Przesunięty przez: motomaciey 2011-09-08, 09:43 |
Suzuki GS 500 z otomoto |
Autor |
Wiadomość |
maro007
Motocykl: ETZ 251, GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 13 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2009-06-14, 21:01 Suzuki GS 500 z otomoto
|
|
|
Witam chłopaki, wybieram sie na oględziny tego Gs i jeżeli ktoś się zna i ma chwilę niech zerknie na te foty w aukcji i powie czy widzi jakieś buble na które warto by baczniej zwrócić uwage, dzięki i pozdrawiam!!!
http://otomoto.pl/suzuki-gs-M1293006.html |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2009-06-14, 21:20
|
|
|
Przejedź sie i zobacz czy dwójka nie wyskakuje.Jest to objaw gdy właściciel jeździ na kole i wtrakcie zmienia bieg z 1 na 2 |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać. |
|
|
|
|
Dekoj
Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 590 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2009-06-14, 21:28
|
|
|
Przebieg jest mocno podejrzany - sprawdź jak wyglądają wszystkie elementy, które można zużywają się podczas normalnej jazdy - stopki, manetki, przełączniki itp. Po takim przebiegu nie powinno być na nich praktycznie śladu zużycia. To samo się tyczy np. tarcz hamulcowych - żadnych rowków itp.
[ Dodano: 2009-06-14, 21:31 ]
Cytat: | Przejedź sie i zobacz czy dwójka nie wyskakuje.Jest to objaw gdy właściciel jeździ na kole i wtrakcie zmienia bieg z 1 na 2 |
Gieesem? No nie żartuj. Wątpię, żeby ktoś motocyklem tego typu śmigał non-stop na gumie. Wodziki nie padają po jednym czy dwóch razach - przy takim przebiegu to on musiał by w ogóle sprzęgła ni używać, żeby skrzynia padła |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2009-06-14, 21:39
|
|
|
właśnie Gieesem na kole widziałem nie raz.Z resztą jak gościu junaka na koło wyrywał to dlaczego nie gsa . |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać. |
|
|
|
|
Magic
Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 622 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-06-14, 21:47
|
|
|
tłumik cały, kierunki tak paskudne że nie sądze żeby były akcesoryjne (kto by chciał na takie długie wymienić? ), malowanie raczej oryginał... Czyli szlifu parwie na pewno nie miał, ale w przebieg nie wierzę... a z drugiej strony wierzyć w licznikowy przebieg czegokolwiek teraz to raczej kiepski pomysł, lepiej po prostu sprawdzić dokładnie w jakim stanie jest sprzęt |
_________________ była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499 |
|
|
|
|
Jawer [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-14, 21:48
|
|
|
Pewnie, że można GS-a na koło wyrwać, ale Xargo chodziło o to, że to nie jest sprzęt dobry, a własciwie to bardzo cienki do takich rzeczy i ludzie nie kupują go do jazdy na kole, tylko jako pierwsze moto, do ogólnej nauki jazdy |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2009-06-14, 22:12
|
|
|
tomeklol, na koło to i lodówkę Ludwicjusza można poderwać
Mi chodzi raczej o to, że nikt, kto ma takie moto nie będzie próbował zmieniać biegów na gumie - żeby umieć coś takiego trzeba mieć duże doświadczenie, a bądźmy szczerzy - nikt taki nie śmiga na GS 500. Rozumiem CBR, YZF, ZZR, ZX6, SV i inne tego typu, ale nie moto, na którym zdaje się prawo jazdy |
|
|
|
|
Jawer [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-14, 22:19
|
|
|
SV nie nadają się do gumowania, ponoć momentalnie padają panewki Chciałbym zobaczyć sprzęt Ludwicjusza na kole Może go podpuścimy? |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2009-06-14, 22:20
|
|
|
Sprzęt wygląda na zadbany. Najważniejsza jest rama i silnik. Przy takim przebiegu (1400km rocznie hahaha no jaja jakieś wał jak nic) silnik powinien być jak nówka. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
maro007
Motocykl: ETZ 251, GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 13 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2009-06-15, 08:13
|
|
|
Na jutro jestem umówiony, także jak już zobaczę na żywo to napiszę co i jak, pozdro! |
|
|
|
|
Ludwicjusz
Sofa Rider =]
Motocykl: Helix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 355 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-06-15, 09:54
|
|
|
ja wam dam podpuszczanie!!! Aż się boję dźwięku jaki muszą wydać te tony plastiku przy lądowaniu...
Ale muszę przyznać, że ostatnio w chwili słabości laczka sobie jarnąłem, tak troszeczkę... |
_________________ Gdy z maszyny ścierasz kurz, pierwszy uśmiech wolno rodzi się...
Coraz głośniej gra niepokorna, wiecznie głodna dusza Twa...
|
|
|
|
|
Termit
Motocykl: Vfr 800 rc 46
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 136 Skąd: Kurkocin
|
Wysłany: 2009-06-16, 00:15
|
|
|
Ludwicjusz ale byś był pierwszy na YouTube z takimi popisami |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2009-06-16, 09:37
|
|
|
Xargo1 napisał/a: | nikt taki nie śmiga na GS 500 | Mój znajomy śmigał na GS 500 i wierzcie lub nie- cisnął na kole tyle czasu, aż ssawnik nie zaciągnął oleju i silnik się zatarł. |
_________________
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-06-16, 10:41
|
|
|
Akurat GS to trwa jakies 10 minut i mozna zatrzeć sprzeta. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
maro007
Motocykl: ETZ 251, GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 13 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2009-06-18, 23:59
|
|
|
Witam, no i burzliwych namysłach GS z aukcji wylądował w moim garażu Z tego co potrafiłem sprawdzić wydawał się idealny, a jak bedzie naprawdę to dopiero okażę się zapewne w trakcie tego sezonu Jedyny dylemat jaki teraz mam to sprzedaż mojej 251 bez której nie wyobrażam sobie mojego garażu, pozdro dla wszystkich!!! |
|
|
|
|
Lorenz
WariaTT
Motocykl: ETZ 251 WSK 125
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 168 Skąd: Biłgoraj
|
|
|
|
|
maro007
Motocykl: ETZ 251, GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 13 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2009-06-19, 10:32
|
|
|
Ciężko było ze spuszczeniem, bo właściciel sprawiał wrażenie jakby w ogóle się wachał czy go jednak sprzedawać, ale skończyło się na 5300, także z przerejstrowaniem w 5,5 się zamknę |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-06-19, 12:32
|
|
|
To nie sprzedawaj - jedną forumową płaczkę (z własnej woli) mniej |
|
|
|
|
BeerfaN
Made in PRL
Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 818 Skąd: Warszawa Marysin
|
Wysłany: 2009-06-19, 12:40
|
|
|
Włąśnie. Grosze za ecię dostaniesz a pozbędziesz się źródła masy fajnych wspomnień. |
_________________ We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428 |
|
|
|
|
|