» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:44
Silnik - tłok - skąd zamówić? - MZ ETZ 251
Autor Wiadomość
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-04-02, 08:57   Silnik - tłok - skąd zamówić? - MZ ETZ 251

No właśnie,poradzcie skąd zamuwić tłoka do 251 i jakiej firmy.
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-14, 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-02, 09:16   

140 zł cza dać za oryginalny tłok;] w Motorlandzie:P
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-04-02, 09:27   

A kto powiedział że to musi być orginał:P.A np. nasze polskie?
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-02, 09:29   

tyz majom:D
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-04-02, 09:38   

Sexiłeś się z rana czy jak? :mrgreen:

Tych motorlandów jest jak grzybów po deszczu:P
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-04-02, 10:14   

40zl u mnie w sklepiej jakis podobno "gorszy" a leprzy 60zl :) roznicy w nich nie widac:)
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-02, 12:01   

numer do sklepu masz w moim podpisie;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
bohen 
enduro-maniak

Motocykl: KTM-MZ 250/1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 125
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-04-12, 11:46   

Witam
Odnowie ten temat bo mam ten sam problem tylko moje pytanie brzmi: "Gdzie kupić tłok w Rzeszowie" (bo widze że dużo forumowiczów jest z Rzeszowa). Motocykl: MZ ETZ 250
Pytałem sie po sklepach o tłoki i tak:
- w Agmocie ma tłoki niemieckie po 60 zł
- w Motorlandzie ma tłoki ale rzemiosła za 65 zł
- w tym sklepie co sie jedzie w kieruku wisłoka od Placu wolności to ma tłoki Tajwańskie za 68 zł
Jesli możecie to poradxcie który kupić bo nie chce kupić jakiegoś badziewia co by puchł po rozgrzaniu.
Z góry dzieki za odpowiedzi
Pozdro
 
 
     
Boberson 
Zlotowicz

Motocykl: TS 250 250/1 ETZ251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-04-12, 14:40   

Jeszcze są w sprzedaży węgierskie za 40 :mrgreen:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-12, 14:55   

pytałem w motorlandizem ieli oryginały za 140zł;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Vigi 

Motocykl: ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 46
Skąd: Miejsce Piastowe
Wysłany: 2006-04-12, 17:20   

Ja ostatnio kupowałem tłok Do TS 250 u pewnego gościa, który prywatnie sprowadza różne części do Mzetek i za oryginalny z pierścieniami zapłaciłem 70 zł.
A tłok był dobry, bo jeździłem motorkiem w terenie i dostawał niezłe baty, ale nie zatarł się.
Według mnie najlepsze są oryginalne, ale to tylko moje zdanie.
 
 
     
bohen 
enduro-maniak

Motocykl: KTM-MZ 250/1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 125
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-04-13, 12:34   

Cytat:
pytałem w motorlandizem ieli oryginały za 140zł;]
Cytat:

a ja sie pytalem to mi powiedzeli że mają tylko rzemiosło, a że oryginały to moga dopiwero sprowadzić i że kosztuja coś 120zł
Wegierskie nie wchodzą w gre
_________________
JAWA 350, SUZUKI DR 350, KTM GS 250 (serce MZ trophy 250/1)
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-13, 13:27   

no to sprowadzaja;)
Powiem szczerze pewnie jedna cholera:P
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-04-13, 14:35   

shalashaska, pisze sie ZAMÓWIĆ :twisted:
 
     
diablo505 

Motocykl: MZ TS 150, WSK 125,
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 4
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-06-29, 15:04   

NAJLEPIEJ ORYGINAŁY KUPOWAC. W agmocie NIEDALEKO PKP PYTAJ. W Rzeszowie ma sie rozumiec. :mrgreen:
 
     
Stojo 
MZ ES 250/2 TBU 40JM

Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 394
Skąd: Nowy Folwark k.Buska
Wysłany: 2006-06-29, 15:18   

z mz jestem dopiero początkujący ale w simsonie to mam cylinder polski i tłok węgierski od 4 lat i jest ok (przeciez simson to mała mz :mrgreen: :mrgreen: )
_________________
IFA mobile DDR
 
 
     
Radzio89 
WilkuWDZ


Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 162
Skąd: Łódź-Widzew
Wysłany: 2006-06-29, 16:30   

ja kupilem najtanszy za 25zł. Gosciu co mi robil szlif powiedzial ze to gowno i zeby to od razu wyrzucil bo aie zatrze po 5 km, ale ja zrobilem po swojemu, na liczniku juz 3 setka ostrej tyrki i jeszcze jeździ i nie powiem zeby jakos gorzej. Ma kopyto i wszystko jest jak byc powinno. ALE zeby zainwestowac 140 zł w tłok to trzeba byc psychicznym, nawet jakby byl pozłocony to bym go nie kupil.
_________________
Moja Etullka ;)
http://www.tagworld.com/Mitas/World/MyWeb.aspx
lub
http://zb.net.lodz.pl/~miziala/mz/index.html
 
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1030
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2007-04-28, 13:53   

Odnowię ten temat, bo cosik sobie posprawdzałem w tłokach przy okazji wymiany u siebie.
Kupiłem tłok firmowany przez KANUNI i porównałem go z wcześniej zamontowanym polskim tłokiem ze stopu AK18.
Oznaczenia tłoka KANUNI jasno informują : MZ 251, rozmiar 50, wymiar 69,47. Taki mi pasował.
Oznaczenia polskiego tłoka: AK18, wymiar 69,46. i wszysko.
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy przy porównaniu obydwu tłoków, to wyczuwalna różnica w wadze. Zważyłem każdy z osobna. Tłok KANUNI waży: 302g, a polski 364g. Różnica znaczna na niekorzyść polskiego.
Tłok kanuni pokryty warstwą dwusiarczku molibdenu, polski nie.
Tłok Polski jest o 2 mm wyższy!!!!! Dlatego właśnie musiałem stosować 2 podkładki pod głowicą!!! Pomijając podkładki, te 2 mm to różnica w ustawieniu kanałów dolotowych między 250 i 251, czyli zmiana faz rozrządu. Pytanie który tłok jest bliższy oryginałowi? Otóż kolega ma jeden, oryginalny i zużyty tłok DDR do 251 wię poszedłem, by porównać z nim. Tłok KANUNI jest wiernym odbiciem, bliźniakiem tłoka DDR. Wniosek jest prosty...
Różnica w cenie jest za to jeszcze większa niż w wymiarach. Tłok KANUNI kosztuje 2,5 raza tyle, co polski...
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
Bambek 
FSC STAR


Motocykl: MZ ETZ 251e SIMSON
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 237
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2007-04-28, 14:07   

odnośnie tloków to ja mysle tak.. Post Maxi Perwersa jest dobrze opisany i ma z jednej strony racje. Ja osobiscie kupilem tlok wegierski, bodajze za 40 zl Od taiego faceta ktory sie zajmuje sprzedaza czesci po mocno hurtowych cenach a mianowicie od Wojciecha Kniazia z Babiaka czy Babiaku ( taka śmieszna nazwa miejscowosci ). Tłok mial byc niby węgierski, i chyba raczej jest, nie patrzylem Jaki jest numer AK. Co zrobilem z tlokiem, przed oddaniem cylindrai jego do szlifu? ( moze to i glupie ale myslcie co chcecie ) gotowalem go w wodzie przez okolo 3 godziny, caly byl zanurzony we wrzatku, pozniej grzalem go na takiej kuchence gazowej ze 4 godziny. Jak na razie motor przeszedl docieranie znakomicie, juz ponad 1100 km mam nabitych, cylinder ogladalem, nie ma sladow zuzycia, tlok to samo,a dodam ze Dziadek który mi szlifowal cylinder zrobil pasowanie o 0.01 mm mniejsze tak ze tlok raczej ciasniej wchodzil. Wszystko teraz gra, jak powinno, po 2 tys jeszcze raz odkrece silnik i zdejme cylinder i obejrze wszystko z nalezyta dokladnoscia. A do smarowania na poczatku lalem mobil 2 t semisyntetic a teraz leje orlen 2 t semisyntetic i roznicy duzej nie wyczuwam, baa praktycznie zadnej wiec po co przeplacac? :piwo:
_________________
Fabryka Samochodów Ciężarowych STAR w Starachowicach
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1030
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2007-04-28, 14:48   

W gruncie rzeczy nie chodzi mi o stp, czy precyzję obróbki tłoka, a o jego wymiary. Tłok polski, o którym pisałem zrobił ponad 11 tys km i nic mu nie dolegało do chwili, gdy trochę go zajechała zapinka, którą wessało z gaźnika. Niemniej polski tłok odbiega nieco wymiarami od oryginału, a turecki nie. Jest jeszcze jedna subtelna różnica. Tłok polski ma nieco bardzij płaskie denko, natomiast turecki bardziej wypukłe - nieco szpiczaste, i ta turecka wypukłość pasuje idealnie do kształtu głowicy. Tłok turecki na pewno nie jest mocowany do obróbki w kle, a w inny sposób, gdyż nie posiada otworu na kieł w środkowej części denka, tylko widać, że skrawany był do samego czubka jednym ciągiem. Hehe a to patent z gotowaniem :) Tłok pracuje w dużo wyższej temperaturze niż 100 C, więc nie bardzo widzę sens w takim pomyśle. To stop aluminium i nie trzeba go odpuszczać :) Nie zmieni swojej twardości, ani rozszerzalności cieplnej.
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15