Motorynka Pony, dziwne objawy podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
ETZPOWER94
ETKOWICZ
Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy Wiek: 29 Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 895 Skąd: Okolice Lubartowa
|
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2011-11-08, 09:30
|
|
|
Jak już cos to świece tez zamień. Może juz padnięta jest. |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
vader
RBR V251
Motocykl: MZ ETZ 251/301e
Wiek: 30 Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 159 Skąd: Orzechówka
|
Wysłany: 2012-01-09, 09:52
|
|
|
sprawdź świece czy nie zawala ją syfem i czy ją nie spawa. |
_________________ Co to jest spódniczka? To kurtyna najmniejszego teatru świata, w którym raz odbywa się premiera, co miesiąc krwawy dramat i mieści jednego widza na stojąco.
Jeżeli zginę to w przekonaniu , że robiłem to co naprawdę kochałem - motocykle. |
|
|
|
|
ETZPOWER94
ETKOWICZ
Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy Wiek: 29 Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 895 Skąd: Okolice Lubartowa
|
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1053 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2012-01-09, 13:07
|
|
|
ETZPOWER94 napisał/a: | vader, hoho już nie jeździłem nią z miesiąc, ale jak świece wykręcałem to była czysta ciemno brązowa prawie czarna |
Hehe... a mi poprzednie i te objawy przypominają coś zupełnie z innej beczki
Faktycznie, jeśli masz w miarę nowy i nie dłubany pływak, to poziom jest ok. Iglicę dałbym na środkowy rowek, bo co za dużo to nie zdrowo i masz zbyt ciemną świecę (za bogata mieszanka).
Jeśli chodzi o takie bardzo regularne zwalnianie, to przyczyn szukaj nie w silniku (ten na 99,9% pracuje jak należy) ale w układzie jezdnym.
Podobne objawy miałem w mojej motorynce, jak mi się łańcuch wyrobił i po kolejnym jego naciągnięciu okazało się, że jest nie równo wyciągnięty. To bym sprawdził na samym początku. Przy porażającej mocy 1,4KM jaką generuje ten silnik, łańcuch będzie dawał odczuwalne efekty.
Jeśli to jednak nie łańcuch, to rozbierz oba koła i sprawdź ośki. Któraś może być delikatnie zgięta i przez to okładziny hamulca w pewnym położeniu koła ocierają o bęben. |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
ETZPOWER94
ETKOWICZ
Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy Wiek: 29 Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 895 Skąd: Okolice Lubartowa
|
Wysłany: 2012-01-09, 18:33
|
|
|
dex napisał/a: | Iglicę dałbym na środkowy rowek, bo co za dużo to nie zdrowo i masz zbyt ciemną świecę (za bogata mieszanka). |
Jak iglice dam na środek, to chodzi tak jak by ciągnęła lewe powietrze Tak pyrka i jest zmulona
Pamiętam jak miałem problem po wymianie simerów, myślałem że simery jakieś hu... ale opuściłem zapinkę iglicy o 1 ząbek i wszystko wruciło do normy prócz właśnie tego zwalniania.
dex, dzięki za rady, o tym nie pomyślałem, pamiętam ze wałek zdawczy ma spory luz wzdłużny tzn. moge go wepchnąć i wyciągnąć bez oporów o jakieś 0.5cm. W ferie będe rozpoławiał silnik i powymieniam kilka cześci i zobaczymy czy coś pomoże
dex napisał/a: | Przy porażającej mocy 1,4KM |
1.7KM jak coś |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ
MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
|
|
|
|
|
vader
RBR V251
Motocykl: MZ ETZ 251/301e
Wiek: 30 Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 159 Skąd: Orzechówka
|
Wysłany: 2012-01-09, 18:58
|
|
|
Ok spec od rometów ja nie jestem ale dam ci dobrą radę która oszczędzi ci zdrowia a zwłaszcza nerwów ZAŁÓŻ SILNIK SIMSONA I PO KŁOPOCIE |
_________________ Co to jest spódniczka? To kurtyna najmniejszego teatru świata, w którym raz odbywa się premiera, co miesiąc krwawy dramat i mieści jednego widza na stojąco.
Jeżeli zginę to w przekonaniu , że robiłem to co naprawdę kochałem - motocykle. |
|
|
|
|
ETZPOWER94
ETKOWICZ
Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy Wiek: 29 Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 895 Skąd: Okolice Lubartowa
|
|
|
|
|
vader
RBR V251
Motocykl: MZ ETZ 251/301e
Wiek: 30 Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 159 Skąd: Orzechówka
|
Wysłany: 2012-01-09, 19:13
|
|
|
W takim razie pozostaje mi życzyć cierpliwości |
_________________ Co to jest spódniczka? To kurtyna najmniejszego teatru świata, w którym raz odbywa się premiera, co miesiąc krwawy dramat i mieści jednego widza na stojąco.
Jeżeli zginę to w przekonaniu , że robiłem to co naprawdę kochałem - motocykle. |
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1053 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2012-01-10, 00:08
|
|
|
Polecam się na przyszłość Też miałem motorynkę, ale z silnikiem "okrągłym" i miał 1,4KM Przyjemnie wspominam. Jak byś miał jakieś pytania, to wal jak w dym. Te silniki to z pamięci mogę narysować i z zamkniętymi oczami rozłożę i poskładam. |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
mruty
Motocykl: SHL Gazela
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 11 Skąd: Miłomłyn
|
Wysłany: 2012-01-14, 08:53
|
|
|
Witam przeczytałem cały temat i że jestem wielkim fanem motorynek a w swojej kolekcji posiadam wszystkie modele pozwolę dodać coś od siebie.
Biorąc pod uwagę to że Twoja motorynka zapewne po remoncie nie jest sprawdź wahacz i luzy na nim ponieważ cały potrafi się sporo przekrzywić i co za tym idzie łańcuch jest skoszony. Czytając temat nie doczytałem się nic o regulacji samego gaźnika tzn jest w nim jedna ukryta śrubka która jak jest nieodpowiednio ustawiona powoduje że silnik słabo się "wkręca" trzeba ją ustawiać na ciepłym silniku na "słuch" gwałtownie dodając gazu i przed kolejnym przestawieniem poczekać aż silnik zejdzie z obrotów.
Zapłon w tych silnikach nie jest jakoś specjalnie skomplikowany ani wymagający dokładnego ustawienia, ale radził bym ustawić go książkowo z jednym małym wyjątkiem, mianowicie punkt oddania iskry zamiast 3mm przed GMP to 2mm przed GMP. |
_________________ http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M17-/88938 |
|
|
|
|
ETZPOWER94
ETKOWICZ
Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy Wiek: 29 Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 895 Skąd: Okolice Lubartowa
|
|
|
|
|
mruty
Motocykl: SHL Gazela
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 11 Skąd: Miłomłyn
|
|
|
|
|
|