|
Przesunięty przez: wojtek.mz 2016-03-31, 16:42 |
Jakie pierścienie zamotować do tłoka MZ 150 etz 56,95 |
Autor |
Wiadomość |
maly123a
maly
Motocykl: mz 150
Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: Udrycze koniec
|
Wysłany: 2016-03-31, 10:45 Jakie pierścienie zamotować do tłoka MZ 150 etz 56,95
|
|
|
Witam,
jak w temacie jakie prawidłowo należało by zainstalować pierścienie do tłoka 56,95 do mz etz 150, jeżeli ktoś się orientuje to proszę o poradę. |
_________________ maly |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-03-31, 14:05
|
|
|
Jakie? Na ten sam szlif, jeśli chodzi Ci o rozmiar to takie które będą miały wymagany luz na zamkach, a jeśli chodzi Ci o firmę to nie pomogę. Załóż te które dostałeś z tłokiem. A jeśli chodzi Ci o sposób montażu to normalnie, rozchylasz i nakładasz. Można użyć cienkich blaszek lub żyletki ustawiając pieśrcienie tak, aby pasowały do kołków w tłoku |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2016-03-31, 16:42
|
|
|
Takie http://intr-mot.sklep.pl/...plet-p-257.html |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
21tehace21
Motocykl: iż, etz 150
Wiek: 33 Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2016-06-17, 09:12
|
|
|
Witam, nie chcialem zakładać nowego tematu a stary w którym mówiłem a tym problemie został usunięty.
Jakiś czas temu założyłem temat o tym że coś mi dzwoni po szlifie w etz 150. Intr miał racje pisząc że na jego ucho to luz montażowy w okolicach 0.1 mm, okazało się że luz wynosi 0.18mm, a miał i tłok i cylinder, oczywiscie kase za źle wykonaną usługę oddał.
Wychodzi na to że szlifiarz sugerował się wymiarem tym który jest wybity na denku tłoka czyli 57.46 bo tuleja jest zrobiona na 57.51 a tłok w rzeczywistości ma 57.33.
Mam pytanie czy te wszystkie tłoki aż tak różnią się wymiarem wybitym a rzeczywistym ? Tłok kupiony w ag mocie niby niemiecki ale to almot k20, czy jest szansa że dostane gdzieś tłok który ma taki wymiar faktyczny a nie tylko wybity ? |
|
|
|
|
Simak51
Kaprys na 250
Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 27 Dołączył: 04 Sie 2015 Posty: 53 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2016-06-17, 14:46
|
|
|
Jest gdzieś na forum temat dotyczący tłoków, i założył go chyba sam intr, żeby poruszyć temat tragicznych tłoków teraźniejszej produkcji. Tłoki te nie trzymają wymiaru. Tłoki almotu są kiepskie, ale najlepsze na rynku podobno :/ Osobiście przy okazji szlifu cylindra u intra zakupiłem przerobiony tłok, a że to fachowiec to dobrał wszystko jak należy. Szlif I klasa |
_________________ W garażu:
Simson S 51 -83r
Mz Etz 250 -83r |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|
|