Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:08 |
Silnik - wymiary śrub - MZ TS/1 |
Autor |
Wiadomość |
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-03-20, 13:59 Silnik - wymiary śrub - MZ TS/1
|
|
|
Potrzebuje wymiary wszystkich śrub do silnika TS 250/1;] |
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-02-01, 19:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-03-20, 16:52
|
|
|
mimo szczerych checi nie pomoge ci bo sam niewiem jakie tam sa,ale na twoim miejscu bym se przypasował...dobre imbusowe 8.8 kazda długosc idzie teraz dostac...pozdro.. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-03-20, 18:49
|
|
|
no... tez che imbusy..tylko własnie chodzi mi o dlugość;) |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-03-20, 18:50
|
|
|
jesli to mozliwe to lepiej twardsze niz 8.8 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-03-20, 20:01
|
|
|
8.8 wystarcza;] o długość mi chodzi;] |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-03-20, 20:25
|
|
|
a właśnie ja mam pytanie jak dam twardsze to jest wieksze ryzyko urwania łepka czy mniejsze? |
|
|
|
|
Miaziu
0 RH+
Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy Wiek: 24 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 233 Skąd: Krawce
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-03-20, 20:41
|
|
|
Miaziu, jestes pewien ? bo chyba jak cos jest twardsze to jest bardziej kruche |
|
|
|
|
Miaziu
0 RH+
Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy Wiek: 24 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 233 Skąd: Krawce
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-03-20, 21:06
|
|
|
jeśli miałbym stare śruby niezadawł bym glupich pytań;]
Od TS albo ES 250/2 są chyba te same..pomocy !! |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-03-20, 21:46
|
|
|
poprostu wykrecaj mierz i lec do sklepu...ja tak robiłem,wojciech944, ze dasz twardsze to nieznaczy ze beda lepsze,jak maja byc 8.8 to nie 10.9,słabsza srube np 5.8 łepek ukreci sie szybciej niz w np 8.8,bo sa poprostu mocniejsze,lepszy stop,ona predzej peknie niz sie ukreci,a to jest roznica,to tak samo jak bys chciał se załozyc tytanowy tłok zeby sie niezuzywał,mija sie z celem,akurat 8.8 sa najbardziej optymalne,bo sa dosc twarde,sprezyste a pekac latwo niepekaja,tarcza w MZ jesli sie niemyle jest przykrecona na ESKI 10.9 albo nawet 12.9 niepamietam...sam dałem 8.8 ale mysle ze nic niebedzie sie działo... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-03-21, 07:22
|
|
|
1współczynnik oznacza twardość, 2 chyba odporność na skręcanie |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-03-21, 16:09
|
|
|
acha, dzieki bardzo |
|
|
|
|
|