Hamulec tarczowy tylnego koła |
Autor |
Wiadomość |
barman77
Motocykl: mz ts 250
Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2004 Posty: 7 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2005-02-17, 23:28
|
|
|
z tyłu nie potrzeba tarczy wystarzcy beben.ale z przodu to nawet ja mysle co by nie załozc moze nie musiałbym sie zatrzymywac miedzy autami na swiatłach (szczególnie jak sie jedzie z pasazerką/em)
tylko ze nigdzie nie moge złapac dokładnego opisu i zdjec jak wygląda orginalny TS z tarczą
bodajze model to jest 250/1VP albo jakos ta pozdrawam |
|
|
|
|
Merh
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 53 Skąd: Lubartow/lublin
|
Wysłany: 2005-06-07, 20:04
|
|
|
ja to myśle że to zbędne.nie rozumiem jaka jest różnica między tarczą a bembnem
w tylnym kole.i jedno i drugie dziala tak samo niech mi ktoś powie że bemben hamuje gorzej to go wysmieje! co innego przód,gdzie terzeba użyć dużo siły |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2005-06-11, 17:15
|
|
|
eee tam mi starczy bemben tak i tak jak depne to kolo staje w miejscu |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
Michał_111
Motocykl: Suzuki gs 500E
Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2004 Posty: 33 Skąd: Obłęże
|
Wysłany: 2005-06-11, 21:19
|
|
|
gruby napisał/a: | eee tam mi starczy bemben tak i tak jak depne to kolo staje w miejscu |
i popieram mz to nie ścigacz 1 tarcza z przodu i bebenek z tyłu w zupełności wystarcza. Co za durzo to nie zdrowo. |
_________________ Była MZ ETZ 250 teraz jest SUZUKI GS 500E ale mz zawsze pozostanie w pamięci... |
|
|
|
|
Merh
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 53 Skąd: Lubartow/lublin
|
Wysłany: 2005-06-29, 12:45
|
|
|
nie rozumiem rozumowania niektorych ludzi.ok-tarcza daje do wyglądu,ale jakie klopoty sa pozniej z jej poprawnym ustawieniem.podobno ruch wajchy hamulca ogranicza sie do paru milimetrow,nie da sie praktycznie hamowac plynnie.
bęben natomiast hamuje z identycznym skutkiem ale można sobie zawsze wszystko wyregulować. |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-06-29, 21:42
|
|
|
tarcza zachoduje zdolnośc dobrego hamowania nawet przy dużym zużyciu współpracujących częsci . Moim zdaniem jednak tarcza z tyłu w mz to przesada |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-20, 10:52
|
|
|
jak chcecie dobre pompki hamulcowe pasujace do mz to polecam od skutera.mam u siebie zamontowana taka.sprwuje sie swietnie. |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-06-20, 18:48
|
|
|
Veteranos napisał/a: | wiekszy problem bedzie jednak z pompką hamulcową bo zatosowanie pompki tej MZtowskiej graniczy chyba z cudem, no i sprawia ona zbyt wiele klopotów(cieknie itd.)
Wiecie moze od czego mozna bylo by zastosowac takie cudo?? |
tylna pompa z kazdej japoni - kwestia dorobienia uchwtytów - przewód dorobisz na zamówienie np. u Olka
nie wiem czemu gościa zjeżdzacie za ten projekt ???
co do funkcjonalności to sie zgadzam - bęben przy tej masie i osiagach jest wiecej niż wystarczający
ale mozna to potraktować jako fajny gadżet i niezłą zabawe przy przeróbce |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
maly505
Motocykl: brak mz
Wiek: 35 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 57 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-06-20, 20:08
|
|
|
Jesli juz naprawde dbacie o układ jezdny ...to zajmijcie sie sprawa tylnego zawieszenia które jest beznadziejne;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-06-20, 22:47
|
|
|
ta też myśle że bęben z tyłu dobrzevsobie radzi ale tarcza fajnie wygląda. Osobiście widziałem jak jeden koleś miał bęben a tarcza tylko przykręcona tak dla picu. Fajnie o to wyglądało |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-21, 09:11
|
|
|
no na pewno to fajnie wyglada.a jak jeszcze jakas fajna.wentylowana.to super. |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-06-21, 12:00
|
|
|
czyli w sumie nie ma sensu kąbiować z tą tarczą z tyłu, bo bęben wystarczająco sobie radzi. Można tylko przykręcić tarcze ale tak do picu żeby fajnie wyglądało.
Ja osobiści teżw idziałem na allegro MZ z dwoma tarczami z przodu i też fajnie wyglądało. Może lepiej nad tym pokąbinować |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-06-22, 08:58
|
|
|
2 tarcze zprzodu to głupota, za duze masy wirujace i do tego sa to masy nie amortyzowane. Juz o tym mówiłem. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
bert41
Motocykl: Mz Etz 251e
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 102 Skąd: Leszno/Rawicz
|
Wysłany: 2006-06-22, 17:23
|
|
|
Nie Wiem jak Wy-ale ja jestem przeciwny wszystkim 'tjuninkom' Mz.Trzeba mieć spore wyczucie 'smaku'.Na lepsze wygląd trudno zmienić bo wiele osób zna te motocykle i wszystkie
wieksze przeróbki wyglądaja conajmniej dziwnie.Co więcej bardzo łatwo oszpecić sprzeta.A dodawanie drugiej tarczy to też dziwny pomysł.Walory użytowe bliskie zeru a wygląd......
Ale jak kto lubi |
_________________ Motorradwerk Zchopau |
|
|
|
|
miketof
Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 162 Skąd: Szczecin\Resko
|
|
|
|
|
bert41
Motocykl: Mz Etz 251e
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 102 Skąd: Leszno/Rawicz
|
Wysłany: 2006-06-23, 11:07
|
|
|
miketof napisał/a: | bert41, wydaje mi sie ze zrobilem ją z gustem i wyczuciem smaku.... | Jeśli Tobie sie podoba to jest najważniejsze.Twoja Etka wygląda b.fajnie. widać ze zmiany nie są jakieś wielkie i da sie rozpoznać co to za sprzet. Najbardziej nie lubie jak motor jest przerobiony na maxa i wyglada jakby metamorfoze przeszedł w szopie albo stodole.Estetyka to dla mnie sprawa priorytetowa. |
_________________ Motorradwerk Zchopau |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
maly505
Motocykl: brak mz
Wiek: 35 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 57 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2006-06-23, 21:45
|
|
|
To ja tez się dołącze, tarcza z tyłu jest zbędna, na zwykłym bębnie bez problemu staje koło na stopa, a jak się założy tarcze to nie będzie wyczucia w hamowaniu skok pedału hamulca 2 cm co to jest na noge, mokra droga i gleba. Tacza z przodu tylko dla szpanu też troche dziwne dodajecie nieresorowaną masę= większe drgania= dłuższy czas koło w powietrzu= mnejsza przyczepność na nierównościach a także większa bezwładność czyli dłuższa droga hamowania. Minimalnie ale zawsze coś, czasem kilka cm ratuje życie. Pozdro. PS wyświetlacz biegów super sprawa. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
|