej przeturlał się 2000 km, nie zawiele bo na większośc tras na japoni ganiałem, ale po takim przebiegu wszystko jest o.k. Okazuje się, że nietylko wychwalane przez niektórych wszem i wobec, niemal uważane za niedościgniony wzór myśli technicznej części made in DDR są konieczne do przeróbki etki na 300ccm. Nie znaczy to, że za 500km nie zatzre mi sie silnik ale póki co nie bylo żadnych niepokących zachowań w układzie tłok-cylinder. Jak się cos sypnie to dam znać - nie będee się tu lansowal na nieomylnego;-) Mam tylko nadzieję, że skoro przez 2 tys się nic nie stało to będę mial juz z silnikiem spokój, czego wszystkim również życzę.
Gaźnik miałem jednak trefny - stąd to spalanie. Dzięki Pastor za pomoc - chłopak wykumał mi usterkę ;-)

[ Dodano: 2006-10-14, 23:38 ]
jeszcze zdjątko...

[ Dodano: 2006-10-14, 23:39 ]
tak mi gar na boki wystaje....
_________________
Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie! :-)
 
 
     
Peterek 
NNI A851


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 469
Skąd: Nidzica/Wwa
Wysłany: 2006-10-18, 19:59   

Pastor napisał/a:
gorzej tylko z głowicą, czy tam trzeba cos dopasować?Bo skoro powiększy się tłok jakieś 3mm z każdej strony to komora spalania będzie za mała chyba.jeszcze jedno pytanko : z dolnej części cylindra wystaje lekko ta tujela w której porusza się tłok, wydaje mi sięze po szlifie ona juz nie będzie wystawała bo się ją zeszlifuje, więc czy coś się nie spierniczy od tego, potem trzeba będzie chyba zrobić coś z tym otworem w karterach aby to wszystko było dopasowany. Czy dobrze myslę?




no wlasnie...czy ktos moze odpowiedziec :?:
 
 
     
bartek666 
motofather


Motocykl: WSK 250
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 75
Skąd: koszyce wlk/tarnów
Wysłany: 2006-10-19, 16:19   

qrde chcialbym zobaczyc ta machine w realu
 
 
     
Pastor 


Motocykl: MZ ETZ251
Wiek: 36
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 82
Skąd: Bulkowo
Wysłany: 2006-10-19, 17:10   

sihijofens napisał/a:
Gaźnik miałem jednak trefny - stąd to spalanie. Dzięki Pastor za pomoc - chłopak wykumał mi usterkę

Spoko, polecam się na przyszłosć i zapraszam na wyścigi... :cool:
Cytat:
qrde chcialbym zobaczyc ta machine w realu

ja ją widziałem. Ogólnie wydaje się trochę mała, ale za to silnik robi wrażenie jakiegoś wielkiego. Co prawda widziałem tą maszynkę bez baku, ale super się prezentuje, d otego ten lacz z tyłu, ah.... :twisted:
_________________
Sprzedam MZ ETZ 251:
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
www.anastasja.republika.pl
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14