» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-11-25, 00:37
Strzałka na tłoku
Autor Wiadomość
Pawel_waw 


Motocykl: MZ 250 ETZ
Wiek: 57
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-11, 16:24   Strzałka na tłoku

Koledzy,

Mam takie pytanie, które nie daje mi spokoju ze zwykłej ciekawości:
Tłok jest okrągły i wygląda że jego denko jest symetryczne. Ale ma zaznaczony kierunek umieszczenia strzałką do wydechu. Dlaczego? Co będzie jak umieścimy go odwrotnie.
Tak pytam tylko. Nie podważam wcale że trzeba go odpowiednio umieścić ale chciałbym wiedzieć dlaczego?
 
     
motorider7 


Motocykl: MZ Cross 150
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 133
Skąd: Naprawa
Wysłany: 2009-08-11, 17:17   Re: Strzałka na tłoku

Pawel_waw napisał/a:

Tłok jest okrągły


Mylisz sie.. Nie jest Okrągły !! :) jeżeli nie wierzysz poczytaj literature lub popytaj innych.
a co do twojego pytania dlaczego montuje sie go tak czy inaczej to nie wiem.. Ma być strzałką do okna wydechowego i tyle :)
_________________
*Motorradwerk Zschopau*
W garażu :

Gilera RX 125 arizona
 
 
     
szakul123 
pogromca mitów


Motocykl: etz 250
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 236
Skąd: Wodzisław śl
Wysłany: 2009-08-11, 17:26   

tłok niema tego otworu na sfożeń idealnie na środku jest on minimalnie przesunięty jest to zrobione dlatego żeby tłok się nie zatrzymał (niewiem jak to fachowo wytłomaczyć) w GMP czyli jak jest już w GMP to podczas zapalenia mieszanki korbowud jest już ustawiony pod kontem dzięki czemu tłok moze swobodnie zejść w dół a nie zablokować się w górze. WIEM WIEM TROSZKU HAOTYZNIE NAPISANE :razz:
_________________
cross rider
 
 
     
adam251 


Motocykl: ETZ 251 91' YZF R1
Wiek: 35
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Wieluń/Poznań
Wysłany: 2009-08-11, 17:46   

No i zamki na tloku byly by w innym miejscu przez co konce pierscieni mogly by przechodzic w miejscu okien w cylindrze.
 
 
     
Zimny_5 


Motocykl: Mz 251
Wiek: 31
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 233
Skąd: Wronki
Wysłany: 2009-08-11, 19:22   

Ja potwierdzam wypowiedz u góry. Tłok zakłada się szczałką do kanału wydechowego po to żeby zamki przechodziły koło kanałów w innym wypadku końce pierścieni mogły by wpaść w jeden z kanałów i pierścieni by pękł. Dlatego zamki są tak ustawione tak żeby przechodziły koło kanałów.
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/61091
http://www.dailymotion.pl/Zimny_5/video/16772822
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14