Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-22, 06:28 |
problem z odpalaniem simson |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2009-07-26, 18:59 problem z odpalaniem simson
|
|
|
nabyłem całkiem niedawno silnik z simsona przeprowadzilem w nim generalny remont ; no i jak to zwykle bywa pojawił się problem; a mianowicie silnik odpalił i wszystko było ok tylko po paru minutach jazdy zapchał się gaźnik (przyznaję się troszeczkę niedołożylem się do czyszczenia) no ale za drugim razem wyczyściłem jak się należy. tylko silnik dalej niechce odpalać (niekiedy załapie ale na obroty niechce wejść lub wogule niezałapie) tak więc do was pytanie co może być przyczyną wszystko zostało sprawdzone (niemam pewności co do kondensatora może znacie jakieś sposoby na sprawdzeie kondensatora ps. iskara jest niebieska tak jak powinna być i na platynkach troszku się iskrzy)
prosze was o szybką odpowiedź |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
focusst
PKS 97MF, PLE 29GK
Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 297 Skąd: Żegrówko
|
Wysłany: 2009-07-26, 22:39
|
|
|
Zmień świecę i kondensator. Ja miałem podobnie w sr którego składałem od podstaw. Mianowicie nie chciał się wkręcić na obroty. Pomimo manety do końca miał góra z 4 tys obrotów. Miał za dużą przerwę na przerywaczu. Sprawdź też to. |
_________________ W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r. |
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2009-07-26, 22:50
|
|
|
przerwa na przerywaczu jest ok świeca tak samo |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
Michał 1991
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 227 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2009-07-27, 09:45
|
|
|
hahaha a ja mam taki problem z simsonem ze chodzi tylko na wysokich obrotach , jak mu dam wolne to zaczyna przerywac i gasnie, i wtedy żeby go odpalić trzeba przepchać kilkadziesiąt metrów (i żeby w ogóle odpalił też). Kondensator wymieniony, platynki wyczyszczone i nic... (na wszystkich świecach to samo...)
sory szakul za podpinke do tematu ale może do naszego problemu bedzie jedno rozwiązanie mimo że problem odwrotny |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2009-07-27, 22:12
|
|
|
a więc tak ja silnik z simsona mam w ramie z rometa kadeta (przedtem nie miałem nic wspulnego z simsonem także nieznam za bardzo tego silnika) jak narazie mam założony oryginalny wydech z rometa no i silnik jest bardzo słaby myślę że po zamontowaniu sportowego będzie git. i tu znów jedno moje pytanie czy w tych tłumikach sportowych ( http://allegro.pl/item695...owy_tlumik.html ) są jakieś przegrody w środku co je tłumią i czy jest to możliwe że silnik staje się bardzo słaby tylko po zmianie calego układu wylotowego
[ Dodano: 2009-07-27, 22:14 ]
ps. chcę sie tylko upewnić żeby znów na marne kasy w coś ładować
[ Dodano: 2009-07-28, 00:11 ]
i jeszcze jedno pytanie planuje przerobić cylinder 50 ccm na 4 kanałowy niestety cylinder nie jest oryginalny (tulei nie da się wyciągnąć) może ktoś zna tajniki nawiercania tych kanałów bez wyciągania tulei czy może lepiej by było zrobić kanały zasilanie przez tłok i ile takowa przerubka dała by simsonowi |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
|