» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:07
Silnik - stuki po remoncie - MZ 250
Autor Wiadomość
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-10-02, 11:06   

Najpierw to oblookaj a nie odrazu wymien!! Drejmij cylinder bobacz w kakim stanie jest lozysko korbowodu..
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Adamuh 
P P 3 5 9 8


Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 62
Skąd: Piła
Wysłany: 2005-10-03, 19:37   

hmmm no wlasnie problem w tym ze to napewno nie korba ani zadne z lozysk...jakies 200km temu robilem remont(nowy korbowod, tlok sworzen i lozyska, i regeneracja walu)..zastanawialo mnie tylko jedno(szkoda ze mi sie dopiero teraz to przypomnialo:P: gdy kupowalem tlok sprzedawca powiedizal ze skoro docieram to powinienem srodkowy pierscien zalozyc o jeden wymiar wiekszy i tylko zamek spilowac zeby sie zamknal...zastanowilo mnie to ale skoro tam pracuje to sie chyba zna????...co wy o tym sadzicie????
_________________
Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!!
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-10-03, 23:27   

Czyżby to był luźny zabierak poprzez źle dobrane podkłądki odległościowe?? Sama serwisówka o tym mówi...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-04, 17:10   

ja jak składałem to tam własnie włozyłem chyba z 2 takie podkładki miedziane i nie mam stuków
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Adamuh 
P P 3 5 9 8


Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 62
Skąd: Piła
Wysłany: 2005-10-04, 18:52   

yyy jakie podkladki odleglosciowe>??? hmm gdzie sie je instaluje???
_________________
Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!!
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-04, 21:03   

ja musiałem włożyć pomniędzy uszczelniacz (simering na wale) a zabierak, bo inaczej szorował by mi zabierak o kloło te duże zębate i jeszcze włożyłem chyba (oczywiście wedle potrzeb) z 1 pomiędzy zabierak a kosz
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-10-05, 16:29   

polecam schemat silnika
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-06, 15:08   

No własnie ja żeby nie schemat to bym złożył takjak poprtzedni właściciel!! a było źle złozone, teraz poskłądałem wszystko wedle schematu i etka elegancko chodzi (nic nie stuka!!) Pozdro.
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Simon 


Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 137
Skąd: Toruń
Wysłany: 2005-10-28, 19:59   

mam pytanko jaki moze byc koszt usuniecia tych stuków? i tego ze wolno schodzi z obrotów? pytam bo jutro jade obejrzec ponownie mz ktora wlasnie takie objawy ma, i nie wiem czy kapitalki nie zrobie. ile bym musial miec kasy zeby wymienic wszystkie lozyska, zimmeringi, czyli na remont silnika bez szlifu cylindra i regeneracji wału. bede wdzieczny za wskazowki
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-10-28, 20:08   

łożyska niemieckie ok 60-80 zł za oba to na wał jeśli wolno schodzi z obrotów to może b yś wina lewego powietrza lub źle wyregulowany gaźnik. Stuki zalezy jakie wiekszośc mz ma stuki sprzęgła a tego raczej nie usuniesz bo nie znalazłem nigdzie osoby która wyważyłaby sprzegło mz
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-10-29, 08:42   

niemieckie łozyska to ściema. FŁT (polskie) są bardzo dobre!!
 
 
     
Simon 


Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 137
Skąd: Toruń
Wysłany: 2005-10-29, 12:05   

dzisiaj kupiłem ta Mz, kolega ogladal ktory sie zna i mowi ze to nic groznego, lancuszek sprzeglowy mam chyba luzny i wali mi o blok. no i do regulacji jest sprzet poza tym spox
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-10-29, 21:25   

heh na polskich pół roku pojeździłęm i siadły a na niemieckich odpukać dwa zloty i cały sezon i narazie jest wporzadku
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-10-30, 08:24   

Polskie: PPL i FŁT Polacy mają lepsze łożyska i mi tu kitu nie wciskać !! 15 lat temu wasze sprzety skłądano na niemieckich łożyskach skłądanych w przestarzałych technologiach :) Teraz maja leciec nowe łozyska składane bardzo nowocześnie:)


Walka z przesądami gorsza od walki z wiatrakami !!


jak chcesz mieć łożysko dobre to kup japońskie:] Niemieckie to drogi szmelc :]
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14