Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:07 |
Silnik - stuki po remoncie - MZ 250 |
Autor |
Wiadomość |
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-10-02, 11:06
|
|
|
Najpierw to oblookaj a nie odrazu wymien!! Drejmij cylinder bobacz w kakim stanie jest lozysko korbowodu.. |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Adamuh
P P 3 5 9 8
Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 62 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2005-10-03, 19:37
|
|
|
hmmm no wlasnie problem w tym ze to napewno nie korba ani zadne z lozysk...jakies 200km temu robilem remont(nowy korbowod, tlok sworzen i lozyska, i regeneracja walu)..zastanawialo mnie tylko jedno(szkoda ze mi sie dopiero teraz to przypomnialo:P: gdy kupowalem tlok sprzedawca powiedizal ze skoro docieram to powinienem srodkowy pierscien zalozyc o jeden wymiar wiekszy i tylko zamek spilowac zeby sie zamknal...zastanowilo mnie to ale skoro tam pracuje to sie chyba zna????...co wy o tym sadzicie???? |
_________________ Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!! |
|
|
|
|
eMZetkowicz
Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 706 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2005-10-03, 23:27
|
|
|
Czyżby to był luźny zabierak poprzez źle dobrane podkłądki odległościowe?? Sama serwisówka o tym mówi... |
_________________ eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
|
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-10-04, 17:10
|
|
|
ja jak składałem to tam własnie włozyłem chyba z 2 takie podkładki miedziane i nie mam stuków |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
Adamuh
P P 3 5 9 8
Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 62 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2005-10-04, 18:52
|
|
|
yyy jakie podkladki odleglosciowe>??? hmm gdzie sie je instaluje??? |
_________________ Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!! |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-10-04, 21:03
|
|
|
ja musiałem włożyć pomniędzy uszczelniacz (simering na wale) a zabierak, bo inaczej szorował by mi zabierak o kloło te duże zębate i jeszcze włożyłem chyba (oczywiście wedle potrzeb) z 1 pomiędzy zabierak a kosz |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-10-05, 16:29
|
|
|
polecam schemat silnika |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-10-06, 15:08
|
|
|
No własnie ja żeby nie schemat to bym złożył takjak poprtzedni właściciel!! a było źle złozone, teraz poskłądałem wszystko wedle schematu i etka elegancko chodzi (nic nie stuka!!) Pozdro. |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
Simon
Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35 Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 137 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2005-10-28, 19:59
|
|
|
mam pytanko jaki moze byc koszt usuniecia tych stuków? i tego ze wolno schodzi z obrotów? pytam bo jutro jade obejrzec ponownie mz ktora wlasnie takie objawy ma, i nie wiem czy kapitalki nie zrobie. ile bym musial miec kasy zeby wymienic wszystkie lozyska, zimmeringi, czyli na remont silnika bez szlifu cylindra i regeneracji wału. bede wdzieczny za wskazowki |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-10-28, 20:08
|
|
|
łożyska niemieckie ok 60-80 zł za oba to na wał jeśli wolno schodzi z obrotów to może b yś wina lewego powietrza lub źle wyregulowany gaźnik. Stuki zalezy jakie wiekszośc mz ma stuki sprzęgła a tego raczej nie usuniesz bo nie znalazłem nigdzie osoby która wyważyłaby sprzegło mz |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-10-29, 08:42
|
|
|
niemieckie łozyska to ściema. FŁT (polskie) są bardzo dobre!! |
|
|
|
|
Simon
Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35 Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 137 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2005-10-29, 12:05
|
|
|
dzisiaj kupiłem ta Mz, kolega ogladal ktory sie zna i mowi ze to nic groznego, lancuszek sprzeglowy mam chyba luzny i wali mi o blok. no i do regulacji jest sprzet poza tym spox |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-10-29, 21:25
|
|
|
heh na polskich pół roku pojeździłęm i siadły a na niemieckich odpukać dwa zloty i cały sezon i narazie jest wporzadku |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-10-30, 08:24
|
|
|
Polskie: PPL i FŁT Polacy mają lepsze łożyska i mi tu kitu nie wciskać !! 15 lat temu wasze sprzety skłądano na niemieckich łożyskach skłądanych w przestarzałych technologiach Teraz maja leciec nowe łozyska składane bardzo nowocześnie:)
Walka z przesądami gorsza od walki z wiatrakami !!
jak chcesz mieć łożysko dobre to kup japońskie:] Niemieckie to drogi szmelc |
|
|
|
|
|