» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: micek
2007-04-10, 12:21
jakie auto do 3 tys?
Autor Wiadomość
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-11-20, 15:01   

napisałem
daniel1621 napisał/a:
sprawnej

A ty
rybson13 napisał/a:
bite w lewy blotnik w przodzie
, i
rybson13 napisał/a:
kuzyn dolozyl do niej 170zl na tarcze i kolcki hamulcowe

czyli tak do końca to niebyła dobra :razz: .
Ogólnie audi 80 to dobre auta, a szczególnie blachy rdzy się nie boją. Inne auta w tym wieku to mają dziury że można ręke włożyć do środka. Jedynie wkurza mnie że większość B3 i B4 niema obrotomierza tylko zegar
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-20, 15:04   

daniel1621, ja mam odwrotnie,często widuję z obrotomierzem :mrgreen: za to z zegarem rzadko.
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-20, 15:13   

SOVIETVW, skąd ty te filmiki wytrzasnąłeś?? Patrząc na czas filmu i przyspieszenie to wychodzi na to że ten golf ma trochę ponad 6s. do setki :roll: Tutaj jest jakiś przekręt bo przy 80km jest to nie realne :razz:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-11-20, 15:17   

Śpiewak_ETZ, bo mieszkamy w innych regionach. W Twojej okolicy widocznie królują obrotomierze a u mnie zegary. Widziałem u siebie w okolicy około 15 audi B3 i B4 i tylko dwie miały obrotomierz a reszta zegary. Niedawno mój tato szukał B4, oglądaliśmy około 10 i chyba też tylko dwie miały obortomierz. A my kupiliśmy niestety z zegarem
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-20, 15:21   

daniel1621, mój starszy miał B4 2.0i 93r i miał obrotomierz. Szczerze to jeszcze w B4 nie widziałem deski bez obrotomierza, w B3 owszem, ale w B4 nie
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-11-20, 15:22   

Hubert-Moto, to jeszcze mało widziałeś :wink: . Mój tata ma B4 2.0 92 i ma zegar
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-20, 15:23   

moja mama ma B4 1,9 tdi 94r i on ma obrotomierz,tyle ze ma tez elektryke,klime i pare innych pierdół typu abs... :wink: te które mają zegary to przeważnie że tak powiem są ogólnie "biedne" :mrgreen:

[ Dodano: 2006-11-20, 15:25 ]
nawet nasz były golf II miał obrotomierz,silnik 1,3 na szprycy jak już wczesniej pisałem,gdyby nie odcięcie to by go pięknie zamknął :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-20, 15:25   

daniel1621 napisał/a:
Hubert-Moto, to jeszcze mało widziałeś

Byłem w tamtym miesiącu na giełdzie i stało z 10 B4 i w każdej był obrotomierz :razz: Kumpel mi raz właśnie powiedział że w niektórych B4 nie ma obrotomierza, to jak szedłem przez miasto i widziałem B4 to zaraz przez szybę i lukam - w każdym był :razz: Ale luydzie się na mnie gapili jak na złodzieja radii :mrgreen:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-11-20, 15:26   

Śpiewak_ETZ napisał/a:
te które mają zegary to przeważnie że tak powiem są ogólnie "biedne"
masz racje bo nasza z takich fabryczych bajerów to ma tylko wsmpomaganie, i el. ustawiane światła
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-20, 15:28   

Śpiewak_ETZ napisał/a:
nawet nasz były golf II miał obrotomierz,silnik 1,3 na szprycy jak już wczesniej pisałem,gdyby nie odcięcie to by go pięknie zamknął

U mojego starszego w kadecie jest obrotek i ostatnio jak go z kumplem dopadliśmy to na dwójce prawie 100km/h po polnej drodze - na obrotku niewiele brakowało do 7000 rpm bardzo niewiele :P

[ Dodano: 2006-11-20, 15:29 ]
daniel1621 napisał/a:
masz racje bo nasza z takich fabryczych bajerów to ma tylko wsmpomaganie, i el. ustawiane światła

do tego u nas był tylko ABS i szyber, ale obrotek był :razz:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-11-20, 15:30   

daniel1621 napisał/a:
napisałem
daniel1621 napisał/a:
sprawnej

A ty
rybson13 napisał/a:
bite w lewy blotnik w przodzie
, i
rybson13 napisał/a:
kuzyn dolozyl do niej 170zl na tarcze i kolcki hamulcowe

czyli tak do końca to niebyła dobra :razz: .
Ogólnie audi 80 to dobre auta, a szczególnie blachy rdzy się nie boją. Inne auta w tym wieku to mają dziury że można ręke włożyć do środka. Jedynie wkurza mnie że większość B3 i B4 niema obrotomierza tylko zegar


bity dwa lata temu ale zrobiony... a napisalem to zebys nie napisal zaraz ze to auto z dwoch zrobione a wydac 170zl po 6tys km na hamulce to chyba rzecz normalna?? nowego nie kupil sory jeszcze olej filtr i swiece zmienil... niektorzy to by chcieli uzywane auto zeby z salonu bylo... a to troche nie mozliwe w 18letnim aucie zawsze cos trzeba zrobic nie odrazu, to za 2-3-4-5 tys km a co do tego ze moj kuzyn zrobil w 4 miesiace 6 tys to chyba mowi samo za siebie ze auto jest ok
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-20, 16:22   

bo kiedys obrotomiez był za dopłata,serynie byly w nie wyposazone tylko lepze wersje,jak np GT ,GTI ,GTD itd, dzis obrotek to standard chyba ze ma sie malucha,tiko albo inny wybryk natury,w TDI kazdym jest obrotomierz bez wzgledu na to w jakiej siedzi kascie, czy to audi,golf,czy pasior to nie ma znaczenia,a wogule to w audi B4 jest tez juz chyba w standardzie, ja z zegarkiem jeszcze niewidzialem, w passatach B4 tak samo ,w B3 tez wiekszosc ma,w golfach to obrotomierz był rarytasem chyba do konca produkcji modeli mk3 .
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-11-20, 16:28   

SOVIETVW napisał/a:
a wogule to w audi B4 jest tez juz chyba w standardzie,
chyba nie bo mój tata ma zegar
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-20, 16:30   

Hubert-Moto, tu nie ma zadnego przekretu, to jest wlasnie silnik o ktorym pisalem,dlatego polecalem go Wojciechowi ,on seryjnie ma 80 koni,ale przeczytaj wyraznie co tam jest napisane,ma zwiekszoną dawke paliwa i cisnienie doladowania do 1,7 bara,po tym zabiegu ma pewnie ze 120 koni i potworny moment,mowilem juz ze w tych silnikach dosłownie srubokretem mozna zdziałac tyle samo co w TDI czy innym nowoczesnym dieslu jakims konkretnych chipem za ktory czeba sporo zaplacic u tunera,ja w moim GTD mialem wersje tego silnika bez intecoolera czyli fabrycznie 70 koni,po zwiekszeniu samej dawki golf poprawil sprint do 100km/h z ponad 14 do ponizej 11 s ,tylko po samej dawce,efekt był piorunujacy,1,8 benzyna siadala odrazu na starcie w kazdym wyscigu.Pozniej zapodalem se jeszcze Intecooler ale cisnienia niezwiekszalem to juz wogule potwor,w nowoczesnych dieslach wyglada to identycznie, zwieksza sie dawke paliwa, i ciesnienie doladowania,korygujac mapy tych ze paramatro,badz wygrawajac na nowo cale oprogramowanie jednostki sterujacej,rozni sie to tylko tym ze w nowch robi sie to droga elektroniczna i nazywa chiptuningiem,a w golfie II poprostu srubokretem i zadarmo :mrgreen:

[ Dodano: 2006-11-20, 16:33 ]
wiec widocznie masz jakas uboga wersje bo ja sie niespotkalem z zegarkiem w B4,jak juz sa to jedynie w benzynach bo TDI kazdy ma obrotek.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-20, 16:42   

Czyli gdy zwiększysz ciśnienie i dawkę paliwa golf 1.6GTD mógłby dać radę BMW 535i, które ma 420 Nm momentu, 211 KM; 6.8s -100km/h. To jest nierealne :razz: To tak jakby do WSKi 125 wsadzić większą dyszę, splanować głowicę i wsadzić zawirowywacz i miałaby odjechać MZetce 250 :lol:
Póki się nieprzejadę takim golfem to nieuwierzę :roll:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-11-20, 17:06   

a jeżeli zmniejszysz dawke paliwa to będzie palił 3l na 100 i jeździsz za darmo :mrgreen: Soviet diesle bez turbo są poprostu wołowate ale zaleta to to że mniej palą i od samego dołu jedzie i nie rozpędza się proporcjonalnie do obortow jak benzyniarz. Ale podejżewam że właśnei w silnikach typu od golfa 2 zapewne budowa ejst prosta i cośniecoś można poprawić w osiągach przy pomocy śrubokreta (bynajmniej nie odkręcając zbędnej wagi :wink: )
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-20, 17:06   

z tym GTD to jakiś przekret, do 100 idzie jak by miał 200KM, a póżniej ledwo ledwo do 170...
SOVIETVW, za tego GTD w dobrym stanie musiał bym położyc 4-6 tys. a to troche za duzo jak dla mnie
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-20, 17:25   

to zaden przekret, on pozniej juz cienko idzie bo na 5 ktora jest duzym nadbiegiem juz, a pozostale biegi sa bardzo krotkie,praktycznie do 100 km/h tzreba wykozaystac 3 z 5 biegow,w dynamicznej jezdzie tym autem bardzo wazna jest umiejetnosc blyskawicznej zmiany biegow,Hubert-Moto, a co 1,9 TDi niezchipujesz do 150 koni i wiecej i nie posmierdzisz do BMW?? wiec tak samo mzona wykrecic 1,6 tyle ze poprostu mechanicznie,a tuning WSK to raczej mierny przyklad,takie przyrosty mocy bez ruszania mechaniki mozna uztskac tylko w jednostkach doladowanych do ktorych silnik od WSK zdecydowanie sie niezalicza.tomasz102, Mowimy caly czas o turboklekotach, zwykle muły to sa dla kobiet i starszych ludzi.wojciech944, sa tez zwykle golfy np CL z tym samym silnikiem co GTD,wiec niemusisz sie rozgladac koniecznie za GTD,one poprostu maja kilka fajnych bajerow wiecej niz zwykly golf :wink:

[ Dodano: 2006-11-20, 17:28 ]
mi tez nikt niewierzyl ze moj golfik buja sie do 100 ponizej 11 s ,ale zdziwil sie nie jeden juz,szkoda ze juz nierobia tych silnikow,a poprostu dlatego ze były zbyt udane i zbyt zywotne.A wiadomo z czym to sie wiaze.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-20, 17:57   

SOVIETVW napisał/a:
Hubert-Moto, a co 1,9 TDi niezchipujesz do 150 koni i wiecej i nie posmierdzisz do BMW??

Stary mojego kumpla (sąsiad zza płotu :mrgreen: ) ma nową BMW 525TDS (kupiona pod koniec wakacji w tamtym roku), która ma koło 180 KM i 535i w budzie E34 z 92r. jaką posiadał mój stary ją objeżdżała to wątpie żeby zchipowany do 150 KM golf 1.9 dał radę, a tym bardziej 1.6 :razz:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 486
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-20, 18:07   

tak się rozgadaliście o turbinach, a nie wspomnieliście nic o turbo dziurze, w zasięgu której jeździ się cały czas, bo powyżej 3 tys ekonomię szlag trafia.
_________________
The power of dreams.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14