Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 12:26 |
Świeca - jaką stosować? - MZ |
Autor |
Wiadomość |
Robert-18
Motocykl: etz 150
Dołączył: 26 Paź 2006 Posty: 32 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2006-12-24, 23:22
|
|
|
SOVIETVW jeśli patrzeć przez pryzmat czterosuwowych silników które przeważnie są o większej pojemności to się z tobą zgodzę, ale my jesteśmy przy silnikach 2-sówowych i teraz mamy porównanie naszej mz która w porywach ma 7 tys. i np. aprili rs 125 która potrzebue 7tys. żeby ruszyć i teraz zadam pytanie gdzie są większe przeciążenia?
Jeśli coś porównujemy to na tej samej płaszczyźnie. |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-12-25, 01:46
|
|
|
wczesniej nic nie mowiles o 2T tylko ogulnie o japoniach,jednak mimo wszytsko biorac pod uwage nawet aprille rs 125 to z tymi 7 tys do ruszenia przesadzasz,a niestety miedzy jej silnikiem a MZ jest przepasc technologiczna,zupenie inna jakos wykonania,zupelnie inne materiały,zupelnie iny uklad zasilania i zaplonowy, co daje owiele bardziej kontrolowany proces spalania,mniej haotczny z maxymalnym wykozystaniem energi powstalej podczas spalania,wszystko to sprowadza sie do mniejszych temperatur,mniej ujemnie wplywajacych na prace swiecy produktow spalania,pzoatym te dwa motocykle maja zupelnie inne przeznaczenie,a w MZ wlasciewie nie jest ono tak do konca okreslone,poprostu porownujesz niebo a ziemie.
[ Dodano: 2006-12-25, 01:55 ]
MZ ma silnik ktorych kazdy egzemplaz z tego co zauwazylem ma rozne zachcianki i kaprysy jesli chodzi o swiece,smigalem dosc dlugo na NGK B8HS i nie powiem ze swiece sa zle,bo nie sa,ale rewelacyjne tez nie sa, umnie elektroda miala kolor brazowy i tylko z jedenej strony, i zadko bo zadko ale potrafila zdechnac,a raczej pzregrzac sie,nielubila ostrego dokrecania w trasie w 2 osoby na dluzsza mete, albo wolniejszej jazdy w terenie w gorace dni,za to smigam na starym boschu,mam takie dwa,ktory niezawiudł mnie nigdy w bvrew opini jaka krazy o boschach,i Champion tez niezmordowany,jutro podam ich oznaczenia,wypalone sa zawsze tak ladnie ze az chce sie paztrzec,bosch ma kolor herbatnikow, a champion siwiutki sie robi. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
wiktor
Motocykl: mam ich 14 :P
Wiek: 31 Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 45 Skąd: starachowice
|
Wysłany: 2006-12-25, 11:12
|
|
|
ej a czy champion l-81 bedzie dobry do simsona ??? bo mam takiego na półce |
_________________ w mojej stajni :
-yamaha virago 535
-awo 425 s
-awo 425s
-awo 425 s przechodzi renowacje
-wfm m06
-wfm m06
-wsk 175
-wsk 175
-simson sr2
-komar 1
-komar 1
-simson sr1
-jawka skuter
-awo 425 s spalone |
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-12-25, 11:30
|
|
|
wiktor napisał/a: | ej a czy champion l-81 bedzie dobry do simsona ??? bo mam takiego na półce | Dla Simson'a, Champion to L4G |
_________________ http://mnich777.blogspot.com/ |
|
|
|
|
tsw17
VIP eMZta
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 16 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-12-26, 17:02
|
|
|
ktore akurat umnie nie akurat odpowiedniki NGK raczej kiepsko sie umnie spisuja,NGK daje 7 pkt na 10
[ Dodano: 2006-12-26, 18:34 ]
swieca na ktorej ja smigam jest jak narazie bardzo niezawodna,w przeciwienstwie do isolatora,iskry,i nawet NGK B8HS ktore tez niezawsze wytrzymuja wspolprace z moim moto,jest to Bosch WR7BC ,odpowiednik NGK to BPR6HS ,tego Boscha wkreciłem przez przypadek z braku laku,wczesniej smigal w garbusie mojego kolesia,i jest nie zawodny,wypala sie pieknie,az chce sie patrzec,zadnych problemow z odpalaniem czy wolnymi obrotami,o przerwe jakos specjalnie nie dbam na oko od 0.6 do 1 mm i nigdy nie mialem z tym zadnych problemow,a reszta tych wynalazkow to pozal sie panie Boze,troche silnik sie zagzreje to zaraz, strzal i koniec, kicha prycha stzrela a niepojedzie, zaczne we dwie osoby ostro butowac w trasie to tez wymiakaja, a Bosch daje rade. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-12-26, 22:00
|
|
|
skoro SOVIETVW tak punktujesz to etz 150 napewno najlepiej chodzi na izolatorze na wysokich tylko jęk slychac tyle ze chodzi 3 dni/ no ale jak na niej pracuje silnik/i za to daje jej 9pkt na boshu chodzi podobnie ale to nie to i nie pali tak jak na izolatorze pzdr |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-12-26, 22:10
|
|
|
ale na jakim boschu?? ten moj ma jakies 12 lat,dzisiaj juz takich nieprodukują ,znaczy o tym oznaczeniu tak ale nie tej jakosci ,jak juz pisalem wczesniej kazdy silnik MZ ma swoje upodobanka do swiec,umnie akurat isolator zawiudł po 30km,wiec sparawa jest jasna ,juz go nie kupie ,za to u mojego kolesia w junako chodzi on po dzis dzien ,a umnie tylko kichu prychu i nic,iskra 75 to jakies 300 km w zaleznosci od stylu jazdy,iskra 100 ktora kiedys pan w sklepie polecił mi do MZ ,to była dlamnie parodia, nawet niezdazylem jej dogrzac a moto niechcialo juz na niej jechac, B8HS zalezy od humorow ale ok 2-3 tys km,na boschu czy championie to dopuki elektroda jest to chodzi,jesli chodzi i rozruch zimnego silnika czy wolne obroty to w przypadku mojej MZ nie ma znaczenia jaka swieca jest i czy ma 0.6 czy 1mm przerwy,1czy 2 kopniecia i chodzi. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-12-27, 10:22
|
|
|
umnie na iskrze chodzi ładnie;) Ale przed załozeniem nowej swiecy iskry... Rozgrzewałem ja prawie do białosci...(wójek mówił ze kiedyś tak robiło sie z wszystkimi świecami) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-12-27, 21:49
|
|
|
hah to powiedzcie mi dlaczego u mnie kazda pada po jakims czasie?? |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
Szymon_MZ
Motocykl: ETZ250/VFR800
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2006-12-27, 22:01
|
|
|
Tomek-88 może coś jest z układem zapłonowym?? Jakieś przebicie lub zdezelowany kondensator...
Ostatnio kupiłem nowy kondensator założyłem i nic, myślałem że coś jest nie tak w instalacji a okazało się że to wina kondensatora. Na nowym wcale nie było a na takim starym zdezelowanym jest |
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 2006-12-27, 22:52
|
|
|
SOVIETVW napisał/a: | umnie akurat isolator zawiudł po 30km | ja tez mialem podobnie i juz nie kupie isolatora, Ngk sie sprawdzila u mnie i juz 2 sezony przelatałem a ciagle jest dobrze |
_________________ Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-12-28, 15:04
|
|
|
nie no isolator jak dlamnie to dał dupy na całej lini ,Tomek-88, a dogrzewasz te swiece ?? |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-12-28, 18:27
|
|
|
ej za kogo wy mnie macie zapłon ok/ probowalem nawet na wczesniejszym/ opoznilem tez troche i nie ma roznicy . zmienilem tez gaznik i to samo
aale ja mysle ze jakbym zrobil szlif to by sie uspokoilo. bo nie ma juz takiej super mocy. i pierscienie juz slychac.
[ Dodano: 2006-12-28, 18:28 ]
a wlasnie juz ktos pisal ze jak zrobil szlif to swieca juz nie pada |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
tsw17
VIP eMZta
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 16 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-12-29, 15:40
|
|
|
Padajace świece przed remontem to objaw lewego powietrza i przedostajcego sie oleju. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Arek112
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35 Dołączył: 12 Lis 2006 Posty: 28 Skąd: Żulice
|
Wysłany: 2007-02-21, 19:12
|
|
|
Siemka. Moim zdaniem nie każda świeca bedzie tak samo działała w kazdej MZ. Pownieważ jedna ma inaczej ustawiony zapłon a druga inaczej. Jedna jest bardziej czuła a druga znowu mniej. U mnie najlepsza jest NGK z auta z seata cordoby. Jezdzę już 0,5pół roku i jest wporzo. A co do iskry to u mnie dobrze działa tylko świeca ISKRA 100. inne padają nie wiem czemu. Ale polecam NGK. PZDR |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-02-21, 23:49
|
|
|
tak nawiasem mówiac do ETZ 250 ma byc F100. Jesli twoja swieca ma długi gwint tos zrobił najgorsza rzecz jaka tylko mogłes uczynic;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2007-02-22, 08:41
|
|
|
Ja jeździłem wcześniej na Boshu z czterema elektrodami, teraz mam założoną Iskre F100s |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Mieczko$ 2007-02-25, 19:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|