polski tlok etz 150 |
Autor |
Wiadomość |
macko82
Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: ustronie morskie
|
Wysłany: 2009-01-16, 08:40 polski tlok etz 150
|
|
|
witam Was wszystkich chcialbym sie tylko podzielic moim doswiadczeniem zwiazanym z zakupieniem kompletu naprawczego (cylindra i tloka) do etz 150 naszego polskiego producenta firmy al mot napisze krotko dlugo sie nie cieszylem bez awaryjna jazda z cylindra podczas pracy wyobywaly sie dziwne stuki po przejechaniu jakies 100km postanowilem zdjac cyliner okazalo sie ze tlok niesamowicie musial puchnac co bylo bardzo dobrze widac zalozylem teraz tlok firmy piston jak narazie pieknie pracuje.Napisalem to nie po to aby kogos zniechecac do zakupow firmy al mot ale jestem ciekawy czy ktos z was kupil kiedys taki zestaw i czy mial podobna przygode pozdrawiam |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-01-16, 17:07
|
|
|
trzeba uważac bo almot produkuje na ak 12 i na AK 20 trzeba wybrac ten z AK 20 i jest spokój. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Michał_22
Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 791 Skąd: Okolice Łańcuta
|
Wysłany: 2009-01-17, 00:56
|
|
|
Podepne sie do tematu Kupilem z almotu tlok niby AK20, ale nic takiego na nim nie pisze. Kupic inny czy wkladac ten? |
_________________ W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2. |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2009-01-17, 08:45
|
|
|
Heh, a ten tłok pewnie się świecił jak psu jajca;p |
_________________
|
|
|
|
|
macko82
Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: ustronie morskie
|
Wysłany: 2009-01-17, 20:58
|
|
|
Michal 22 nie wiem co ci doradzic na moim tloku jest dokladnie taki sam symbol i jeszcze ak 20 i naprawde puchl.Wszystko dobrze zlozylem przez 7 lat moim samochodem do jazdy codziennej byl poczciwy Trabant a tam generalke trzeba bylo robic co 70000 tys.I duzo sie przy nim nauczylem i mialem stycznosc z polsimi tlokami.Nie wiem co mnie pokusilo na zakup z al-motu ale moze moj przypadek jest jakis wyjatkiem.Wiem tyle ze tlok firmy piston wyglada tak jakby byl z innego stopu aluminium ale za krotko na nim ganialem aby go poleci poki co nie puka a poza tym jest niemiecki wiadomo ze nie ddr ale moze niemcy nie robia bubli tam pewnie jakies normy przestrzegaja.Wybor nalezy co ciebie poczekajmy na opinie kolegow na temat pistona tez bym prosil pozdrawiam wszystkich[/quote] |
|
|
|
|
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
Wysłany: 2009-01-18, 01:15
|
|
|
PISTON to szit! Polskie tłoki sa bardzo dobre, jakbyscie nie wiedzieli to właśnie w Polsce produkowano tłok do niemieckich silników.
MZ fabryczna jezdzi na polskim tłoku wyprodukowanym w Gorzycach:)
Tlok do MZ musi zawierac 20% krzemu czyli oznaczenie musi byc AK 20 / K 20
Ja mam tłok z ag-mot'u K20 bardzo dobry. Robilem szlif, luz montazowy zrobiony tak jak w ksiazce pisze(0,03mm) nic nie puchnie , moto pracuje cicho i ma zajebistą kompresje. |
_________________ .
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.
zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-01-18, 01:35
|
|
|
Ja miałem doczynienia z innymi tłokami była na nich wybita pożadna cecha stopu AK-20 i kolorem oznaczone pasowanie piasty sworznia. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
macko82
Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: ustronie morskie
|
Wysłany: 2009-01-18, 14:47
|
|
|
polskie tloki to jest okreslenie ogolne bo fabryk jest wiele a mi chodzi o tlok ktorego producentem al-mot a nie o tlok kupiony w sklepie ag-mot.Jeszcze jedno jesli nawet faktycznie tloki do mz byly produkowane w polsce to napewno byly jakies normy firmy byly panstwowe a teraz duzo prywaciarzy klepie co sie da z byle gowna byle tanio taka prawda |
|
|
|
|
Michał_22
Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 791 Skąd: Okolice Łańcuta
|
Wysłany: 2009-01-18, 19:46
|
|
|
Pany nie zakladac lepiej tego tłoka? |
_________________ W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2. |
|
|
|
|
macko82
Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: ustronie morskie
|
Wysłany: 2009-01-18, 22:13
|
|
|
Michal nie moge ci doradzic bo jesli napisze nie zakladac to zaraz ktos napisze ze jestem poj.....y ja tylko przedastawilem swoja przygode wiem jedno ze najpewniejsze tloki to ddr-owskie pozdrawiam |
|
|
|
|
Piroo
Motocykl: MZ ETZ 250, XJ900F
Wiek: 39 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 63 Skąd: Orły
|
Wysłany: 2010-02-25, 19:24
|
|
|
Witam i podepnę się do tematu tłoków AL MOT czy ktoś zakładał takie tłoki i co się z nimi działo chodzi mi o stop k12 niestety dziś stałem się posiadaczem takiego tłoka i nie wiem jak do tego podejść czy to sprzedać czy próbować zakładać ??? miał ktoś z tym do czynienia z tego co czytałem nikt nie poleca al mot o k12!!! |
_________________ Jazda na ETZ-cie jest najlepszą rzeczą na świecie MZ ETZ 250 , WFM, Yamaha XJ 900 F, Chopperynka
MOJA MZ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=15840 |
|
|
|
|
|