» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2016-04-05, 05:30
Zapłon w etz 250 zła przerwa
Autor Wiadomość
oskarlito251 

Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 0
Skąd: Strzelce Krajeńskie
Wysłany: 2016-04-04, 20:36   Zapłon w etz 250 zła przerwa

Witam
Nie wiem czy ten temat już był ale bynajmniej ja nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie otóż w mojej etz-cie problem jest tego typu ze gdy ustawiałem zapłon to ustawiłem dobrze wyprzedzenie zapłonu czyli do tej srubki w przerywaczu przykręciłem plus masa to wiadomo i zapłon występuje (przeskok iskry ) dokładnie 2,5 mm przed GMP ale przerwa na przerywaczu jest wtedy dużo wieksza niz 0,3mm myślę ze to około nawet 0,5-0,6 mm motor jest na dotarciu przejechane mam dopiero około 300 km i tu też drugie pytanie ile docierać silnik naprawy jakie przeprowadziłem to :
Szlif nowy tłok pierscienie
łożyska i simmeringi
skrzyni nie ruszałem poniewaz było wszystko ok
dodam jeszcze że motor w miarę normalnie chodzi mam założony gaznik bing 84 tylko za wolno spada z wyższych obrotów
 
     
Simak51 
Kaprys na 250


Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 27
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 53
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-04-04, 21:01   

Co do zapłonu to nie pomogę :P ale docieranie to nic innego niż normalna jazda. Trzeba tylko unikać przegrzania, jazda z wyczuciem, żeby tłok za bardzo nie spuchł i go nie złapało, oleju taka sama dawka jak normalnie, ale ogólnie silnik powinie pracować w każdym zakresie obrotów. Na forum jest sporo o docieraniu i wypowiadają się na ten temat doświadczeni forumowicze, poszukaj i doczytaj ;) A co do obrotów to możesz mieć zbyt ubogą dawkę paliwa i dlatego długo schodzi z obrotów. Wydaje mi się że regulacja gaźnika powinna pomóc ;)
_________________
W garażu:

Simson S 51 -83r
Mz Etz 250 -83r
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-04-04, 21:09   

Ustawienie zapłonu musisz poprawić, bo w przypadku zapłonu z platynkami oprócz wyprzedzania jak pewnie wiesz, ważna jest także przerwa na przerywaczu i świecy. Dlatego ustawienie zapłonu zaczyna się od ustawienia przerwy na przerywaczu tak aby w największym otwarciu była fabryczną wartość. Dopiero później regulujesz wyprzedzenie.
 
 
     
oskarlito251 

Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 0
Skąd: Strzelce Krajeńskie
Wysłany: 2016-04-04, 21:21   

Dziękuje Wam za szybkie odpowiedzi pisząc ten post przemyślałem kupno zapłonu od SofCHJanka tylko muszę sie z nim jakoś skontaktować i popytać forumowiczów jakie mają opinie na jego temat co do docierania to planuje zrobic 500-600 km i wtedy polecieć 140km/h teraz nie przekraczam stówki
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-04-04, 21:37   

W czasie okresu mojego pobytu na forum, nie przypominam sobie, żeby ktoś na ten zapłon narzekał, także kupuj śmiało :piwo:
 
 
     
oskarlito251 

Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 0
Skąd: Strzelce Krajeńskie
Wysłany: 2016-04-04, 21:43   

Ok własnie na YouTube znalazłem do niego e-mail zobaczymy kiedy odpisze
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 15