Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 11:26 |
Zapłon - podłączenie - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
q3marcin
Motocykl: MZ 150/WSK CROSS!!!
Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2006-07-06, 15:49 Zapłon - podłączenie - MZ ETZ 150
|
|
|
siema posiadam MZ cross ktora skladalem od podstaw z roznych czesci noi wlasnie ostatnio kupilem do tej MZ elektryke bo mialem sam silnik, tzn ta elektryka to tylko do tego zeby odpalic silnik niechce miec zadnych obrotomierzy predkosciomierzy swiatel itd, tylko chce zeby mi palila ;] i nie wiem jak to podlaczyc mam schamety sciagniete z tej strony ale niestesty nie umiem sie nimi posluzyc, jestem z Lublina moze by mi ktos cos takiego zrobil ?? noi za ile $ ?? a jak nie to moze ktos mi pomorze i opisze jak to dokladnie podlaczyc BEDE BARDZO MOCno WDZEIECZNY pozdrawiam papas moj numer gg: 4798724 (zawsze na niewidocznym) |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 19:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2006-07-06, 16:12
|
|
|
q3marcin napisał/a: | a jak nie to moze ktos mi pomorze i opisze jak to dokladnie podlaczyc | od tego tu jestesmy tylko ja jestem z podkarpackiego nie z pomorza
Sprawa jest prosta. Bierzesz schemat i interesuje cie tylko to co idzie z silnika cewki prostownika i regulatora i czesc stacyjki. A wiec tak zielony kabel od zapłonu (platynki czy co tam masz) do cewki. + od Akumula na regulator lub prostownik(zalezy od rodzaju regulatora i modelu) jesli masz elektroniczny regulator z 3 wejsciami to + zamiast na regulator idzie na prostownik w mniejsce D+. Do prostownika ida tez 3 kable (czarne) z silnika do zacisków U,V,W, Nastepnie na prostownik brazowym kablem masa Do zacisku D-. masa tez musi isc na regulator napiecia Najczesciej do płytki która sie go mocuje do ramy lub do 4zacisku. Do regulatora idzie tez czerwono zielony kabel z prostownika a nastepnie do kontrolki ładowania ktora bym jednak polecił zostawić. do regulatora idzie kabel zielono niebieski z silnika jest to kabel od wzbudzenia. Teraz jeszce + z akumulatora na stacyjke i powinno hulac
Aha Jesli masz starszy regulator lub mechaniczny to czerwono zółtym kablem z prostownika z zacisku D+ na regulator. Najelpiej napisz jaki masz regulator to bedzie łatwiej napisac (z nazwami zacisków)
[ Dodano: 2006-07-06, 16:13 ]
Jak gdzies namieszałem to poprawcie |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
mati1700
Motocykl: Mz ETZ 150
Wiek: 36 Dołączył: 13 Lut 2006 Posty: 76 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-06, 17:34
|
|
|
ja też z podkarpackiego |
|
|
|
|
q3marcin
Motocykl: MZ 150/WSK CROSS!!!
Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2006-07-06, 20:05
|
|
|
SAke, najgorsze jesyt to ze nie mam stacyjki ;/ da rady to jakos zalatwic bez stacyjki ?? bo wiesz to jest CROSSOWA wersja i nie bede do niego wsadzal zadnych poloek ze wskaznikami i stacyjka |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2006-07-06, 20:23
|
|
|
to proponuje ci dorobic gdzies kawalek blaszki tak zeby sie na niej zmiesciła kontrolka ładowania i jakis przełacznik który bedzie słuzył za stacyjke (jakos ten zapłon musisz wyłaczyc gaszenie biegiem nie jest zbyt wspułczene) |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-06, 21:18
|
|
|
a poprowadz sobie kabel z cewek iskrownika do do cewki ktora masz pod siedzeniem a drugi do masy i iskre masz git/ tak najprosciej/ pozdro |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 2006-07-07, 13:55
|
|
|
Jesli masz styki to kabel od styków podlacz pod jedno złacze w cewce a drugie złacze podłacz pod prądnice i powinna byc iskra |
_________________ Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
|
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
q3marcin
Motocykl: MZ 150/WSK CROSS!!!
Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2006-07-07, 15:27
|
|
|
SAke, ja dzisiaj bede mial juz ta cala elektryke w domu to zrobie fotke i tu wrzuce i zobaczycie co mam a co jeszcze bede musial dorobic ?? SAke pomogl bys mi to zrobic ??? ;] bo ja bez kitu jestem ciemny :/ :p |
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-09, 12:52
|
|
|
sake: ja wiem ze nie maja.ale tak mowie z przyzwyczajenia da sie tak zrobic jak mowilem .bo koledze tak zrobilem. |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-11, 14:15
|
|
|
jak to nie: za kazdym razem zapalala z kopa/ tylko swiatel nie bylo bo wlasnie o to chodzi. jak swiatla to by z kopa nie palila.za slaba iskra byla by |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-12, 12:14
|
|
|
SAke: a jednak palila z kopa troche wiedzy swojej i kolegow.i sie dojdzie |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-12, 21:24
|
|
|
MOZLIWE!!! tak samo kazdy mowi ze ..wsk 175.. bez akumulatora bedzie tylko palic wtedy z kopa gdy kabel od swiatel do cewki podepniesz .i bez swiatel byloby. 3 baterie paluszki montujesz i jest pali z kopa i swiatla sa!! i sie predko nie wyczerpia. |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2006-07-12, 21:29
|
|
|
Ale wtedy bateria pełni role akumulatora... z reszta nie wiem czy to mozliwe z bateria. Mz to nie WSK!! Niech sie wypowie ktos inny bo moze sie myle!! |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
|