Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 19:45 |
Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy? |
Autor |
Wiadomość |
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-11-05, 21:06 Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy?
|
|
|
Witam! Silnik zaraz po niedzieli będe składał, ale pojawia się problem: nie mam uszczelki pod głowicę i nie zabardzo wiem z czego ją dorobić. Myślałem nad kręgielitem, ale czy go nie wydmucha? Silnik chłodzony cieczą, uszczelka musi mieć grubość 0.8mm. Z czego najlepiej by było ją zrobić
Pozdrawiam! |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2006-11-05, 21:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-11-05, 21:16
|
|
|
najlepsza był by z Miedzi |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-11-05, 21:23
|
|
|
Z miedzi 0.8mm miedź uszczelni mi żeby nie lała się woda do cylindra i żeby nie wypluwało ciśnienia? Orginalnie był tylko aluminiowy krążek na około otwory w jakimś materiale (właśnie nie wiem w jakim ) |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
|
|
|
|
wozi
majsterkowicz
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Sie 2004 Posty: 360 Skąd: Z Polski Be
|
Wysłany: 2006-11-05, 22:44
|
|
|
Popieram miedź albo zrob tak jak było oryginalnie czyli z aluminium |
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-06, 07:38
|
|
|
miedz albo aluminium i bedzie trzymało. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-11-06, 21:23
|
|
|
tak jak mówią .i kup sobie jeszcze klej wysoko temperaturowy samowyrownujacy. wtedy bedzie lux |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-06, 23:38
|
|
|
swieta prawda ja tam tez daje lekko tawotku zeby nie na sucho i mucha nie siada,teraz wogule uszczeleczki nie mam tylko sam tawot i tez jest git ,jak fura jest chlodzona ciecza to dla spokojnosci mozesz dac zamiast tawotu czerwony sylikon i tez bedzie ok,bez obaw nie spali sie |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
czaplak
ETZ250 z 1983r
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2006 Posty: 41 Skąd: Konarzyny k/Chojnic
|
Wysłany: 2006-11-07, 07:11
|
|
|
Hubert-Moto, szkoda czasu na zabawy z dorabianiem. Kup cały zestaw uszczelek do silnika i masz oryginalną aluminiową cienką uszczelkę pod głowice. Nie smaruj żadnym silikonem ani innym cudem bo nie trzeba. Dokręcaj tylko szpilki odpowiednio mocno i z odpowiednią kolejnością ( 1-2-3-4, 1-2-3-4 itd ) Koszt niewielki a ile nerwów zaoszczędzisz |
_________________ Poszukuje motocyklistów z mojej okolicy. Nie mam z kim jeździć |
|
|
|
|
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-11-07, 16:06
|
|
|
czaplak napisał/a: | Hubert-Moto, szkoda czasu na zabawy z dorabianiem. Kup cały zestaw uszczelek do silnika i masz oryginalną aluminiową cienką uszczelkę pod głowice |
Po pierwsze uszczelki mogę nabyć tylko w niemczech (15 euro + koszty przesyłki), a po drugie ta uszczelka orginalnie nie jest aluminiowa, tylko z materiału podobnego do kręgielitu, tylko ma pierścień wokół otworu aluminiowy.
A co do dokręcania to nie wiem kto cię uczył 1-2-3-4 ja dokręcam stopniowo 1-3-2-4, tak jak pisał .matisl |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
czaplak
ETZ250 z 1983r
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2006 Posty: 41 Skąd: Konarzyny k/Chojnic
|
Wysłany: 2006-11-07, 18:01
|
|
|
Ja dokręcałem stopniowo 1-2-3-4 i też zdało egzamin. |
_________________ Poszukuje motocyklistów z mojej okolicy. Nie mam z kim jeździć |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-11-07, 18:43
|
|
|
Oto zdjęcie tej uszczelki (to jest do 50ccm, ale ja mam taką samą, tylko otwór większy): |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:02
|
|
|
Hubert-Moto, wytniesz taką bez problemiku,myslalem ze jest bardziej skomplikowana,dobierz tylko odpowiednio gryby material i dzialaj, ,czaplak, 1-2-3-4 ciekawy sposob gdyby to byla glowica samochodowa to planowal bys ja i wymienial uszczelki pod nia do konca zycia,jesli niepekla by do tego czasu. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Jak-44 (joker)
Joker :)
Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:40
|
|
|
U mnie w Bydgoszczy dorabiam czasem uszelki do róznych pojazdów w takiej firmie która tym sie zajmuje i robia mi to na poczekaniu za grosze ... czy to naprawde az taki powazny problem jest ... w kazdym wiekszym miescie zapewne jest taka firma ... dobiora co trzeba i zrobia jak trzeba ... wystarczy im przyniesc np. głowice lub stara uszczelkę i wsio.
Wiec Hubert-Moto wez do rak panorame firm i szukajcie towarzyszu, a znajdziecie |
_________________ Joker moze i nie V.I.P, ale jakie ma moto:)
http://www.bikepics.com/members/01joker/90etz251/ |
|
|
|
|
czaplak
ETZ250 z 1983r
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2006 Posty: 41 Skąd: Konarzyny k/Chojnic
|
Wysłany: 2006-11-08, 07:00
|
|
|
SOVIETVW, teraz już wiem źle zrobiłem szczęście ,że nic się nie stało. |
_________________ Poszukuje motocyklistów z mojej okolicy. Nie mam z kim jeździć |
|
|
|
|
|