Przesunięty przez: sIaj 2009-10-17, 10:31 |
Zegary - jak wyciągnąć? |
Autor |
Wiadomość |
Ruta89
Motocykl: sprzedana
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 4 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2007-04-12, 21:52 Zegary - jak wyciągnąć?
|
|
|
Mam pewien problem nie działa mi prędkościomierz i licznik przebiegu, chce zdjąć zegary i zobaczyć może tam znajdę przyczynę. Tylko jak ściągnąć te zegary? |
_________________ Bo jazda na ETZcie jest najlepszą jazdą na świecie! |
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-04-13, 10:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Szymon_MZ
Motocykl: ETZ250/VFR800
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Tarnobrzeg
|
|
|
|
|
Ruta89
Motocykl: sprzedana
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 4 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2007-04-12, 22:46
|
|
|
Wielkie dzięki |
_________________ Bo jazda na ETZcie jest najlepszą jazdą na świecie! |
|
|
|
|
Large
Motocykl: Yamaha FJ 1200
Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 99 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2007-04-13, 00:31
|
|
|
No ja nie wiem czy dłubanie w zegarach pomoże, prawdopodobnie masz zerwaną linkę, albo zjechane zębatki przy tylnym kole, jak ściągniesz tylne koło i zębatkę to zobaczysz, trza niestety rozpinać łańcuch, jedna zębatka jest zamocowana na tej dużej napędowej, a druga to wałek zakończony zębatką umieszczony w osłonie łańcucha. Żeby ten cały gówniany mechanizm działał bezawaryjnie, to mysi być dobrze nasmarowany i nie mieć żadnych większych oporów, linkę smarujesz wpuszczając do pancerza olej, a zębatki smarem. Zwróć też uwagę czy przypadkiem nie masz za długiej linki, w takim wypadku wszystko jest tak ściśnięte że stwarza duży opór i zębatki się ścierają, ja tak właśnie miałem z linką obrotomierza. |
_________________ MoTóR nie umiera nigdy, MoTóR jest wieczny!
|
|
|
|
|
KrzaK
Motocykl: Mz Etz 250
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Paź 2005 Posty: 208 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2007-04-13, 08:50
|
|
|
a przedewszytkim sprawdz , czy linka jest dobrze włożona. Koniec linki nie moze byc postrzepiony i powinien mocno siedziec w zegarze |
|
|
|
|
|