Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 11:26 |
Zapłon - ustawianie zapłonu - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-15, 21:37 Zapłon - ustawianie zapłonu - MZ ETZ 150
|
|
|
Jak niektórym wiadomo nie moge ustawic zplonu. Dzis wpadłem na pomysl być moze głupi ale rzezcz polega na tym ze zaplon moge utawic gdy przekrece stator w lewo, tak aby mloteczek znajdowal sie "u dolu" silnika. Czy takie rozwiazanie moze byc dobre?? |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-07-15, 21:45
|
|
|
To masz przestawiony zapłon o 180 stopni |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-15, 21:48
|
|
|
nie wiem o co Ci za bardzo chodzi ale u mnie za pozn styka sie mloteczek z krzywka , a jak przestawie to jest git!! |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-07-15, 21:56
|
|
|
Ale on ma się otwierać w odpowiednim momencie, a zamykać to się może jak tłok będzie u dołu |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-15, 22:03
|
|
|
LOL nie napisalem ze sie zamyka, tylko za pozno sie styka, sorry za lekki blad |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-07-15, 22:17
|
|
|
nie przekrecaj statora tylko krzywke ona ma taklie male wyciecie....a jak ma i dalej nie otwiera sie zaplon w gmp to masz przekrecony wirnik na stozku tam tez jest klin....
no chyba ze masz przekrecony wal...ale to malo prawdopodobne... |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-16, 09:38
|
|
|
o co ci chodzi z ta krzywka, moge ja ustawic w 2 miejscacha . Co do wirnika jest dobrze osadzony :!
[ Dodano: 2006-07-16, 09:40 ]
wal tez sie nie przekrecił bo wczoraj ściągnąłem cylinder :-/ |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-07-16, 09:51
|
|
|
Krzywka ma tylko jedno wycięcie, które musi wejść w bolczyk w wirniku i innej opcji nie ma. A może masz krzywkę do dupy? |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-16, 11:32
|
|
|
No właśnie tak mi sie wydaje ze jest ona juz wyjechana. Zamierzam kupic nowa, zobaczymy moze cos pomoze:D |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-07-16, 13:26
|
|
|
ja też tak miałem gdy założyłem inny wirnik. Niby kilny identycznie jak w starym ale zapłon był przestawiony o 180 stopni,więc założyłem całość do góry nogami i chodziła ale to już nie było to samo |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-16, 15:33
|
|
|
czyli co, ten twoj wirnik byl kopniety?? |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-17, 21:01
|
|
|
a czy moze czasem ci sie platynki dwa razy nie otwieraja.gdy tlok idzie go gory i na dol. moze masz cos krzywe.jak ci sie beda dwa razy otwierac.to ci kondensatora nie zdazy ladowac. |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-17, 21:17
|
|
|
spoko, problem zgłowy, zrobilem naciecie po przeciwnej stronie nacecia w krzywce zalozylem i jest good |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-18, 09:52
|
|
|
czyli co krzywka sie majdała?? |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
piteretz150
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 74 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: 2006-07-18, 10:29
|
|
|
nie , bylo ok, siedziala sztywno,ale jak juz nic nie pomagalo to nacialem drugi taki sam rowek w krzywce po przeciwnej stronie tego pierwszego zalozylem i teraz da sie ustawic zaplon |
_________________
|
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-07-18, 23:23
|
|
|
piteretz150 napisał/a: | czyli co, ten twoj wirnik byl kopniety?? | właściwie to niewiem jakim cudem to się działo bo ruwek na klin na wał jest idealnie prosto w klin do krzywki na obu wirnikach a jednak tak się działo.
piteretz150 napisał/a: | nacialem drugi taki sam rowek w krzywce po przeciwnej stronie tego pierwszego zalozylem i teraz da sie ustawic zaplon | not o mnie uprzedziłeś bo właśnie miałem ci napisdać żebyś tak zrobił |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
|