» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:05
Silnik - skaczące wolne obroty - MZ 150
Autor Wiadomość
novy 
stary wyga


Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 37
Skąd: Chełm
Wysłany: 2005-05-23, 22:14   Silnik - skaczące wolne obroty - MZ 150

Wszysto zaczęło się gdzies na poczatku 2004r. Pewnego wieczora przyjechalem sobie do garazu i chcialem zdjac glowice, bo cos tam mi nie pasowalo. Zauwazylem ze jest zerwany gwint na szpilce. Ale olalem to troche i to byl chyba moj najwiekszy blad. W sumie mz jezdzila.. Pojechalem na zlot Juz na paradzie zaczęły się kłopoty z obrotami rosły strasznie nie moglem ustawic fabrycznych. W drodze powrotnej w pewnym momencie mz stracila moc - rozszczelnienie silnika przez ta szpilke :( Znajomy mnie zholowal do domu. Nie bylo kasy Motocykl stal. Pozniej pojechalem do pracy. wrocilem i wymienilem igle Jednak po zapaleniu okazalo sie ze Mz strzela w gaznik - traci iskre. Przyczyną był zerwany kabelek na alternatorze. Kumpel mi zrobil. MZ jezdzila ale byl taki motyw ze jak wlaczylem swiatla to obroty spadaly. Zacząłem jezdzic. W międzyczasie padl obrotomierz - zerwane zabezpieczenie wyrobiony rowek. Zrobilem. Przy skladaniu pomylilem cos ze sprzeglem i nie dzialalo. Rozkrecilem jeszcze raz Zrobilem Dziala. No i teraz te obroty - nei da sie ustawic regularnych . Sama wchodzi na wysokie i spada i wchodzi - wariuje. PRzyczyna Lewe powietrze - wymienilem dzis wszystko w gazniku - nie weim czy mi sie wydawlao ale przy wlaczeniu swiatel nie bylo roznicy ale obrotow wciaz nie moglem ustawic ;( Pomalu zaczynam miec dosc tej MZ. Jeszcze zamierzam wymienic ta gume co laczy cylider z gaznikiem Moze akurat cos da Poradzcie co robic!

Juz trace sily na ta MZ No niby fajnie spoko jezdzi no ale te obroty to nie jest to co byc powinno. Wydaje mi sie ze ma kopa nawet niezlego ale to moze dlatego ze ostatnio jezdze mz na 4 kolach - PF 126P. Zastanawiam sie czy jej nie sprzedac Pozdrawiam i prosze o rady.

Ale sie rozpisalem :shock:
Ostatnio zmieniony przez Qba 2006-09-08, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-05-23, 22:37   

Moze podkladka pod glowicą??To jest cos z powietrzem chyba, jak nie to moze przepustnica ma luzy!!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
novy 
stary wyga


Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 37
Skąd: Chełm
Wysłany: 2005-05-23, 22:45   

ostatnio zmienialem pierscienie i nic tam zlego sie nie dzialo jakby bylo rozszczelnienie to by bylo to widac - nagar a tam nic. Przepustnica hmm a co to ma do lewego powietrza?
_________________

 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-05-23, 22:48   

Nic ale to moze byc przyczyną rosniecia obrotów :) chociaz nio bo tu by moc byla normalnie..... moze cos z pierscionkami sie stalo!! Oblookaj!!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
novy 
stary wyga


Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 37
Skąd: Chełm
Wysłany: 2005-05-23, 23:41   

raczej pierscienie odpadaja Jak roznica po zmianie jest taka ze nie dzwoni a na obroty to nie wyplynelo
_________________

 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-05-24, 19:29   

Wiesz ze masz racjie mi wszycy muwili ze mz to niemieckie chodzi ak zegarek a tu buca. Teraz jeszcze zaczoł mi tej jebany kopnik przeskakiwać ;( Weeeeee
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-05-24, 22:28   

Mi tez przeskakuje :| to juz 5ty z koleji nowy kopniak :|
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
jacekmz 
Zlotowicz

Motocykl: MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 244
Skąd: Sterdyń
Wysłany: 2005-05-25, 00:10   

Ja mam taką radę dla ciebie:

Znajdz osobę kompetentną co się na takich sprzętach zna i to naprawde dobrze(wiem że w promieniu nawet 20-30 km takie osoby występują i to na terenie całej Polski) bo tak naprawdę ciężko jest zdiagnozować motocykl przez internet. Wiem czasami występują typowe objawy łatwe do zdiagnozowania nawet poprzez opis ale w twoim przypadku to dla mnie jest trudne. Najpierw zerwałeś szpilke i masz jakies nierówne obroty-to może byc coś z lewym powietrzem albo gażnikiem(korpusy też się zużywają), puzniej jakiś kabel i strzelanie w gaźnik a to już zapłon i cała elektryka czyli temat rzeka, a jeszce coś przy sprzęgle grzebałeś.

Jedno jest pewne za nic w świecie nie sprzedawaj swojej MZ :!:

Pozdrawiam
 
     
novy 
stary wyga


Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 37
Skąd: Chełm
Wysłany: 2005-05-25, 10:35   

ze sprzedarza poczekam az kumpel wyjdzie na wolnosc;) bo chwilowo nieosiagalny Chcialem wczoraj kupic ta gume polaczenie gaznika z cylindrem i nie ma w sklepach i gosc mowi ze nie mial nigdy ;(
_________________

 
     
Kuskus 
Proud Mz Rider


Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 27
Skąd: Snk
Wysłany: 2005-05-25, 15:08   

Witam kuznka :D

Moze sprobój w jakims wysyłkowym sklepie z czesciami do etz.

PZDr.
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-05-25, 22:38   

Ja mam taką gdzieś u mnie są one w komplecie z uszczelkami
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
novy 
stary wyga


Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 37
Skąd: Chełm
Wysłany: 2005-05-26, 11:46   

mam jeszcze takie pytanko ale widze ze nikt tu nie patrzy Czy to lewe powietrze moze wchodzic tedy pod koszem sprzeglowym? widzialem ze tam jest troche starta komora i moze byc maly przeswit takie male wyzlobienie - wyciek oleju delikatny. Jezeli tak to czym moge to uzupelnic zeby to zlikwidowac?

[ Dodano: 2006-05-01, 21:45 ]
ok po wielu trudach mz zrobiona Powod lewego powietrza byl banalny - zuzyty simering pod altkiem :) Juz sobie nia smigam i jest ok
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 15