Przesunięty przez: motomaciey 2014-12-28, 17:14 |
Lotem błyskawicy czyli 160km/h prędkość przelotowa |
Autor |
Wiadomość |
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:27
|
|
|
Tak tak, aświstak siedzi i zawija
Słabo coś ogarniasz, skoro wypisujesz takie tezy.
Poka tą swoją firme, wpadniemy z Intrem na kawę
Tak na marginesie. Jak ja zabiałem na życie naprawianiem silnków, to Ty jeszcze na stojąco pod stół wchodziłeś. Bez urazy. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
amper
ExtR3mE
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 285 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:29
|
|
|
intr napisał/a: | dzie masz tą firmę, jak się nazywa. Będę w okolicach to podskoczę to Cię z ciekawości. |
Żeby wszyscy ni mówiłem, że mam, żadnej działalności nie mam zarejestrowanej jestem mechanikiem KMS Łęczyca ulica górnicza, a w domu dorabiam na tego typu zabawach w silnikach najczęściej krosowych ale w samochodach też jak ktoś wpadnie mogę coś zrobić, w internecie nie potrzebuje robić żadnych stron w moich rejonach jestem rozpoznawalny i nie brakuje mi zajęcia;d NA PW wyśle ci mój adres możesz wpaść na kontrole jakości;d tylko bez skarbówki;d Pozdro...
[ Dodano: 2012-01-31, 21:32 ]
saska251 napisał/a: |
Tak na marginesie. Jak ja zabiałem na życie naprawianiem silnków, to Ty jeszcze na stojąco pod stół wchodziłeś. Bez urazy. |
no może mam 27lat ale ty jak przez tyle lat to mało się nauczyłeś;d bez urazy;) wpadnij pozwole ci od mojego auta odkrecić cały wydech i jak bedzie mniej niż 5KM to ci przyznam racje ;d a dlaczego 5 bo czasami podczas testów na hamowni może to mieć spore odchyły;d |
_________________ MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
|
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:38
|
|
|
Siedzisz w tym garazu i siedzisz, a nic a nic nie przybywa w tych twoich projektach
niestety w kwestii wydechu w 4t strzeliłes sobie samobója i na chama nie chcesz sie przyznac a bronisz sie i wypisujesz jakies długaśne wywody o niczym.
Piszesz tak samo jakie to cuda tworzysz a prawda jest taka wiem to od innych userow tego forum ze zlecasz wszysko innym ludziom a potem pokazujesz jakie to cuda zmajstrowales.
Jak masz jakieś tam wolnossące auto w rodzinie sprawdz jakie ma przyspieszenie od 0-100 z wydechem i bez . |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:38
|
|
|
amper napisał/a: | a w domu dorabiam na tego typu zabawach w silnikach najczęściej krosowych ale w samochodach też jak ktoś wpadnie mogę coś zrobić, w internecie nie potrzebuje robić żadnych stron w moich rejonach jestem rozpoznawalny i nie brakuje mi zajęcia;d |
Hehehe. Czyli nakręcasz szarą strefę. Ładnie. A PKB maleje....
Może cośtam się znasz, ale naprawdę, z tym wydechem to strzeliłeś ślepaka, naprawdę... |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:41
|
|
|
amper napisał/a: | no może mam 27lat |
To ile masz w końcu ? |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:41
|
|
|
amper napisał/a: |
no może mam 27lat |
No widzisz, a w profilu masz 20. I co, banik? |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Smuggler
SmG
Motocykl: MZ 150 ETZ
Wiek: 32 Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 55 Skąd: W-Wa
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:49
|
|
|
amper napisał/a: |
wpadnij pozwole ci od mojego auta odkrecić cały wydech i jak bedzie mniej niż 5KM to ci przyznam racje ;d a dlaczego 5 bo czasami podczas testów na hamowni może to mieć spore odchyły;d |
To co za parchaty samochód masz, że ma mieć duże odchyły? Z tego co mi się wydaje, powinien załóżmy mieć na 5 prób - 5 wyników z różnicą w częściach dziesiętnych KM anie 5, 10 czy nawet 15 KM. Gdybyś miał tam 1000KM pod maską to zrozumiałbym te odchyły ale nie przy zwykłym samochodzie? Albo hamak taki full wypas bajera...
Tak mi się tylko wydaje, może za głupi jestem |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/134489 |
|
|
|
|
amper
ExtR3mE
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 285 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-31, 21:58
|
|
|
na profilu moge napisać 16;d zresztą wiem swoje;d projekt z moja mz stoi bo nie mam na nią czasu narazie. Samobuja sobie strzela ten co pisze o silniku 4t jak o 2t że wydech jest kluczowy;d kluczowe to jest wiele innych rzeczy które sa bardziej kluczowe wiec kluczowe jest wszystko co nie jest kluczowe;d |
_________________ MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
|
|
|
|
|
Jaro250
Motocykl: MZ ETZ 250e '85
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: ok. Gorlic
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:00
|
|
|
saska251 napisał/a: | Poka tą swoją firme, wpadniemy z Intrem na kawę |
Panowie a mogę się z Wami zabrać też chce zobaczyć te super ekstra full silinki |
|
|
|
|
Smuggler
SmG
Motocykl: MZ 150 ETZ
Wiek: 32 Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 55 Skąd: W-Wa
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:01
|
|
|
Jeśli wydech w 4T nie jest ważny to utnij sobie go zaraz za kolektorem i porównaj potem i dynamikę jazdy a może i spalanie, o ile Ci pierwszego dowodu nie zabiorą |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/134489 |
|
|
|
|
amper
ExtR3mE
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 285 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:02
|
|
|
panowie takie pytanie, jeżeli tłumki jest taki klyczowy dla osiągów to dlaczego są strumienice które teoretcznie zmniejszają opory i pomagają usunąć spaliny;) |
_________________ MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
|
|
|
|
|
Jaro250
Motocykl: MZ ETZ 250e '85
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: ok. Gorlic
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:05
|
|
|
amper, a jak tam Twoja MZ składasz to do kupy? |
|
|
|
|
amper
ExtR3mE
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 285 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:05
|
|
|
Smuggler napisał/a: | Jeśli wydech w 4T nie jest ważny to utnij sobie go zaraz za kolektorem i porównaj potem i dynamikę jazdy a może i spalanie, o ile Ci pierwszego dowodu nie zabiorą |
po to są tłumiki ja nie mówie pozbawić samochodu tłumika i tak jezdzic tylko przelotowy wydech który też tłumi hałas i kończe ;d tyle w temacie |
_________________ MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
|
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:05
|
|
|
amper napisał/a: | na profilu moge napisać 16 |
No właśnie nie możesz. I uważaj, żebyś lotem koszącym za chwilę za ten wiek nie poleciał do bananowni. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:05
|
|
|
amper, mam do ciebie taką prośbę - podaj mi definicję strojenia względem obrotów. co znaczy "silnik strojony na" ? Szukałem w internecie definicji "strojenia" ale niczego konkretnego nie znalazłem. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
amper
ExtR3mE
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 285 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:07
|
|
|
Jaro250 napisał/a: | amper, a jak tam Twoja MZ składasz to do kupy? |
odpisałem niedawno, że narazie czasu nie mam ale silnik jest społowiony, czekam na sprzęgło i jak bedzie troche czasu to to ogarnę, no i tłumik muszę przerobić |
_________________ MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
|
|
|
|
|
Jaro250
Motocykl: MZ ETZ 250e '85
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: ok. Gorlic
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:08
|
|
|
amper, tylko nie zapomnij zdjęć wrzucić bo ciekawy jestem co z tego wyjdzie:razz:
saska251, myślę że należy mi się czerwona kreska za wczoraj |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:10
|
|
|
amper napisał/a: | panowie takie pytanie, jeżeli tłumki jest taki klyczowy dla osiągów to dlaczego są strumienice które teoretcznie zmniejszają opory i pomagają usunąć spaliny;) |
Misiek, nie dość że piszesz jak analfabeta, to czytac nie potrafisz. Mówimy cały czas o wydechu jako kompletnymukładzie - niezależnie od tego, czy jest tam tłumik, czy nie. Słabo u ciebie z kojarzeniem, skoro słowa "tłumik" i "wydech" to dla ciebie to samo....
A strumiennice nie zmniejszają oporów, tylko wspomagają wymianę ładunku w silniku. Czyli przyspieszają przebieg czynnika, który ty tak bardzo chcesz spowolnić pozbawiając silnik układu.... |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Smuggler
SmG
Motocykl: MZ 150 ETZ
Wiek: 32 Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 55 Skąd: W-Wa
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:12
|
|
|
amper napisał/a: | po to są tłumiki ja nie mówie pozbawić samochodu tłumika i tak jezdzic tylko przelotowy wydech który też tłumi hałas i kończe ;d tyle w temacie |
Ale widzisz, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Nawet przelotowy wydech jest robiony pod dany samochód (czyli musi być też obliczany pod niego). Po przeczytaniu Twych postów doszedłem do wniosku, że mógłbym w***bać za przeproszeniem jakikolwiek wydech albo go równie dobrze nie mieć a uzyskałbym tą samą (?) moc (lub z odchyłem o te 5KM bo hamownia różnie mi pokazuje). |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/134489 |
|
|
|
|
amper
ExtR3mE
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 285 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-31, 22:13
|
|
|
motomaciey napisał/a: | amper, mam do ciebie taką prośbę - podaj mi definicję strojenia względem obrotów. co znaczy "silnik strojony na" ? Szukałem w internecie definicji "strojenia" ale niczego konkretnego nie znalazłem. |
To jest po prostu dostosowanie wydechu tak by silnik osiągał maksymalne napełnienie przy tych obrotach konstrukcja układu pozwoli go napełnić, i nie chodzi tylko o strojenie wydechu ale też układu ssącego;) głównie w 2t. teraz każdy będzie naciskał i szukał po necie czegoś nad czym by mnie tu pognębić;d |
_________________ MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
|
|
|
|
|
|