|
o gaźniku (ETZ 150) |
Autor |
Wiadomość |
Koniefka
Motocykl: MZ Etz150
Wiek: 60 Dołączył: 02 Lis 2022 Posty: 1
|
Wysłany: 2022-11-22, 08:35 o gaźniku (ETZ 150)
|
|
|
Co koledzy sądzą na taki temat: odkręcamy gaźnik od krućca, rozkręcamy go, czyścimy, dmuchamy w dysze, ustawiamy iglicę i inne takie, w końcu sprawdzamy pływak czy nie dziurawy, czy waży tyle ile powinien, ustawiamy właściwy poziom paliwa (co do setek milimetra , robiąc to, czy to za pomocą suwmiarki, czy specjalnego przyrządu (pojemniczka) trzymamy gaźnik przeważnie w pozycji poziomej. No i nadchodzi czas przykręcenia gaźnika, przykręcamy go, patrzymy, a on wcale nie jest zainstalowany w pozycji poziomej, tylko nieco pod kątem:).
Myślicie, że ustawienie pływaka, bo o niego tu najbardziej chodzi, zostało tak "wymyślone" przez konstruktorów, że podczas jego pracy w pozycji "nie poziomej" jest prawidłowe?, czy ewentualne "wypoziomowanie" gaźnika z prawidłowo ustawionym pływakiem będzie miało wpływ na pracę silnika? zaznaczam, że temat jest czysto teoretyczny:) |
|
|
|
|
motolis
Motocykl: MZ TS 250
Dołączył: 12 Lis 2017 Posty: 26 Skąd: Szwecja k/Wałcza
|
Wysłany: 2022-11-22, 09:12
|
|
|
Myślę ,że dla potrzeb sprawdzenia poziomu paliwa ,instrukcja celowo pokazuje jak to zrobić w pozycji poziomej ,wtedy taki zabieg może być powtarzalny Co do czyszczenia ,to dodał bym jeszcze mycie w myjce ultradźwiękowej . |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|
|