Hamulec tarczowy tylnego koła |
Autor |
Wiadomość |
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-11-21, 12:26 Hamulec tarczowy tylnego koła
|
|
|
Co wy no to kolega ma takie coś i to się sprawdza... |
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-11-21, 13:16
|
|
|
nio ale wiesz ile jest z tym zabawy?bardzo duzo...
ja mam 150 wiec troszke bezsensu...moze gdybym mial 251 |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
wozi
majsterkowicz
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Sie 2004 Posty: 360 Skąd: Z Polski Be
|
Wysłany: 2004-11-21, 15:35
|
|
|
Mi tam wystarcza bębnowy (ale tarcza nigłupia rzecz tylko roboty w h...... ) |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-11-21, 21:42
|
|
|
Witam!
Temat ten interesuje mnie juz od bardzo dawna (mianowicie od tąd od kiedy zobaczylem Etz 251 Jacka z Gdanska( Mlody VFR-na forum motocyklistów) a pózniej Etz Vipera (VIPERPL -na forum motocyklistów)
Mimo ze mam etz 150 , to chciałbym miec taki bajer! I mysle ze przydal by sie!
Czynnosci te są w miare łatwe do zamontowania zacisku potrzebna tylko spawarka szlifierka kątowa, no i zdolnosci manualne ) wiekszy problem bedzie jednak z pompką hamulcową bo zatosowanie pompki tej MZtowskiej graniczy chyba z cudem, no i sprawia ona zbyt wiele klopotów(cieknie itd.)
Wiecie moze od czego mozna bylo by zastosowac takie cudo??
I druga rzecz z którą mozna miec problemy a mianowicie PRZEóD HAMULCOWY! (taki zeby pasowal do pompki i do zacisku)
Bo wątpie zeby dopasowac go od czegos)
Macie jakies pomysły??
Pozdrawiam Veteranos! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-11-22, 22:17
|
|
|
Mam cału opis jak to zrobił gościu ze stronki o 251e. Jacek jak ktoś kojarzy. Ale bez jego zgody niestety go nie dam. To by było łamanie praw autroskich. Jedno co napisze to to że użył oryginalnego koła od MZ z tyłu, tarczy też oryginalnej, zacisku oryginalnego i w ogóle koleś ma łeb na karku |
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-11-23, 07:20
|
|
|
na forum motocyklistow wszytsko bylo opisane;/jak dla mnie to najgorsza kapa zalozyc zacisk i pompke...z reszya chyba bym sobie poradzil:) |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-11-23, 13:39
|
|
|
Zacisk to łatwo, robisz prowadnice (przylapujesz spawarką do wachacza) po której mozna by bylo poroszac zaciskiem w razie np. naprezania łancucha i do której mozna by bylo przykrecic zacisk!
Ps. Przypoinam ze kolo z tarczą trzeba dac do wywarzenia bo inacze bedzie scinalo opone pojedsnej stronie no i bedzie to negatywnie wplywało na prowadzenie motocykla! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-11-23, 20:21
|
|
|
nienio....ja chybasie na to nie pisze...;/moze jakbym mial 251 lub Jawe 350TS(tutaj to bym zaczol od tarczy na przod:D) |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-11-23, 21:59
|
|
|
A Ja pomysle tak ze JAK juz sie zdecyduje to zeby pojechac z TARCZą na Rozpoczecie sezonu! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Doman1978
Immortal...
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 45 Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 18 Skąd: Wawa - Śródmieście
|
Wysłany: 2004-12-05, 02:24
|
|
|
ja tez mysle o zalozeniu tarczy z tylu i zapewne na ten sezon zrealizuje ten plan wydaje mi sie ze to jest zajebicha sporawa |
_________________ http://www.bikepics.com/members/doman1978/ |
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-12-07, 21:44
|
|
|
ja sadze ze u mnie w MZ 150 hamulec bebnowy spokojnie stylu wystarcza!i tak bardziej mysle o zmianie hamulca przedniego....znajomy mowil zeby kupic jaka bardziej wydajna pompe...i bedzie lepiej hamowal...:> |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-12-07, 21:57
|
|
|
W 250 Bebnowy tez smialo starcza, ale chodzi tu o bajer |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-12-08, 19:43
|
|
|
a nie lepiej podwojny hamulec na przod?
ale z hamulcami to trzeba uwazac...wyobrazcie sobie ze zrobicie jakis wlasny hamulec tarczowy...ktory lekko moze trzec (sami tego nie zauwazycie)i pod wplywem tracia moze sie jakis metal rozszezyc i wtedy scisnie nam kolo i mozemy zaliczyc zdrowa glebe |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-12-08, 20:02
|
|
|
Jak cos nawet lekko trze to sie to odczuwa i jest to slychac!! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
KaBaN
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 39 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 70 Skąd: Gorzyce/ Kielce
|
Wysłany: 2004-12-08, 20:37
|
|
|
Cytat: | a nie lepiej podwojny hamulec na przod? |
Akurat to rozwiązanie było przedstawione szczegółowo na forum motocyklistów przez właściciela czarnej MZ ETZ 251R... udało mu sie wspólnie kolegą zamontować to całe ustrojstwo... i wynikła z tego dosć ciekawa dolegliowsc.... mianowicie nagle zaczeło drgać przednie zawieszenie... początkowo zastanawiali sie czym to jest spowodowane... po krótkim czasie doszli dow niosku ze 2 tarcze w MZ to za dużo... odpowiedz była jednoznaczna.. pakujać jeszcze jeden zacisk i tarcze zwiększyła sie masa nieresowana i stad te drgania.. :pirat: |
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-12-08, 20:51
|
|
|
wiedzialem ze gdzies o tym czytalem:)
ale daje sobie glowe uciac ze na allegro koles sprzedawal taka mz z 2 tarczami i mowil ze super sie sprawuja:) |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-12-08, 21:58
|
|
|
Dwie tarcze mial ale przy jednej zacisku nie bylo hehehe |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-12-09, 06:47
|
|
|
nie, nie....ten koles z allegro mial na obu!
na sto procent..ale to bylo jakies 10 miesiecy temu(jak nie rok;/) |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-12-09, 08:19
|
|
|
Apropo tego tarcia to nie zawsze to czuć . Ja tam sobie nową klamkę założyłem i nie wiem dlaczego ale tarcza lekko obcierała. Widziałem, że tak się dzieje. Ale stwierdziłem... aaaaa wytrze się... I to był błąd Efektem był starty łokieć i urwany obrotomierz |
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-12-09, 13:39
|
|
|
widze ze jak upadamy to na ta samna strone:)ja tez mam obrotomiez urwany;/
moim zdaniem trzeba zawsze pamietac ze metal pod wplywem tarcia sie nagrzew i powieksza swa objetosc |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
|