Gaźnik oko racing 30mm MZ TS 150 |
Autor |
Wiadomość |
andziu0
Motocykl: Mz Ts 150, Motorynka
Wiek: 26 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 4 Skąd: Jabłonica Polska
|
Wysłany: 2016-12-27, 18:29 Gaźnik oko racing 30mm MZ TS 150
|
|
|
Witam, chciałbym sie zapytać czy ma ktoś gaźnik oko racing 30mm w swojej MZ TS 150 i jak to sie sprawuje, czy pasuje bez przeróbek?
link:http://www.jackmotors.pl/old-timer/gaznik-oko-racing-30mm-pwk-black-edition |
_________________ W moich żyłach płynie benzyna, zamiast serca świszczy turbina. |
Ostatnio zmieniony przez wojtek.mz 2016-12-27, 21:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
mirumz
Motocykl: Etz 25o sv1000
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
|
|
|
|
|
andziu0
Motocykl: Mz Ts 150, Motorynka
Wiek: 26 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 4 Skąd: Jabłonica Polska
|
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2834 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-12-27, 20:03
|
|
|
andziu0, chcesz poprzez założenie gaźnika o przelocie 30mm zrobić z ts 150 rakietę czy mi się tylko wydaje? |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
andziu0
Motocykl: Mz Ts 150, Motorynka
Wiek: 26 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 4 Skąd: Jabłonica Polska
|
Wysłany: 2016-12-27, 20:22
|
|
|
Silnik jest w gokarcie i chciałbym żeby miał więcej mocy ale nie musi to być ta średnica. Jakbyś mógł to zaproponuj coś sensownego. |
_________________ W moich żyłach płynie benzyna, zamiast serca świszczy turbina. |
|
|
|
|
andziu0
Motocykl: Mz Ts 150, Motorynka
Wiek: 26 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 4 Skąd: Jabłonica Polska
|
Wysłany: 2016-12-28, 21:04
|
|
|
?? |
_________________ W moich żyłach płynie benzyna, zamiast serca świszczy turbina. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5282 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2016-12-28, 21:13
|
|
|
Chyba nie rozumiesz, co kolega Allu delikatnie sugeruje. Silniki ze stajni MZ są na tyle dopracowane, że byle zmiana gaźnika nie zmieni charakterystyki silnika na tyle, że będziesz jakoś bardzo zadowolony. Jeśli ten silnik jest Ci za słaby, to najpierw zrób szlif, potem postaraj się o cały oryginalny układ dolotowy jak i wydechowy, który był seryjnie parowany do tego silnika. Na wylatanym silniku bez oryginalnego wydechu zmiana gaźnika nie załatwi sprawy. Zapoznaj się z charakterystyką silników w MZ. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2834 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-12-30, 20:40
|
|
|
Wpierw powiedz czemu chcesz zmienić gaźnik na inny? |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
|