» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 12:26
Świeca - jaką stosować? - MZ
Autor Wiadomość
Robert-18 

Motocykl: etz 150
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 32
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-12-24, 23:22   

SOVIETVW jeśli patrzeć przez pryzmat czterosuwowych silników które przeważnie są o większej pojemności to się z tobą zgodzę, ale my jesteśmy przy silnikach 2-sówowych i teraz mamy porównanie naszej mz która w porywach ma 7 tys. i np. aprili rs 125 która potrzebue 7tys. żeby ruszyć i teraz zadam pytanie gdzie są większe przeciążenia?
Jeśli coś porównujemy to na tej samej płaszczyźnie.
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-12-25, 01:46   

wczesniej nic nie mowiles o 2T tylko ogulnie o japoniach,jednak mimo wszytsko biorac pod uwage nawet aprille rs 125 to z tymi 7 tys do ruszenia przesadzasz,a niestety miedzy jej silnikiem a MZ jest przepasc technologiczna,zupenie inna jakos wykonania,zupelnie inne materiały,zupelnie iny uklad zasilania i zaplonowy, co daje owiele bardziej kontrolowany proces spalania,mniej haotczny z maxymalnym wykozystaniem energi powstalej podczas spalania,wszystko to sprowadza sie do mniejszych temperatur,mniej ujemnie wplywajacych na prace swiecy produktow spalania,pzoatym te dwa motocykle maja zupelnie inne przeznaczenie,a w MZ wlasciewie nie jest ono tak do konca okreslone,poprostu porownujesz niebo a ziemie.

[ Dodano: 2006-12-25, 01:55 ]
MZ ma silnik ktorych kazdy egzemplaz z tego co zauwazylem ma rozne zachcianki i kaprysy jesli chodzi o swiece,smigalem dosc dlugo na NGK B8HS i nie powiem ze swiece sa zle,bo nie sa,ale rewelacyjne tez nie sa, umnie elektroda miala kolor brazowy i tylko z jedenej strony, i zadko bo zadko ale potrafila zdechnac,a raczej pzregrzac sie,nielubila ostrego dokrecania w trasie w 2 osoby na dluzsza mete, albo wolniejszej jazdy w terenie w gorace dni,za to smigam na starym boschu,mam takie dwa,ktory niezawiudł mnie nigdy w bvrew opini jaka krazy o boschach,i Champion tez niezmordowany,jutro podam ich oznaczenia,wypalone sa zawsze tak ladnie ze az chce sie paztrzec,bosch ma kolor herbatnikow, a champion siwiutki sie robi.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
wiktor 

Motocykl: mam ich 14 :P
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 45
Skąd: starachowice
Wysłany: 2006-12-25, 11:12   

ej a czy champion l-81 bedzie dobry do simsona ??? bo mam takiego na półce
_________________
w mojej stajni :
-yamaha virago 535
-awo 425 s
-awo 425s
-awo 425 s przechodzi renowacje
-wfm m06
-wfm m06
-wsk 175
-wsk 175
-simson sr2
-komar 1
-komar 1
-simson sr1
-jawka skuter
-awo 425 s spalone :(
 
 
     
William 
Zlotowicz
Mnich


Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1283
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-12-25, 11:30   

wiktor napisał/a:
ej a czy champion l-81 bedzie dobry do simsona ??? bo mam takiego na półce
Dla Simson'a, Champion to L4G
_________________
http://mnich777.blogspot.com/
 
     
tsw17 
VIP eMZta


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 16
Skąd: kraków
Wysłany: 2006-12-26, 15:31   

ja od samego początku śmigam na ngk bh8s jestem zadowolony z niej
_________________
W tym kraju wszyscy biorą, tylko ryba nie chce.



http://www.maxior.pl/?p=index&id=26006&7

http://etz251.patrz.pl
 
     
William 
Zlotowicz
Mnich


Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1283
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-12-26, 15:55   

tsw17, bo NGK B8HS jest odpowiednikiem F100, czyli Izolatora 260.
_________________
http://mnich777.blogspot.com/
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-12-26, 17:02   

ktore akurat umnie nie akurat odpowiedniki NGK raczej kiepsko sie umnie spisuja,NGK daje 7 pkt na 10

[ Dodano: 2006-12-26, 18:34 ]
swieca na ktorej ja smigam jest jak narazie bardzo niezawodna,w przeciwienstwie do isolatora,iskry,i nawet NGK B8HS ktore tez niezawsze wytrzymuja wspolprace z moim moto,jest to Bosch WR7BC ,odpowiednik NGK to BPR6HS ,tego Boscha wkreciłem przez przypadek z braku laku,wczesniej smigal w garbusie mojego kolesia,i jest nie zawodny,wypala sie pieknie,az chce sie patrzec,zadnych problemow z odpalaniem czy wolnymi obrotami,o przerwe jakos specjalnie nie dbam na oko od 0.6 do 1 mm i nigdy nie mialem z tym zadnych problemow,a reszta tych wynalazkow to pozal sie panie Boze,troche silnik sie zagzreje to zaraz, strzal i koniec, kicha prycha stzrela a niepojedzie, zaczne we dwie osoby ostro butowac w trasie to tez wymiakaja, a Bosch daje rade. :lol:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-12-26, 22:00   

skoro SOVIETVW tak punktujesz :razz: to etz 150 napewno najlepiej chodzi na izolatorze :mrgreen: na wysokich tylko jęk slychac :mrgreen: tyle ze chodzi 3 dni/ no ale jak na niej pracuje silnik/i za to daje jej 9pkt :o na boshu chodzi podobnie ale to nie to :grin: i nie pali tak jak na izolatorze :smile: pzdr
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-12-26, 22:10   

ale na jakim boschu?? ten moj ma jakies 12 lat,dzisiaj juz takich nieprodukują :D ,znaczy o tym oznaczeniu tak ale nie tej jakosci :D ,jak juz pisalem wczesniej kazdy silnik MZ ma swoje upodobanka do swiec,umnie akurat isolator zawiudł po 30km,wiec sparawa jest jasna ,juz go nie kupie :D ,za to u mojego kolesia w junako chodzi on po dzis dzien ,a umnie tylko kichu prychu i nic,iskra 75 to jakies 300 km w zaleznosci od stylu jazdy,iskra 100 ktora kiedys pan w sklepie polecił mi do MZ ,to była dlamnie parodia, nawet niezdazylem jej dogrzac a moto niechcialo juz na niej jechac, B8HS zalezy od humorow ale ok 2-3 tys km,na boschu czy championie to dopuki elektroda jest to chodzi,jesli chodzi i rozruch zimnego silnika czy wolne obroty to w przypadku mojej MZ nie ma znaczenia jaka swieca jest i czy ma 0.6 czy 1mm przerwy,1czy 2 kopniecia i chodzi.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-12-27, 10:22   

umnie na iskrze chodzi ładnie;) Ale przed załozeniem nowej swiecy iskry... Rozgrzewałem ja prawie do białosci...(wójek mówił ze kiedyś tak robiło sie z wszystkimi świecami)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-12-27, 21:49   

hah to powiedzcie mi dlaczego u mnie kazda pada po jakims czasie?? :mrgreen:
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
Szymon_MZ 

Motocykl: ETZ250/VFR800
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2006-12-27, 22:01   

Tomek-88 może coś jest z układem zapłonowym?? Jakieś przebicie lub zdezelowany kondensator...

Ostatnio kupiłem nowy kondensator założyłem i nic, myślałem że coś jest nie tak w instalacji a okazało się że to wina kondensatora. Na nowym wcale nie było a na takim starym zdezelowanym jest :shock:
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-12-27, 22:52   

SOVIETVW napisał/a:
umnie akurat isolator zawiudł po 30km
ja tez mialem podobnie i juz nie kupie isolatora, Ngk sie sprawdzila u mnie i juz 2 sezony przelatałem a ciagle jest dobrze
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-12-28, 15:04   

nie no isolator jak dlamnie to dał dupy na całej lini :lol: ,Tomek-88, a dogrzewasz te swiece ??
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-12-28, 18:27   

ej za kogo wy mnie macie :razz: zapłon ok/ probowalem nawet na wczesniejszym/ opoznilem tez troche i nie ma roznicy . zmienilem tez gaznik i to samo :evil:
aale ja mysle ze jakbym zrobil szlif to by sie uspokoilo. bo nie ma juz takiej super mocy. i pierscienie juz slychac.

[ Dodano: 2006-12-28, 18:28 ]
a wlasnie juz ktos pisal ze jak zrobil szlif to swieca juz nie pada
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
tsw17 
VIP eMZta


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 16
Skąd: kraków
Wysłany: 2006-12-29, 13:14   

William, wiem ze to są odpowiedniki :cool: ale narazie mam dobrą i nie zminiam a jak bede zmieniał to kupie taką samą
_________________
W tym kraju wszyscy biorą, tylko ryba nie chce.



http://www.maxior.pl/?p=index&id=26006&7

http://etz251.patrz.pl
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-12-29, 15:40   

Padajace świece przed remontem to objaw lewego powietrza i przedostajcego sie oleju.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Arek112 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 28
Skąd: Żulice
Wysłany: 2007-02-21, 19:12   

Siemka. Moim zdaniem nie każda świeca bedzie tak samo działała w kazdej MZ. Pownieważ jedna ma inaczej ustawiony zapłon a druga inaczej. Jedna jest bardziej czuła a druga znowu mniej. U mnie najlepsza jest NGK z auta z seata cordoby. Jezdzę już 0,5pół roku i jest wporzo. A co do iskry to u mnie dobrze działa tylko świeca ISKRA 100. inne padają nie wiem czemu. Ale polecam NGK. PZDR
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-02-21, 23:49   

tak nawiasem mówiac do ETZ 250 ma byc F100. Jesli twoja swieca ma długi gwint tos zrobił najgorsza rzecz jaka tylko mogłes uczynic;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Mieczko$ 


Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 756
Skąd: Ełk
Wysłany: 2007-02-22, 08:41   

Ja jeździłem wcześniej na Boshu z czterema elektrodami, teraz mam założoną Iskre F100s :grin:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mieczko$ 2007-02-25, 19:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14