Przesunięty przez: motomaciey 2014-01-21, 19:04 |
Mz Etz 250 vs Honda Nx 250 |
Autor |
Wiadomość |
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2157 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2013-11-09, 14:14
|
|
|
Jakbyś sobie kuźwa wsiadł na fabryczną nie grzebaną mz-te to byś zobaczył jak zapierdala, a że wiekszość ludzi nie potrafi zrobić dobrze remontu to ludzie mówią ze są słabe i sie psują!
poza tym w fabryce nie mogli za bardzo wysilić tego silnika bo miał on służyć do turystyki czy tam normalnej jazdy i robić wiele tyś km bez awarii. Co z tego jakby wycisneli z tego 40 ogierów jak remont musiał byś robić ze 3 razy do roku jak to sie ma w crosach typu yz,cr itd w 2T |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2013-11-09, 15:13
|
|
|
Naveintre napisał/a: | O ile ta Honda jest w nie najgorszym stanie to łyknie ci MZ z palcem w... nosie.
MZtki to zacofane i nawet jak na swoje czasy wolne sprzęty. Sam miałem okazje się przekonać ,ze dobre 70/80cc 2t siedzi MZ 150 na ogonie. | Co Ty gadasz za bzdury ! Jak nie umiesz dobrze zrobić remontu to zawsze będziesz tak twierdził. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2013-11-09, 18:57
|
|
|
A dzisiaj gość mi powiedział że wymienił sobie w simsonie zapłon elektroniczny na platynkowy, bo twierdzi że elektroniki są ch*jowe |
_________________
|
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2013-11-09, 20:43
|
|
|
Seba_830 napisał/a: | Mzetki nie były na pewno zacofane i jak na tamte standardy to były szybkie i zrywne chociaż dzisiaj też mocy im nie brakuje. |
Czy ja wiem... Jaskółki, może ewentualnie pierwsze roczniki tropików nie były zacofane. Cała późniejsza produkcja poczynając od TS'ek, biorąc pod uwagę lata produkcji, to było muzeum techniki. W latach 80'tych suzuki robiło widlaste dwusuwy o pojemności 250, które rozpędzały motorek do ponad 200 km/h z czasem do setki na poziomie 3,5s. W dzisiejszych czasach ety znowu wydają się zwinne i szybkie, bo motocykle się robi na tyle g*wniane, że ledwo mogą z MZ'tą konkurować. Chociażby cbr 250. Dawniej to były 4 cylindry w rzędzie, miało pod 50 koni i jechało 200, a teraz jest cbr 250, jednocylindrowe a "prasa fachowa" robi porównanie z ETZ 251.... |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2013-11-09, 22:33
|
|
|
intr napisał/a: | W dzisiejszych czasach ety znowu wydają się zwinne i szybkie, bo motocykle się robi na tyle g*wniane, że ledwo mogą z MZ'tą konkurować | Wszystko przez unie .... i ich normy spalin.
Mówisz o suzuki RGV 250, można to porównać do aprilii rs 250, kawasaki kr-1, czy swego czasu Rd350 służyła w polskiej policji , jednak te konstrukcje to juz kosmos konstrukcyjny- tj tam były stosowane już alumiowe ramy, zawory wydechowe regulowane elektronicznie- kiedy to mz powoli zaczeła do swoich modeli montować pierwsze zapłony elektronicznie.
Co do nowych konstrukcji 250 fajny model robi kawasaki -ninja 250 r2 33km i v-max 170- może szału nie ma ale lepsze to niż 22 konie w wydaniu cbrki
czochu napisał/a: | fabryczną nie grzebaną mz-te to byś zobaczył jak zapierdala | jak masz taka chętnie bym sie takową przejechał i zobaczył ile w tym prawdy , moja mzta miała najwiecej pary jakies 1000km po remoncie jeszcze na bardzo bogato ustawionym gaxniku - tj ostatnia zawleczka od dołu na iglicy - wtedy to w krk ze swiateł do ukazania sie 80 na budziku zjadłem honde shadow 600, potem od 80 ona mnie zjadła - tyle jak wyliczylem spalanie po trasie wyszło mi 7.5 na nowym gaźniku bing 84 |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2013-11-10, 08:57
|
|
|
Przez te unijne zakazy dojdzie jeszcze do tego, że zabronią jeździć mzetkami. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-11-10, 11:47
|
|
|
czochu napisał/a: | Jakbyś sobie kuźwa wsiadł na fabryczną nie grzebaną mz-te to byś zobaczył jak zapierdala | Szanuję Twój pogląd ale nie zgodzę się z tym, miałem przyjemność przewieźć się w tym sezonie kilka razy fabryczną 251 nigdy nie grzebaną z przebiegiem 4800 km i osiągi szału nie robią aczkolwiek bez problemu osiąga na swoim liczniku 135 km/h i jeszcze chce dalej, miałem również przyjemność śmignąć niegrzebaną 250-tką z roku 88 i z przebiegiem 12.400km i zbierała się podobnie jak ta 251 a więc szału nie ma ale jest dobrze |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2013-11-10, 12:02
|
|
|
A mnie boli, że po remoncie który wyniósł ładne parę klocka Eta dalej nie chce jechać więcej niż 125/h i spalanie też nie za cudowne |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-11-10, 12:05
|
|
|
hektor napisał/a: | palanie też nie za cudowne | Ach... te wasze cudowne Bing-i |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1053 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2013-11-10, 12:07
|
|
|
hektor, Załóż od kogoś tłumik z kolankiem na próbę, powinno pomóc |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-11-10, 12:09
|
|
|
I spróbuj włożyć z powrotem na próbę BVF-a |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2013-11-10, 12:50
|
|
|
dex, Tłumik oryginał jak taki jak niby powinien być.
ETZ_PRORIDER, trza go mieć |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2157 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2013-11-10, 13:26
|
|
|
Dodek jeździłem 250 88/89 fabryczną i zbierała się zajebiscie co wy chcecie do binga, mi pali w zalezoności od jazdy od 3,5 do 5 maxymalnie i bez problemu licznik domyka a silnik pracuje super chodź do świetności brakuje mu nie tłuczącego zbieraka |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
grajko91
Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 826 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-11-10, 15:21
|
|
|
hektor napisał/a: | A mnie boli, że po remoncie który wyniósł ładne parę klocka Eta dalej nie chce jechać więcej niż 125/h i spalanie też nie za cudowne | u mnie jest podobna sytuacja ale parę razy wyciągła te 130, teraz coś nie chce i idzie 120-125. gaźnik bvf i spalanie spoko. Z tymi prędościami w etz to jest tak że powyżej 120- 125 gdzie wraz ze wzrostem obrotów spada moc maxymalna, dużego znaczenia nabierają takie czynniki jak ciśnienie w ogumieniu czy nawet nasmarowanie łańcucha, oraz inne które powodują jakiś tam opór. U mnie jak jeszcze smarowałem łańcuch olejm który dość szybko znikał z łańcucha to po nasmarowaniu eta szła o 5 km/h więcej. Więc kolego tasmanwsk, pamiętaj o tym przed wyścigiem Swoją drogą to po co aż 4 km? Myślę że 2 spokojnie wystarczą |
|
|
|
|
hartman
Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2013-11-10, 16:25
|
|
|
Tutaj nie trzeba się ścigać. Przyjmując ,że oba motocykle są w nienagannym stanie to nx wygrywa pod każdym względem. Wyższa moc, niższa masa, 6 biegów, elastyczniejszy silnik. |
|
|
|
|
luckyluke27
Motocykl: MZ Trophy 250 es/2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 62 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-11-10, 20:22
|
|
|
Zeby jechała szybciej to po pierwsze zamontować tłok z krzywo wywierconym otworem na sworzeń wystarczy (minimalnie przesuniecie od osi), do tego nie wlewać do skrzyni/sprzęgła oleju i gaźnik na bogato raz miałem tak ustawionego tropika po remoncie to ukręciłem linkę w liczniku bo poleciała aż za 140. oczywiście nie non stop ale spoory kawał tak pojechała, bo teraz po kolejnym remoncie już na "normalnym" tłoku oleju itd to 120/125 to max a i tak nie jezdzę już więcej niż 90 znudziło mi się zapierniczanie |
|
|
|
|
Matfiej
Prawdziwy Żółtodziób
Motocykl: Miał być i jest!
Pomógł: 16 razy Wiek: 27 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 451 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2013-11-10, 20:41
|
|
|
luckyluke27, ?
To takie historyjki jak o MZecie która leciała 160Km/h? |
_________________ Za długa sygnaturka? Osz Wy ! |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7517 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2013-11-10, 23:37
|
|
|
Taa...a jakby przez pół roku nie jeść mięsa, to pewnie by pod 165 poszła |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2013-11-11, 09:48
|
|
|
luckyluke27 napisał/a: | do tego nie wlewać do skrzyni/sprzęgła oleju |
I po 4 km mamy skończoną skrzynie. |
_________________
|
|
|
|
|
luckyluke27
Motocykl: MZ Trophy 250 es/2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 62 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-11-11, 20:36
|
|
|
"Wysłany: Dzisiaj 9:48 Temat postu:
luckyluke27 napisał/a:
do tego nie wlewać do skrzyni/sprzęgła oleju
I po 4 km mamy skończoną skrzynie. "
oj tam oj tam wy piszecie teraz czysto teoretycznie, a ja to sprawdziłem mozna powiedzieć doświadczalnie że też wtedy tego nie z filmowałem. to by był dowód |
|
|
|
|
|