Przesunięty przez: sIaj 2009-10-18, 09:08 |
Blokada Kierownicy ( ZAMEK KIEROWNICY ) |
Autor |
Wiadomość |
Dziuby
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35 Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 9 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2007-08-30, 10:57 Blokada Kierownicy ( ZAMEK KIEROWNICY )
|
|
|
Witam Blokada, Instalacja, MZ ETZ 250
Mam problem ponieważ nie mam kluczyka do blokady kierownicy. A chciałbym nową jakoś założyć a nie wiem jak. Macie może jakieś porady? Bardzo bym was prosił. Chce mieć pewność że MZ jest zabezpieczona na postoju. Mam nadzieje że pomożecie.
Pozdo! |
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2011-05-13, 21:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adam Cygan
adaś
Motocykl: MZ: etz250,es250/2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 118 Skąd: Żelazówka
|
|
|
|
|
Peterek
NNI A851
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 469 Skąd: Nidzica/Wwa
|
Wysłany: 2007-08-30, 11:45
|
|
|
ja kiedys w zime zgubilem kluczyk od tej blokady ale dalo sie ja otworzyc podobnym-lekko oszlifowanym kluczykiem. jezeli nic nie dopasujesz to chyba tylko wiertarka jak pisze Adam Cygan, |
_________________ "...obsraj sie a nie daj sie..."
To moja maszyna! |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2007-08-30, 11:56
|
|
|
Zdejmujesz półke od zegarów, bierzesz dobry punktak i młotek, napunktowujesz ten dzyndzel co wchodzi w półkę, walisz mocno. Powinno wyskoczyc. Zdemontowana w ten sposób blokada nie nadaje sie już do użytku |
_________________
|
|
|
|
|
siro13
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 232 Skąd: Turkowice
|
Wysłany: 2007-08-30, 14:36
|
|
|
doklandnie, mozesz rozwiercac ale to jest wiecej roboty, a tak to bierzesz jakiegos preta (punktak) i jednym celnym ciosem wybijasz blokade |
_________________ Link do strony ze zdjęciami mojej MZ:
Moja MZ ETZ 250
|
|
|
|
|
Dziuby
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35 Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 9 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2007-08-30, 16:07
|
|
|
Wielkie dzieki. Sprubuje punktakiem. ;D |
|
|
|
|
wamnok
Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 362 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2007-08-30, 17:44
|
|
|
Ej Dzięki wam ruszyła robota przy 251 z ciekawosci poszedłem zobaczyc czy rzeczywiscie sie da wybic... Zeby to zrobic trzeba sciągnąć górną półke sciągnołem to zawieszenie mi wysuneło, to juz odkreciłem koło, rozebrałem zawieszenie jutro farba , zimmeringi i mozna składać.
Ja Wybijałem starą śrubą, pytanie tylko czy nowy zamek nie będzie wypadał? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
KUSY
Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 92 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 2007-08-30, 22:55
|
|
|
A nie szybciej rozwiercić, i nic nie psuć?
Przecież można rozwiercić wiertełkiem 3mm i nawet śladu nie ma że jest rozwiercone i otworzyć można byle jakim kluczykiem, A nikt przecież nie wie, że to rozwiercone. W każdej chwili można wyjąć zamek. Po co zaraz młotek. Młotek to ostateczność!
Tylko trzeba umiejętnie rozwiercać, bo wiertło można ułamać. Ale da się to zrobić bo ja zrobiłem. |
_________________ To moja staruszka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/13679 |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2007-08-30, 23:38
|
|
|
Ja też rozwiercałem, trochę zabawy jest ale poszło, wysypałem wszystkie zapadki i poszło śrubokrętem. Jak blokada jest oryginał to wolałbym nie wybijać bo ona jest dość mocna i można uszkodzić rowek, ale rzemiosło można bić, wypadnie bez problemu, takie miękkie. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
wamnok
Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 362 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2007-08-31, 15:23
|
|
|
Ja tam oryginalną wybiłem po kilku uderzeniach i nic nie uszkodziłem (poza oczywiście zamku), kupilem nowy zamek i gra gitara. |
_________________ Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail |
|
|
|
|
telkontar
Motocykl: mz es 250/2
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 26 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2007-10-08, 11:37
|
|
|
Hmmmm... Czy blokada z nowych MZ pasuje do tropika?????? |
|
|
|
|
PowerDevils
Motocykl: etz150 & simson
Wiek: 30 Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 12 Skąd: Poreba Wielka
|
Wysłany: 2010-03-31, 23:06 Blokada kierownicy
|
|
|
Mam pytanie. Kupiłem kolejną MZ 150, ale ma blokodę kierownicy (włożona jest, ale nie_zablokowana) czyli spokojnie można jeździć, ale chciałbym kupić sobie blokadę żebym miał kluczyk, bo w tej nie_posiadam. Macie jakieś pomysły jakby można było ją zdemontować, żeby można było włożyć nową??
Rozwiercać albo wybić??
Xargo1: Zacznij uważać na to CO oraz JAK piszesz, bo ilość błędów w twoich wypowiedziach woła o pomstę do nieba. |
_________________ Etz 150 orginał
Etz 150 przerobiona do stuntu
Simson sr50 (remont) |
Ostatnio zmieniony przez Xargo 2010-04-01, 17:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2010-03-31, 23:37
|
|
|
Można rozwiercić zamek ale to nie potrzebne bo w punkcie dorabiania kluczy mogą Ci takowy dorobić do tej blokady taniej niż byś zapłacił za nową. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
PowerDevils
Motocykl: etz150 & simson
Wiek: 30 Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 12 Skąd: Poreba Wielka
|
Wysłany: 2010-04-01, 09:17
|
|
|
ale to bym musiał całym motorem tam przyjechac do tego goscia co mi z tym by robił
a ja zabardzo to prawka niemam |
_________________ Etz 150 orginał
Etz 150 przerobiona do stuntu
Simson sr50 (remont) |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2010-04-01, 17:45
|
|
|
PowerDevils napisał/a: | musiał całym motorem tam przyjechac do tego goscia co mi z tym by robił
a ja zabardzo to prawka niemam |
To po co kupowałeś motocykl, skoro teraz boisz się wyjechać nim na ulicę? |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7517 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2010-04-02, 14:01
|
|
|
Może np żeby wyszykować go do czasu, gdy zrobi prawko |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
kucin
Motocykl: (...) ETZ 251 (...)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 92 Skąd: Głowno k/Strykowa
|
Wysłany: 2010-04-02, 14:14
|
|
|
Ja w 251 też tak miałem, tyle ze przy okazji serwisu simmerów w lagach sobie ją "wybiłem" Widać stara już była.. Bierzesz pręta i młotek porządny i od serca wal z góry (od strony półki kierownicy) Tylko jeżeli to oryginał mogą być problemy (u mnie był oryginał ale go pokonałem ;p) |
_________________ Lewa w górę
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/86456 |
|
|
|
|
PowerDevils
Motocykl: etz150 & simson
Wiek: 30 Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 12 Skąd: Poreba Wielka
|
Wysłany: 2010-04-03, 14:17
|
|
|
dzieki za pomoc
a kto wam powiedział ze ja niejezdze po ulicach ja tylko miasta na ETZ-cie omijam bo tam pełno glin stoi na miasto to ja mam simsonka |
_________________ Etz 150 orginał
Etz 150 przerobiona do stuntu
Simson sr50 (remont) |
|
|
|
|
|