» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Tłumik w MZ.
Autor Wiadomość
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-02-03, 15:34   

Paweł150, jest taki jak powinien być
 
     
Paweł150 
Mz Rulezzzz


Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 337
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 2008-02-03, 17:47   

wojciech944, to dzieki juz mi lepiej:)
_________________
"Jak krasc to miliony, jak kochac to ksiezniczke, jak jezdzic to na MZ..."
Moja pieszczoszka na zawsze w mojej pamięci
W garazyku
Yamaha XJ 600
http://www.polskajazda.pl...MZ,ETZ,150/7761
XJ-> http://picasaweb.google.c...ahaXJ60051J86r#
 
 
     
Rufusetz150e 


Motocykl: Mz Etz 150e itp.
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 269
Skąd: Nisko
Wysłany: 2008-02-03, 20:16   Zębatka

mam zebatke 17z zdawcza i na niej MZ kreci sie do jakichs 110-120km/h mysle ze wynik dobry... Obroty przy tym to zapewne ponad 5,5tys... nie moge okreslic bo moze dwa razy pałowałem ja do tej predkosci wiec nie zwrocilem uwagi


Pytanie do przemekpiotr.


Gdzie dorwałeś zebatke zdawczą 17 zębów? Ja poluje już ponad rok i jeszcze nawet na trop nietrafiłem :) . Ja mam oryginalną 16 zębów i raz spróbowałem to MZ poszła 115 ale miała prawie 7 tys obrotów.
 
 
     
Paweł150 
Mz Rulezzzz


Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 337
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 2008-02-03, 20:28   

kurde a moze moje wyniki w predkosci moga byc słabsze bo mam ciulowa zebatke zadawcz
_________________
"Jak krasc to miliony, jak kochac to ksiezniczke, jak jezdzic to na MZ..."
Moja pieszczoszka na zawsze w mojej pamięci
W garazyku
Yamaha XJ 600
http://www.polskajazda.pl...MZ,ETZ,150/7761
XJ-> http://picasaweb.google.c...ahaXJ60051J86r#
 
 
     
Majki 

Motocykl: ETZ250
Wiek: 46
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-04, 22:18   

A'propos tłumika..
Chcę się zapytać czy ktokolwiek z Was mazał już tłumik lakierem żaroodpornym. Większość producentów tych farb podaje, że po malowaniu dobrze jest wygrzać malowany element w temperaturze (tu różnie) od 160 do 220 stopni w celu uzyskania lepszej odporności na: warunki atmosferyczne, kontakt z benzyną, ścieralność, etc.
Teraz tak, do piekarnika nie wejdzie... bawić się z opalarką? Czy też może wystarczy samo nagrzanie się tych elementów (kolano również chcę malować) podczas pracy?
Nie zamierza kupować nowego (oryginału nie dostane, "sportowy" - bez komentarza, a węgierski ponoć nie brzmi i będzie wyglądał za chwilę tak jak mój teraz) zwłaszcza, że jest sprawny, szczelny, ładnie brzmi i jest prawie nie obity (patrz zdjęcie: http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232).
Proszę o sugestię, dzieki
 
     
adrian90_15 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 245
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-02-04, 23:56   

Ja na twoim miejscu wolał zostawić taki tłumik jak jest, niż go malować. Jakoś mi się to nie widzi, będzie dziwnie wyglądać. Sam planuję kupić tłumik dla siebie, jak skończę z innymi sprawami, i chyba wezmę węgra.
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-02-05, 00:03   

adrian90_15, dobrze pisze. Nie maluj. Ja tam na wegra nie narzekam :smile:
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
Paweł150 
Mz Rulezzzz


Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 337
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 2008-02-05, 01:16   

Majki, zostaw taki jaki masz nie jest najgorszy i mz nawet sobie wyglada z nim a jak pomalujesz to bedzie wt i bez sensu
_________________
"Jak krasc to miliony, jak kochac to ksiezniczke, jak jezdzic to na MZ..."
Moja pieszczoszka na zawsze w mojej pamięci
W garazyku
Yamaha XJ 600
http://www.polskajazda.pl...MZ,ETZ,150/7761
XJ-> http://picasaweb.google.c...ahaXJ60051J86r#
 
 
     
Majki 

Motocykl: ETZ250
Wiek: 46
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-05, 08:46   

Coś jednak muszę z nim zrobić, jakby nie było swoje lata ma i jest skorodowany (zwłaszcza od spodu). Jak go tak zostawie to rdza mi wyżre dziurę, więc jedynym chyba sensownym sposobem będzie zabezpieczyć go lakierem żaroodpornym. Zdaje sobie sprawę, że najlepiej oddać do chromowania, tyle że nie za bardzo jest gdzie a już na pewno nie chce mysleć za ile :) Na pewno będzie wyglądał lepiej po pociągnięciu go czarnym półmatem niż teraz (zdjęcia nie oddają w pełni liczby ognisk korozji). Pozostaje problem jak go wygrzać.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232
 
     
Paweł150 
Mz Rulezzzz


Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 337
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 2008-02-05, 13:44   

kup paste polerska i cos do polerowania reka i jedzziesz mozesz w miejscach rdzy papierem 2500 wodnym przejechac delikatnie i polerke zobaczysz efekt
_________________
"Jak krasc to miliony, jak kochac to ksiezniczke, jak jezdzic to na MZ..."
Moja pieszczoszka na zawsze w mojej pamięci
W garazyku
Yamaha XJ 600
http://www.polskajazda.pl...MZ,ETZ,150/7761
XJ-> http://picasaweb.google.c...ahaXJ60051J86r#
 
 
     
adrian90_15 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 245
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-02-05, 19:01   

A na rdze dobry jest fosol. Da się to kupić w większości sklepów z farbami i/lub lakierami.
 
     
Majki 

Motocykl: ETZ250
Wiek: 46
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-05, 22:02   

Ok, załóżmy, że zlikwiduję rdzę i mam chromowany tłumik z mnóstwem niepochromowanych plamek, co dalej?
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232
 
     
adrian90_15 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 245
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-02-05, 22:14   

Można spróbować te plamiki wypolerować (skąd one się wogóle wzięły?). Można też oddać do ponownego chromowania (droga sprawa, ale jak masz oryginalny i prosty tłumik to wydaje mi się, że warto). Można też tak je zostawić, i od czasu do czasu przemywać czymś, żeby rdza nie chwyciła (i tak będzie to wyglądało, o niebo lepiej niż gdybyś pomalował cały tłumik na czarno).
 
     
Majki 

Motocykl: ETZ250
Wiek: 46
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-05, 22:30   

Plamek jeszcze nie ma, ale powstaną w miejscu rdzy jeżeli potraktować ją fosolem (w tych miejscach po prostu już nie ma chromu). Od wewnetrznej strony i od spodu jest tego o wiele więcej dlatego polerka "raz na jakiś czas" też odpada.
Krótko mówiąc, jakby nie usuwać rdzy (chemicznie czy też mechanicznie), zostanie goła blacha tłumika (i to w wielu miejscach), którą mogę pochromować lub pomalować. Jako że nie mam możliwości dać do chromowania, zostaje malowanie. Chyba czarnym najlepiej (srebrny/chrom może nie zaciekawie wyglądać i nie będzie błyszczący a czerwony... - żartowałem).
Pytanie tylko jak po machnięciu żaroodpornym lakierem taki tłumik wygrzać?
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232
 
     
adrian90_15 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 245
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-02-05, 22:33   

Przejechać się w dłuższą trasę. Chyba, że masz piekarnik do zasmrodzenia.
 
     
Majki 

Motocykl: ETZ250
Wiek: 46
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-05, 22:43   

Do mojego nie wejdzie ale zawsze można pojechać do PizzaHut i zasadzić im do pieca blisko półtorametrową rurę od Ety :)
Trasa wydaje się być niezłym pomysłem i chyba lepszym od pastwienia się opalarką.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-02-05, 23:00   Re: Zębatka

Rufusetz150e napisał/a:
mam zebatke 17z zdawcza

Gdzie dorwałeś zebatke zdawczą 17 zębów? Ja poluje już ponad rok

coś ci się to nie kleji

Rufusetz150e napisał/a:
mam zebatke 17z zdawcza i na niej MZ kreci sie do jakichs 110-120km/h mysle ze wynik dobry...
tak, tak I poszła by więcej, ale był zakręt........znamy już tą bajke
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Majki 

Motocykl: ETZ250
Wiek: 46
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-05, 23:29   

Ha, wiem!
http://www.mz-knowledge.n...id=104&kat_id=5
Co prawda kolo użył patentu do wypalenia syfu ze środka ale do wygrzania lakieru nada się idealnie.
Mimo wszystko dzieki za wszelkie sugestie.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232
 
     
Paweł150 
Mz Rulezzzz


Motocykl: Honda VFR 750 RC36a
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 337
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 2008-02-06, 17:09   

jak chcesz moim zdaniem jest to zly pomysł i nie bedzie pasowac czarny tłumik do takiej mz na chwile jeszcze moge zrozumiec ale na stałe bez sens i bez obrazy ja tylko wyrazam swoje zdanie
_________________
"Jak krasc to miliony, jak kochac to ksiezniczke, jak jezdzic to na MZ..."
Moja pieszczoszka na zawsze w mojej pamięci
W garazyku
Yamaha XJ 600
http://www.polskajazda.pl...MZ,ETZ,150/7761
XJ-> http://picasaweb.google.c...ahaXJ60051J86r#
 
 
     
Majki 

Motocykl: ETZ250
Wiek: 46
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-06, 19:51   

Ba, też wolałbym chromowany ale jedyny sposób na to to kupić węgra, którego nie chcę bo nie jest tak solidny jak oryginał i brzmi gorzej
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/23232
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13