» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
o gaźniku (ETZ 150)
Autor Wiadomość
Koniefka 

Motocykl: MZ Etz150
Wiek: 59
Dołączył: 02 Lis 2022
Posty: 1
Wysłany: 2022-11-22, 08:35   o gaźniku (ETZ 150)

Co koledzy sądzą na taki temat: odkręcamy gaźnik od krućca, rozkręcamy go, czyścimy, dmuchamy w dysze, ustawiamy iglicę i inne takie, w końcu sprawdzamy pływak czy nie dziurawy, czy waży tyle ile powinien, ustawiamy właściwy poziom paliwa (co do setek milimetra :mrgreen: , robiąc to, czy to za pomocą suwmiarki, czy specjalnego przyrządu (pojemniczka) trzymamy gaźnik przeważnie w pozycji poziomej. No i nadchodzi czas przykręcenia gaźnika, przykręcamy go, patrzymy, a on wcale nie jest zainstalowany w pozycji poziomej, tylko nieco pod kątem:).
Myślicie, że ustawienie pływaka, bo o niego tu najbardziej chodzi, zostało tak "wymyślone" przez konstruktorów, że podczas jego pracy w pozycji "nie poziomej" jest prawidłowe?, czy ewentualne "wypoziomowanie" gaźnika z prawidłowo ustawionym pływakiem będzie miało wpływ na pracę silnika? zaznaczam, że temat jest czysto teoretyczny:)
 
     
motolis 

Motocykl: MZ TS 250
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Szwecja k/Wałcza
Wysłany: 2022-11-22, 09:12   

Myślę ,że dla potrzeb sprawdzenia poziomu paliwa ,instrukcja celowo pokazuje jak to zrobić w pozycji poziomej ,wtedy taki zabieg może być powtarzalny :) Co do czyszczenia ,to dodał bym jeszcze mycie w myjce ultradźwiękowej .
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14