» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:10
Silnik - remont - wymiana wału / pierścieni - MZ ETZ 150
Autor Wiadomość
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-16, 19:28   Silnik - remont - wymiana wału / pierścieni - MZ ETZ 150

mam mz 150.. pierscienie juz slychac.i to od dawna.czuc juz ze trzeba wymienic lozyska na wale..ale motorek smiga.nie ma z nim problemow.a ja jej nie zaluje. i pytanie mam takie. gdybym zrobil szlif cylindra.wytrzyma mi?nie pojdzie wal? powinno sie robic wszystko od razu..ale ja nie chce w nia kase wkladac.bo zamierzam ja sprzedac. a jeszcze troche chce na niej pojezdzic.ale juz troche slabawa.nie lubie jak sie motor meczy. co mi radzicie? tylko rozsadadnie.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-19, 13:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
William 
Zlotowicz
Mnich


Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1285
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-06-16, 19:53   

Można zrobić szlif, bez regeneracji czy wymiany wału. Jednak jak robi się szlif cylindra, to trzeba zakupić nowy tłok, jak nowy tłok to i nowe pierścienie...

Ewentualnie możesz wymienić same pierścienie i zobaczyć, jak będzie chodzić.
_________________
http://mnich777.blogspot.com/
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-06-16, 19:58   

Też nie chciałem robić regeneracji wału , kupować nowych łożysk . Zrobiłem szlif , nowy tłok itp , ujechałem zaledwie 60km i się zatarł wał ...
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-06-16, 20:01   

Tomek-88,

za wszystko zaplacisz moze 100-150zl.... a jak chcesz sprzedac to mozesz zawsze powiedziec z czystym sumieniem ze jest po remoncie.... i puki chcesz jeszcze pojezdzic to lepiej zrob ten remoncik...., czesci do 150 sa o wiele tansze niz do 250/1 ja bym na twoim miejscu zrobil ten remont....
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-16, 22:32   

jak bede robil szlif to tlok pierscienie wszystko nowe.kupie. wydaje mi sie ze stanie sie tak jak pisze ,,allu,, pamietam jak mialem simsona.zrobilem szlif.to 3 waly zajezdilem w wakacje. no i juz sam nie wiem
dzisiaj zalozylem nowy elektroniczny regulator napiecia.smiga,teraz na swiatlach juz nie przerywa.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-16, 22:42   

zawsze najlepiej zrobic wal i lozyska, cylinder to se mozna,zawsze zdjac bez problemu w 15 min,ale jesli ty chcesz spzredac ,to sam zdecyduj...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-06-16, 23:00   

nie załuj chyba ze chcesz sprzedac to nie opłąca ci sie tzn zastanow sie czy po remoncie da ci ktos tyle kasy ile chcesz wziac
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
William 
Zlotowicz
Mnich


Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1285
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-06-17, 03:25   

Teraz mało kto faktycznie wierzy, że silnik jest po remoncie, bo gdzie nie spojrzysz, to silniki są "po remoncie". 85% sprzedawanych MZ ma "silnik po remoncie", więc na kupujących nie robi to tak dużego wrażenia.

A z drugiej strony, to nie chce mi się wierzyć, że faktycznie te silniki są po remontach. Może ktoś zmienił same pierścienie i ot: "po remoncie..."
_________________
http://mnich777.blogspot.com/
 
     
polo 
mod_team


Motocykl: Yamaha XV1700
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Paź 2004
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-17, 06:13   

bo większość sprzedających uważa że zmiania pierścieni to "remont"

ja jak kiedyś kupowałem Jawę po remoncie to sprzedający
pokazał mi rachunek z serwisu gdzie było wyszczególniony cały remont
i rzeczywiście był zrobiony - przejeździłem sobie jawą bezawaryjnie dłuższyczas.
_________________
http://www.dywizjonpoludnie.pl
 
     
Mistrzu999 
Etz

Motocykl: Mz Etz 251,2x SIMSON
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 50
Skąd: Poręba Śląskie
Wysłany: 2006-06-17, 13:28   

Niema co załowac jak juz chcesz to zrób wał i łozyska a jak chcesz sprzedac kup najtnszy tłok i pierscienie i ot taka historia :)
_________________
http://www.moto-team-poreba.blog.onet.pl/
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-17, 14:14   

Mistrzu999 :mam do ciebie pare pytan..z tego wzgledu ze jestes z poreby. prosze cie o kontakt ze mna to moj nr gg:4415875/
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-06-17, 18:18   

Ja też myśle ze jak masz zamiar ją sprzedać to niema sensu ładować w nią kasy bo później tego nieodzyskasz. Załóż jej nowe pierścienie i wszystko w tym temacie. Zawsze coś pomogą ;-)
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-18, 15:13   

pomozcie mi sie skontaktowac z mistrzem999 mam do niego sprawe
mistrzu999:to moj nr gg:4415875. napisz do mnie
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-06-18, 17:14   

Weź nie zaśmiecaj forum ! od czego masz PW i gg :!: :?: :-x
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15