Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:05 |
Silnik - skaczące wolne obroty - MZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
novy
stary wyga
Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 37 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2005-05-23, 22:14 Silnik - skaczące wolne obroty - MZ 150
|
|
|
Wszysto zaczęło się gdzies na poczatku 2004r. Pewnego wieczora przyjechalem sobie do garazu i chcialem zdjac glowice, bo cos tam mi nie pasowalo. Zauwazylem ze jest zerwany gwint na szpilce. Ale olalem to troche i to byl chyba moj najwiekszy blad. W sumie mz jezdzila.. Pojechalem na zlot Juz na paradzie zaczęły się kłopoty z obrotami rosły strasznie nie moglem ustawic fabrycznych. W drodze powrotnej w pewnym momencie mz stracila moc - rozszczelnienie silnika przez ta szpilke Znajomy mnie zholowal do domu. Nie bylo kasy Motocykl stal. Pozniej pojechalem do pracy. wrocilem i wymienilem igle Jednak po zapaleniu okazalo sie ze Mz strzela w gaznik - traci iskre. Przyczyną był zerwany kabelek na alternatorze. Kumpel mi zrobil. MZ jezdzila ale byl taki motyw ze jak wlaczylem swiatla to obroty spadaly. Zacząłem jezdzic. W międzyczasie padl obrotomierz - zerwane zabezpieczenie wyrobiony rowek. Zrobilem. Przy skladaniu pomylilem cos ze sprzeglem i nie dzialalo. Rozkrecilem jeszcze raz Zrobilem Dziala. No i teraz te obroty - nei da sie ustawic regularnych . Sama wchodzi na wysokie i spada i wchodzi - wariuje. PRzyczyna Lewe powietrze - wymienilem dzis wszystko w gazniku - nie weim czy mi sie wydawlao ale przy wlaczeniu swiatel nie bylo roznicy ale obrotow wciaz nie moglem ustawic ;( Pomalu zaczynam miec dosc tej MZ. Jeszcze zamierzam wymienic ta gume co laczy cylider z gaznikiem Moze akurat cos da Poradzcie co robic!
Juz trace sily na ta MZ No niby fajnie spoko jezdzi no ale te obroty to nie jest to co byc powinno. Wydaje mi sie ze ma kopa nawet niezlego ale to moze dlatego ze ostatnio jezdze mz na 4 kolach - PF 126P. Zastanawiam sie czy jej nie sprzedac Pozdrawiam i prosze o rady.
Ale sie rozpisalem |
Ostatnio zmieniony przez Qba 2006-09-08, 21:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-05-23, 22:37
|
|
|
Moze podkladka pod glowicą??To jest cos z powietrzem chyba, jak nie to moze przepustnica ma luzy!! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
novy
stary wyga
Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 37 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2005-05-23, 22:45
|
|
|
ostatnio zmienialem pierscienie i nic tam zlego sie nie dzialo jakby bylo rozszczelnienie to by bylo to widac - nagar a tam nic. Przepustnica hmm a co to ma do lewego powietrza? |
_________________
|
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-05-23, 22:48
|
|
|
Nic ale to moze byc przyczyną rosniecia obrotów chociaz nio bo tu by moc byla normalnie..... moze cos z pierscionkami sie stalo!! Oblookaj!! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
novy
stary wyga
Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 37 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2005-05-23, 23:41
|
|
|
raczej pierscienie odpadaja Jak roznica po zmianie jest taka ze nie dzwoni a na obroty to nie wyplynelo |
_________________
|
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2005-05-24, 19:29
|
|
|
Wiesz ze masz racjie mi wszycy muwili ze mz to niemieckie chodzi ak zegarek a tu buca. Teraz jeszcze zaczoł mi tej jebany kopnik przeskakiwać ;( Weeeeee |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-05-24, 22:28
|
|
|
Mi tez przeskakuje to juz 5ty z koleji nowy kopniak |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
jacekmz
Zlotowicz
Motocykl: MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 21 Lut 2005 Posty: 244 Skąd: Sterdyń
|
Wysłany: 2005-05-25, 00:10
|
|
|
Ja mam taką radę dla ciebie:
Znajdz osobę kompetentną co się na takich sprzętach zna i to naprawde dobrze(wiem że w promieniu nawet 20-30 km takie osoby występują i to na terenie całej Polski) bo tak naprawdę ciężko jest zdiagnozować motocykl przez internet. Wiem czasami występują typowe objawy łatwe do zdiagnozowania nawet poprzez opis ale w twoim przypadku to dla mnie jest trudne. Najpierw zerwałeś szpilke i masz jakies nierówne obroty-to może byc coś z lewym powietrzem albo gażnikiem(korpusy też się zużywają), puzniej jakiś kabel i strzelanie w gaźnik a to już zapłon i cała elektryka czyli temat rzeka, a jeszce coś przy sprzęgle grzebałeś.
Jedno jest pewne za nic w świecie nie sprzedawaj swojej MZ
Pozdrawiam |
|
|
|
|
novy
stary wyga
Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 37 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2005-05-25, 10:35
|
|
|
ze sprzedarza poczekam az kumpel wyjdzie na wolnosc;) bo chwilowo nieosiagalny Chcialem wczoraj kupic ta gume polaczenie gaznika z cylindrem i nie ma w sklepach i gosc mowi ze nie mial nigdy ;( |
_________________
|
|
|
|
|
Kuskus
Proud Mz Rider
Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 36 Dołączył: 23 Gru 2004 Posty: 27 Skąd: Snk
|
Wysłany: 2005-05-25, 15:08
|
|
|
Witam kuznka
Moze sprobój w jakims wysyłkowym sklepie z czesciami do etz.
PZDr. |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-05-25, 22:38
|
|
|
Ja mam taką gdzieś u mnie są one w komplecie z uszczelkami |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
novy
stary wyga
Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 37 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2005-05-26, 11:46
|
|
|
mam jeszcze takie pytanko ale widze ze nikt tu nie patrzy Czy to lewe powietrze moze wchodzic tedy pod koszem sprzeglowym? widzialem ze tam jest troche starta komora i moze byc maly przeswit takie male wyzlobienie - wyciek oleju delikatny. Jezeli tak to czym moge to uzupelnic zeby to zlikwidowac?
[ Dodano: 2006-05-01, 21:45 ]
ok po wielu trudach mz zrobiona Powod lewego powietrza byl banalny - zuzyty simering pod altkiem Juz sobie nia smigam i jest ok |
_________________
|
|
|
|
|
|