» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2012-02-13, 21:34
Głowica ETZ 150 250
Autor Wiadomość
mruty 

Motocykl: SHL Gazela
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 11
Skąd: Miłomłyn
Wysłany: 2012-02-13, 18:33   Głowica ETZ 150 250

Czy mógłby mi ktoś zwymiarować te głowice jak w temacie. Chodzi mi głównie o rozstaw otworów na szpilki, czym się różnią komory spalania, jakie ciśnienie można uzyskać na poszczególnych głowicach. Jest mi jedna z nich potrzebna ponieważ ma mocowanie do ramy docelowo ma siedzieć w silniku S32 pochodzącym od SHL M11 a dalej idąc ten silnik wpasuję do ramy motorynki ;)
_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M17-/88938
Ostatnio zmieniony przez wojtek.mz 2014-10-09, 15:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2012-02-13, 21:33   

O głowicy od 250-tki zapomnij, głowica od 150 ma minimalnie węższy rozstaw szpilek ale jaki to Ci dokładnie nie powiem.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
mruty 

Motocykl: SHL Gazela
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 11
Skąd: Miłomłyn
Wysłany: 2012-02-13, 21:35   

Proszę o trochę szerszą wypowiedź zamiast tego "zapomnij". Właśnie wizualnie od 250 mi najbardziej pasuje bo ma symetryczne mocowanie.
_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M17-/88938
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2012-02-13, 21:50   

komora spalania w 250-tce jest większa niż rozstaw szpilek w SHL :]
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
mruty 

Motocykl: SHL Gazela
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 11
Skąd: Miłomłyn
Wysłany: 2012-02-13, 21:53   

Taka odpowiedź mi wystarczy, pozostaje tylko kupić głowicę od 150 ale jakie sprężanie jest na niej osiągane?
_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M17-/88938
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2012-02-13, 23:21   

Jakie osiągniesz takie będziesz miał, oryginalnie jest 10;1 jak we wszystkich ETZ
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-02-14, 11:35   

10,5:1
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16