Tunning - rozgrywka ostateczna :) |
Autor |
Wiadomość |
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-01-30, 21:49
|
|
|
zeby była równa powierzchnia i kartery były idealnie spasowane |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-01-30, 21:49
|
|
|
[quote="Radko"]dlaczego rozpiętego na szybie?[/quote]
bo jeśli nie masz dostepu do płyty traserskiej , szyba to najprostsza dostepna powierzchnia |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
|
|
|
|
shalashaska
Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 07 Sty 2006 Posty: 224 Skąd: polska
|
Wysłany: 2006-01-30, 23:55
|
|
|
Cytat: | Akurat ze spawaniem elementow takich jak kartery sprawa nie jest taka prosta, bo trzeba miec porzadny sprzet (migomatem 180 A nie szlo). Jedyne co musialem zrobic to odpowiednio podocinac kartery, dociac z plaskownikow aluminiowych dodatkowe scianki i wszystko razem spasowac. Zajelo mi to kilka dni, bylo troche zabawy. Nastepnie przed oddaniem do spawania przylapalem wszystkie elementy migomatem. Spawanie powierzylem zawodowemu spawaczowi. Zrobil to porzadnie ale przy takich grubosciach spawanych czesci nie obylo sie bez odksztalcenia karterow (zgiely sie w banan tak, ze po polozeniu na plaskim stole srodek odstawal okolo 2mm). Caly nastepny dzien zlecial na szlifowaniu karterow (odciecie wystajacych fragmentow nowych scianek oraz wyrownywanie plaszczyzn za pomoca papieru sciernego rozpietego na szybie). |
Wiem że nie tak prosto to pospawać,a wszczególności aluminium.A i tak mało sie odkształciły.Bardziej obawiam się innych odkształceń naruszających np.osi wałków itp.Myślę jakby się nie spieszyć z spawaniem,mozna stopniowo tak by materiał miał jak najmniejszą temperaturę w jak najmniejszym obszarze i dotego materiał delikatnie chłodzić np. przy pomocy CO2.Zresztą narazie mam plany w głowie.A na dzień dzisiejszy mam ważniejsze sprawy osobiste.Jak mi sie gdzieś trafi silnik od 251 to go poświęcę.Na dziś mi wystarczy i nie będę się rozpisywał.Pogadamy kiedy indziej. |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-05-26, 23:17
|
|
|
zobaczie co znalazłem na necie, moim zdaniem naprawde przebyślanie i dobrze ztuningowana MZ, a co wy o nej myślice? |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-05-27, 09:01
|
|
|
tak to mi sie podoba. Ale jednak cafe racer musi miec duży 4T;) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Jak-44 (joker)
Joker :)
Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2006-05-27, 18:54
|
|
|
Jak-44 (joker), hehe dobre spoko ze jeden na to wpadł:) mi sie tez takk wydaje dziwne koło jakis dziwny kąt (tył) cała kanapa (a włascieiw esiedzenie) bak i zadupek jakos tak jakby wyciąte ale robi pozytywne wrazenie:d |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
|